Volný Den :)

68 7 1
                                    

*z pohledu Bell*

Když jsem se ráno probudila bylo 10:00. Ani se nedivím, že jsem spala tak dlouho, včera jsem šla spát až o půl jedný, protože jsem po tom úžasném zážitku nemohla usnout. Když jsem vešla do koupelny, tak jsem se na sebe podívala a lekla jsem se, protože včera jsem se zapomněla odlíčit. Když jsem potichu nakoukla k Lucy do pokoje, ještě spala. Když jsem potichu zavřela dveře, šla jsem se převlíknout do červených třičtvrťáků a šla jsem na snídani...

*z pohledu Lucy*

Když jsem se probudila, bylo půl jedenáctý. Když jsem šla do koupelny, tak jsem si dala vlasy do culíku a umyla si svůj rozespalý obličej. Po tom úžasném večeru, co pro mě a Bell holky přichystaly jsem nemohla usnout. Když jsem si umyla obličej, tak jsem si rozpustila své ještě kudrnaté vlasy. Když jsem byla v koupelně se vším hotová, šla jsem zpátky do pokoje, kde jsem si oblíkla modré tepláky a šla dolů na snídani. Když jsem přišla Bell s Molly byly už dole. Bell seděla na barové židličce a snídala, když jsem pozdravila tetu, tak jsem zavítala k ledničce. Vytáhla jsem si bílý jogurt a dala ho na sektorku, když jsem se zeptala, jestli nemáme banány, teta mi ukázala na mísu, kde bylo ovoce. ‚Mám štěstí je tu poslední.' řekla jsem si v duchu. Rozloupla jsem banán a nakrájela jsem si ho na kolečka a do misky jsem dala jogurt, trochu cukru a banány. Když jsem to vše smíchala sedla jsem si k Bell...

*z pohledu Bell*

Když Lucy přišla dolů zavítala rovnou k ledničce a vyndala z ní bílý jogurt. Když v tom se sháněla po banánu. Když si to vše smíchala, šla si sednout ke mně. „Co máme v plánu na dnešek?" Obrátila se na mě. „Já nevím." odpověděla jsem ji. „A nemůžeme se jít projít do centra města?" Zeptala jsem se tety. Když nám to dovolila, šly jsme se nahoru převléknout. Když jsme vyšly z baráku, šly jsme do centra města, tak si na nás lidi ukazovali. A my jsme nechápaly proč. Když jsme šly kolem stánku s novinami, tak jsme se nestačily divit. My byly v novinách. Lucy si jedny koupila a prohlídly jsme si, co o nás napsaly. Když jsme se vrátily domů, ukázaly jsme to tetě. Ona se musela smát, že nejsme ani 3 týdny v Londýně a už jsme slavné. Byl čas oběda, ale já ani Lucy jsme neměly vůbec chuť na jídlo. Já jsem si psala z holkami. Když v tom mi Sam poslala několik článku, kde jsme byly my a holky. Všude se o nás psalo jako o šikovných návrhářkách...

*z pohledu Lucy*

Konečně jsem měla chvilku času tak jsem konečně odpověděla na těch 50 zpráv a asi 69 přáníček, co mi kamarádi, ale i ostatní Mixers napsali na mou zeď. Když jsem konečně odpověděla, Bell mi přeposlala 4 odkazy, kde se o nás psalo. Když v tom mě zase přišlo 20 žádostí o přátelství. Když jsem dopsala svůj děkovný status, šla jsem za Bell, jestli by se nešla opalovat. Ona souhlasila, tak jsme se převlíkly do plavek a šly se opalovat. K tomu jsme měly puštěnou písničku Wings, ale byla v akustické verzi. Když v tom mě napadlo jít do bazénu. Ano, já i Bell jsme si vzaly lehátko a dělaly jsme blbosti. Když nás teta volala, že máme skype, tak jsme vylezly. Ale nemohly jsme jít do baráku, tak jsme si ten noťas vzaly na terasu. Když jsme uviděly, kdo tam je úplně jsem se styděly, protože jsme byly jenom v plavkách. A za námi řvala písnička Love Drunk. Když jsme se konečně usadily, tak nám Jade řekla, v kolik máme být připravený a my jenom vyvalili oči. „Tak brzo?"

