Přílet do UK a velké překvapení

130 12 2
                                    



*z pohledu Lucy*
Právě jsem vystoupila z letadla a šly jsme na velké letiště, kde jsme si vzaly kufry a vyšly jsme na parkoviště, kde nás čekala teta a my k ní nastoupily do auta. Když jsme dojely před její dům, nestačily jsme se divit, jak velkou má vilu. Když jsme zajely k baráku, Molly nám ukazála naše pokoje, každá jsme měly svůj pokoj a měly jsme společnou koupelnu. "Až si vybalíte, tak přijdte na oběd a řeknu vám to, co jsem vám chtěla sdělit." jdu do pokoje a vytáhnu si talet, zapnu si Nothing Feels like you od holek. Když jsem začala vybalovat, tak jsem z vedlejšího pokoje uslyšela písničky z alba DNA a řekla si 'Aha Bell si pustila CD.'...

*z pohledu Bell*
Pustila jsem se do vybalování kufru, neměla jsem toho moc,takže jsem to měla hotové za chvilku, při vybalování mi hrály písničky z alba DNA, toto album jsem vždy milovala. Když jsem měla vybaleno, tak jsem si šla opláchnout obličej, protože mi bylo hrozné horko. Když jsem vyšla do koupelny z pokoje Lucy bylo slyšet, že si pouští písničky z alba Salute. Opláchla jsem se teda a zaklepala, zpoza dveří vykoukla Lucy. "Co potřebuješ?" Zeptala se mě "Už máš vybaleno?" Ona mi odpověděla, že má, takže jsem seběhly schody a teta připravila oběd, dostaly jsme kuřecí plátek s opékanými bramborami a k tomu jako dezert zmrzlinu. Po dezertu teta spustila "Děvčata dostala jsem příležitost ušít šaty pro vaší nejoblíbenější skupinu." S Lucy se na sebe podíváme a vyhrkneme "Ty máš možnost šít šaty pro L-Little Mix?" z očí se nám začaly ronit slzy štěstí...

*z pohledu Lucy*

To co nám sdělila Molly pro nás bylo dost emotivní, protože máme šanci šít šaty pro naší oblíbenou, ba i nejoblíbenější a pro nás nejmilovanější skupinu..... Teta dodala "Jestli chcete začneme hnedka dneska odpoledne, já vás vezmu do mého studia a představím vás mému týmu a vy pak začnete navrhovat." „Dobře." Odvětily jsem jí na to, vyběhly jsme nahoru, každá do svého pokoje a začly jsme úpně šílet radostí, že nás bylo slyšet až u sousedů. Když jsme se uklidnily, tak jsme si lehly, protože jsme byly trochu unavené. Ale jenom na hodinu, protože teta nás vzbudila a vzala nás do nádherného studia. Když jsme přijely, tak nás teta představila personálu se kterým budeme asi tak 10 dní pracovat na těch šatech...

*z pohledu Bell*

Molly tu má dost přijemnou společnost a já s Lucy se těšíme, až budeme moc s nimi spolupracovat. Šly jsme s tetou do pracovny, kde nám řekla podrobnosti a ukázala nám nějaké šaty, které už holky měly na sobě, abychom chytly nějakou inspiraci. Lucy něco napadlo, ale teta jí řekla, ať si to nechá až budeme kreslit. Všechno jsme si vyjasnily, ale až na jedno. Jak manažerka Little Mix přišla na tetu? Na to jsme se jí nestihly zeptat, protože nám dala vytisknuté papíry s fotkami holek a vyšly jsme zpoza dveří, kde na nás už čekali 4 holky a 2 kluci. Amanda, Sam, Laura a Emily a kluci Jordan a Josh. Představila nám celé osazenstvo, které s námi bude spolupracovat, i teta nás představila „Toto je Bella má neteř a její nejlepší kamarádka Lucy, ony vám budou pomáhat navrhovat a šít šaty pro holky." Usmála se a šla na nástěnku pověsit fotky holek a řekla nám podrobnosti. "U toho předávání budeme všichni a když se šaty budou líbit, tak pro Lucy a Bell má překvapení.„ "A jak dlouho na to máme?" zeptala se Amanda "Máme na to 10 dní, takže začneme zítra." Bylo 20:00 já si vytáhla mobil a mrkla se na Isntagram, když jsem ho tak projížděla, tak jsem narazila na jedno fakt vtipní video.


*z pohledu Lucy*
Když jsme přijely zpět domů ze studia, šla jsem do pokoje a sedla si ke stolu, kde jsem měla připravený laptop, když v tom jsem uslyšela výbuch smíchu ve vedlejším pokoji, kde bydlela Bell. Přes koupelnu se vydám za ní a koukám, že leží na posteli a má sluchátka, tak jsem na ní zavolala, ale ona nevnímala. A tak jsem do ní šťouchla a zeptala se jí čemu se tlemí a ona mi ukázala to video. Taky jsem se zasmála. Sedla jsem si s ní na postel a začaly jsme koukat na jejich videa, která přidala na IG během dne. Naejdnou nás teta vyrušila, že bychom si měly jít vyčistit zuby, protože nás čeká zítra dost práce. Šly jsme si teda do koupelny vyčistit zuby, mně to trvalo o chvilku déle, protože jsem měla rovnátka a je s tím dost práce. Pak jsme každá zalezly do velké postele, kde jsme měly povléknuto polvečení LM, které nám teta pořídila. Zavrtala jsem se do měkkého polštáře a do 5 minut jsem usla...

Máme tu další díl
koment a vote potěší
El

My Dream Never come true.....But one day will change everythingKde žijí příběhy. Začni objevovat