je tu druhá část v mediich máte video jak to asi vypadalo na tom koncertu snad se vám další díl bude líbit
*z pohledu Lucy*
Když jsme zajely na dvůr k O 2 aréně, tak jsme u brány, kterou jsme přijely uviděly pár Mixers. Když jsme šly s holkama do šatny, tak jsem se koukla na mobil, kolik je a měla jsem tam na Messangeru přes 40 zpráv. Když se holky začaly chystat, tak jsem se zeptala, jestli tu nemají nabíječku na mobil. Naštěstí měly, protože já jsem měla hodně vybitý mobil. Když jsme si dala mobil na nabíječku, tak jsem odpověděla na přáníčka a omluvila se, že nemám moc času na odpovídání, protože jsem s LM v šatně. Samozřejmě nevěřily, tak jsem se zeptala, jestli se s holkama můžu vyfotit a poslat jim to. Když si oblíkly naše šaty, které jsme jim s Bell navrhovaly, Jesy napadlo, že by jsme se mohly vyfotit, aby to mohla dát na FB. Když jsme se vyfotily, tak nějaká slečna to dala na FB. A já to hnedka sdílela na svůj FB mezi tu hromadu přáníček na který jsem neměla čas odpovídat...
*z pohledu Bell*
Když si holky oblíkly ty šaty, řekla jsem na to jediné slovo "Wow." Jesy napadlo, že bychom se mohly vyfotit. Když se tak stalo, jedna slečna to dala na FB. Když mi Lucy ukázala, co tam ta slečna napsala nemohly jsme se divit...
Tyto šikovné slečny navrhly tyto šaty...
Když jsem na Lucy tak koukala, sdílela to na svůj i na můj profil. Když se holky připravovaly, dál mě začal zvonit mobil a přes celou šatnu se rozezněla písnička Move. Holky se trochu lekly, ale pak se začaly vyptávát komu zvoní mobil, tak jsem doběhla k mé tašce a všimla jsem si, že mi vola teta...
teta: Ahoj Bell, viděla jsem, že už holky mají na sobě šaty.
já: Ano, mají a vypadají v nich úžasně.
teta: To ano.
já: Už musím končit, holky už jdou na stage a chtějí, abychom jsme šly s nimi, zatím pa.
teta: Papa.
Zaklapla jsem telefon, vzala jsem si z tašky kameru a foťák a vyběhla jsem za nimi. Když jsme se doběhla, Lucy se mě zeptala. "Kdo bude první natáčet?" „Já si to vezmu." odpověděla jsem...
*z pohledu Lucy*
Holky se už šly připravovat k pódiu. Bylo za deset minut osm hodin. Ano, koncert začínal za 10 minut. Holky se rozezpívávaly 5 minut. Když v tom jeden tanečník dal naše ruce a ruce ostatních tanečníků do kruhu a začal křičet: Attention, Attention, Ha Attention Salute.V tu chvíli nám bylo jasné, že jako první písničku, se kterou budou vystupovat bude Salute. Objaly jsme holky pro štěstí a popřály jsme jim hodně štěstí. Když v tom se rozezněla melodie ze Salute, všichni Mixers začaly křičet. Když začaly tancovat, já to natáčela a Lucy fotila. Když odzpívali asi 4 písničky, tak se něco stalo na to nikdy s Lucy nezapomeneme...
*z pohledu Lucy*
Když odzpívaly 4 písničky, tak se stalo něco neuvěřitelného. Začaly nás představovat...
Jade: Máme tu 2 holčiny, které nám navrhovali tyto nádherné šaty.
Jesy: Jsou to nejlepší kamarádky, které mají rády naši hudbu.
Pezz: Je to Bell a její nejlepší kamarádka Lucy.
Leigh-Anne: Holky můžete jít sem?
Holky se koukly naším směrem, ale my jsme tam stály a nevěřily jsme svým uším a očím. Když jsme se konečně vzpamatovaly jeden z těch pořadatelů mě a Bell dal mikrofon, ale ani já, ani Lucy jsme tam nešly. Ptáte se proč? Protože, jsme se styděly. Až pro nás musely poslat jednoho tanečníka, který nás vzal a já a Bell jsme šly k nim. Holky si nás vzaly mezi sebe. Koukali jsme na všechny strany, všude byla naše druhá rodina a před pódiem samý novináři, kteří nás fotili. Když v tom si Jade vzpomněla.
Jade: A taky Lucy má narozeniny, tak prosím pomůžete nám zazpívat pro ní?
A celou halou se rozeznělo...
Happy B-Day to you
Happy B-Day to you
Happy B-Day, dear Lucy
Happy B-Day to you...
Mě začaly téct znovu slzy, protože jsem byla hrozně ráda, že mi zazpívala i moje druhá rodina. Když mi dozpívaly, tak jsme si mohly vybrat každá jednu písničku. Bell si vybrala Wings a já si vybrala Little Me. Jo abych nezapomněla, všechno jsem to natáčela, abych na to měla památku...
*z pohledu Bell*
Když si pro nás jeden jejich tanečník došel, tak jsme neměly na vybranou. Musely jsme jít s ním. Když jsem došla chtěla jsem být vedle Lucy, ale Jesy a LeeLee si mě vzaly mezi sebe. Když v tom si Jade vzpomněla, že má moje nejlepší kámoška narozeniny. Tak poprosila Mixers jestli by jí nepomohly zazpívat písničku. Když jsem se přidala, tak Lucy začala brečet. Když dozpívaly, tak jsme si mohly vybrat písničku. Já si vybrala Wings a Lucy Little Me. Když jsme šly zpátky do zákulisí, Lucy byla celá rozklepaná, tak si sedla na schody. Bylo vidět, že byla šťastná a když je má BFF šťastná, tak jsme i já. Bylo kolem 22:00, když holky sešly. Když jsme se vracely zpět do šatny, kde se holky převlíkly, nastalo velké loučení. Když v tom holky napadlo. Jade: Vždyť my máme od 27.7 radio tour, nechtěly by jste se přidat k nám? „To by bylo úžasné, ale nevím, co by na to řekla teta." Odpověděla jsem. Sam řekla, že s ní už mluvila a dovolila to. „Super." vykřikly jsme. Když jsme se rozloučily padlo pár slz, protože holky byl fakt suprový. Ale neměly jsme proč brečet. Vždyť je zase uvidíme. Sam šla s námi k autu, když v tom jsme se za náma rozběhla Jade, že jsme si tam nechali podpisové karty a sešit. Šla s námi společně se Sam k autu, které už čekalo na nás. Když jsme se vrátily domů, šla jsme každá do svého pokoje...
*z pohledu Lucy*
Když jsme dorazily domů, teta už spala. Potichu jsem si udělala pití, protože jsem měla žízeň. Bell už šla nahoru do koupelny se převléct do jedné z onies v které spala. Když jsem přišla do koupelny odlíčila jsem si oči a šla jsem na FB. Měla jsem tam 50 žádostí o přátelství. Samozřejmě to byli všichni Mxers. A když jsem koukala na FB stránku holek kolik likes má ta naše fotka, tak jsem se nestačila divit. Pak jsme ještě odpověděla na zprávy, které mi došly. Přidala jsem si holky a šla spát...
ČTEŠ
My Dream Never come true.....But one day will change everything
FanfictionIsabella a Lucy mají společný sen Setkat se se skupinou Little Mix.... A mají k tomu velkou příležitost Letí totiž k tetě Molly která vlastní svoje studio kde navrhuje šaty pro známé osobnosti a příjde jí jedna nabídka na ušití šatů....... Ano b...