*z pohledu Bell*
Když jsem se vzbudila bylo 9:00. Když jsem se koukla na datum, tak jsem se usmála a šla jsem potichu za Lucy do pokoje, ale ona ještě spala to bylo pro mě plus, protože jsem jí chtěla uchystat narozeninovou snídani. Když jsem se rychle převlékla, šla jsem jí udělat oblíbený toust s nuttelou a nakrájela jsem jí k tomu jahody s pomerančem a k tomu jsem jí udělala kakao a ještě jsem jí dala k tomu pomerančový džus. Vše jsem dala na podnos. Do toho toustu jsme zapíchla jednu svíčku. Šla jsem nahoru, když v tom jsem slyšela, jak se Lucy směje...
*z pohledu Lucy*
Dneska je den mých narozenin, já jsem se právě probudila a musela jsem se smát, protože mi přišlo vtipné přání od mého tatínka. Když jsem slyšela, jak někdo zabírá za kliku, chtěla jsem jí jít pomoct, ale dveře se otevřely a za nimi byla Bell s podnosem a snídaní. Když jsem se chtěla zvednout a jít jí pomoct, tak mě okřikla, abych zůstala v posteli. Když mi to donesla, tak vykřikla. „VŠECHNO NEJLEPŠÍ, má BFF." a objala mě. „Až to všechno sníš, přijď dolů, teta má pro tebe překvapení." řekla mi a odešla. Já se pustila do toho toustu z nuttelou a pak jsem si dala ovoce. Moje nejoblíbenější jsou jahody s pomerančem, to ona moc dobře věděla. Když jsem dojedla, přemístila jsem se ke skříni, kde jsem si vytáhla věci, co si beru na sebe na ten koncert a teďka jsem si vzala jenom kraťasy a tílko. Když jsem seběhla dolů, donesla jsem ten podnos do kuchyně a šla se podívat, kde je teta s Bell. Když jsem je konečně našla v obývacím pokoji seděly na pohovce a teta mi dala dárkovou tašku, kde byl nový parfém od holek Gold Magic...
*z pohledu Bell*
Když Lucy přišla do obývacího pokoje, tak jí teta dala dárek. Když vyndala tu krabičku začala brečet. „To si ale nezasloužím." a radostně objala tetu i mě a poděkovala mi za výbornou snídaní. Když jsme se koukly na hodiny bylo třičtvrtě na deset. Šly jsme si vybrat, co si vezmeme na sebe, ale pak nás napadlo, že bychom si mohly vzít obě ty šaty. Tak jsem si je připravila,.když v tom jsem uslyšela křik z vedlejšího pokoje, kde bydlela Lucy. Rychle k ní zběhnu a vidím, jak lucy sedí u počítače a brečí ne smutkem, ale štěstím. „Co se děje?" Zeptala jsem se jí. Ona mi ukázala laptop, kde měla otevřený chat se Sam. Když mi pustila to video začala ještě víc brečet...
*z pohledu Lucy*
Když jsem si šla připravit oblečení, tak jsem si k tomu zapnula noťas a že budu odpovídat na narozeninová přání. V tu chvilku mi napsala Sam...
Sam: Sedíš?
Já: Ano proč?
A pak se to stalo. Poslala mi video, kde mi přejí holky k narozeninám a já vypískla, až se přiřítila Bell z vedlejšího pokoje. Celá ustrašená se zeptala. „Co se proboha děje???" Já ji pustila ještě jednou to video a začla jsem víc brečet. Bylo 10:00 a my jsme ještě dobarvovaly trička. Na každé jsme nalepily jmenovku a daly do dárkové tašky, když jsme to udělaly bylo půl jedenácté. Nejvyšší čas si rozpustit copánky a začít se pomalu chystat na odjezd. Když jsme si ty copánky rozdělaly a rozčesaly, měly jsme to jako hřívu. U toho jsme se ještě stihly vyfotit a dát fotku na FB. Když jsme se šly převlíknout, ještě jsem si musela vyčisti zuby, protože mě kousek pomeranče uvízl za rovnátky. Když jsem se vrátila do pokoje, vzala jsem si ty šaty a lehce jsem se navoněla Gold Magic. Voněla nádherně. Tak svěže...*z pohledu Bell*
Když jsem si šla oblíknout ty šaty, Lucy byla ještě v koupelně a čistila si zuby kvůli tomu, že jí tam uvízl kousek pomeranče za rovnátky. Když jsem se do těch šatů oblékla, tak jsem se šla do koupelny navonět deodorantem. Když jsem se šla mrknout na Lucy byla už hotová, jen si dávala mobil, foťák a kameru do kabelky, já jsem to už všechno měla. „Nezapomeň tam ten sešit." řekla jsem a Lucy si ho automaticky dala do kabelky. Když v tom slyšíme zvonek. Ano, byl to náš odvoz. Teta šla otevřít a pak nás zavolala. My jsme si vzali balerínky, ten pán se na nás usmál a řekl nám, že nám to sluší. Otevřel nám dveře a my jsme se rozjeli k O2 aréně, kde holky měly vystupovat. Cestou jsme poslouchaly Little Mix, nejdřív Move, potom Black Magic a Love Drunk. Když jsme dojeli, vystoupili jsme. Mně se vyzula jedna balerínka, takže jsem vystoupila jednou nohou bosa, Lucy se usmála a podala mi jí. Když jsme dorazily, vzali jsme si na krk ty propustky. Jeden pán šel s námi a ukázal nám dveře, kde bylo napsáno Backstage. My jsme je otevřely a ten pán nám ukázal, kde mají šatnu LM. Když jsme tam došly, tak jsme si stříhaly, kdo zaklepe, 3-krát nám to vyšlo úplně to samý, takže jsme neměly vůbec odvahu...
ČTEŠ
My Dream Never come true.....But one day will change everything
FanfictionIsabella a Lucy mají společný sen Setkat se se skupinou Little Mix.... A mají k tomu velkou příležitost Letí totiž k tetě Molly která vlastní svoje studio kde navrhuje šaty pro známé osobnosti a příjde jí jedna nabídka na ušití šatů....... Ano b...