*z pohledu Bell*

Když jsme se dozvěděly v kolik máme být ráno připravený, tak jsme se udivily, ale na druhou stranu poznáme, jak vypadají studia v Londýně. Lucy zná moderátor z česka, tak bude moc porovnávat. Když jsme ukončily skype s holkama, přihlásila jsem se já na svůj a zašla jsem volat kamarádkám. Ty se mě vyptávaly na holky, jestli bych nemohla od nich získat kartičky. A já jim řekla, že se zkusím zeptat. Když za mnou a za Lucy přišla teta, jestli nechceme jet s ní na nákup jídla, tak jsme řekli že ano. Šly jsme se nahoru převléknout, já si vzala overal s krátkými kalhotami a Lucy si vzala kytičkované kraťasy a bíle tílko. Když jsme jely do nákupního centra, cestou jsme slyšely How ya Doin. Když jsme vystoupily na parkovišti, hnedka nás lidi začali poznávat. Dokonce jedna slečna nás zastavila a chtěla se s námi vyfotit. Což bylo trochu zvláštní, ale neodmítly jsme. Když jsme vešly, lidi si za námi pořád něco šeptali „Hele, to jsou ty holky, co byli v novinách." A když jsem se otočila a odpověděla mu „To mluvíte o mě a mé kámošce???" Ale vždy mi odpověděli, že ne...

*z pohledu Lucy*

Když jsme vešly do obchoďáku, všichni se za námi otáčeli. Já tušila proč. Když jsme byly u poklady, sloužila tam mladá slečna, která fandila LM. Když nás uviděla, usmála se a zeptala se, jaké holky jsou osobně. Opověděla jsem ji. „Jsou úplně v pohodě.„ Když teta zaplatila, ta holčina šla na svačinu a nám řekla, že máme počkat, že nám dá nějaký dopis pro holky. Tak jsme čekaly a když jsem se chtěla zvednou z lavičky, stála před námi ta slečna a dala nám obálku a dopis. „Prosím, dáte to holkám?" Zeptala se a usmála se. Já jsem ji úsměv oplatila a odpověděla. „Ano, dáme jim to hned zítra." Když už jsme chtěly odejít, tak nám ještě dala jeden lísteček a tam byl napsaný její Twitter a zeptala se jestli by jsme jí pak nemohly poslat fotky, jak to holky rozbaluji. Já jí řekla, že to udělám. „Už musíme jít." usmála jsem se, když jsem viděla tetu. Rozloučily jsme se a šly za tetou. „Kdo byla ta holčina?" „Jedna fanynka holek. A dala nám pro holky jednu obálku a v tom bude asi dopis." Když jsme šly z obchodu zastavilo nás pár holek. Když jsme konečně dorazily domů, tak jsme si chystaly věci na zítra, co si bereme sebou a tak. Když v tom jsem si vzpomněla na ten dopis od jedné holčiny, jmenovala se Amanda. Když jsem večer zašla na FB a TT, tak jsem jí začal sledovat, ona mi to oplatila a začaly jsme si psát. Když jsem se rozloučila, tak jsem si šla navečeřet, vyčistit si zuby a spát, protože zítra brzo ráno vstáváme. Ještě jsem si na mobilu nastavila budík na 7:00 a šla jsem spát...

*z pohledu Bell*

Když já a Lucy došla k tetě, tak se nás ptala, co to bylo za holčinu. „Byla to fanynka LM a chtěla, abychom jsme daly jednu obálku s dopisem zítra holkám." Když jsme vyšly z obchodu, tak nás zastavily nějaké holky a chtěly se s námi vyfotit. Když jsme nastoupily do auta, vyndala jsem si mobil a poprosila Lucy, jestli by mi nemohla podat ten papírek s tim jejím Twitterem. Když mi ho podala, tak jsem si jí našla a začala jsem jí sledovat. Když jsme dorazili domů bylo tak půl šestý. Když jsem tetě pomohla vyložit nákup, tak jsem šla k sobě. Pustila jsem si Spotify a zašla jsem na FB a TT. Když jsem viděla, že tu mám upozornění, bylo tam 10 lidí, kteří mě začali sledovat mezi nima byla i Amanda se kterou jsme se viděly dneska v obchodě. A dokonce mi přišla od ní zpráva. Když jsme si psaly, vyzvídala jestli ještě LM uvidím a tak a já jí napsala, že je zítra uvidíme. Když jsem se rozloučila bylo půl sedmý a já jsem si začla chystat věci, co si vezmu zítra sebou. Když jsem měla vše připravené, vypnula jsem hudbu, která mi tam hrála a šla jsem se navečeřet. Když jsem přišla, byla tam už Lucy a jedla, zasedla jsem k ní a teta mi podala mi talířek, na něm zapečený toust a kolem toho byli rajčátka a kousek salátu. Když jsem dojedla, šla jsem nahoru se umýt a šla jsem si lehnout a nastavila jsem si budík na 7:00...


Je tu další díl snad se nezlobíte že je to za tak dlouho ale jsou prázdniny a není nálada psát tak snad se vám to bude líbit like vote potěší :-)

Eli

My Dream Never come true.....But one day will change everythingKde žijí příběhy. Začni objevovat