*z pohledu Bell*
Ráno bylo trochu jiné než obvykle, Lucy mi vyrazila dveře a řekla mi že, se mám rychle obléct, protože jsme zaspaly a odešla se převléct. Když jsem byla na odchodu rychle jsem se zase vracela pro skoro vybitý mobil, tak jsem si do tašky přidala i nabíječku. Když jsem seběhla schody, tak na mě už Lucy a teta čekaly u dveří. Vyšly jsme rychle ze dveří a nastoupily s Lucy do auta a jely do studia, když jsme přijely teta nám šla pro snídani. My se nasnídaly a šly jsme dodělat šaty. Lucy si dělala šaty pro Jade. A já s ostatníma jsme si rozdělili práci na zbylých šatech. Když už Lucy měla šaty pro Jade ušité chtěla si je vyzkoušet, padly jí jako ulité a slušelo jí to. Když teta ty šaty viděla byla v šoku, tak nádherné šaty ještě neviděla a pochválila ji...
*z pohledu Lucy*
Začala jsem pracovat na šatech pro Jade, když jsem je došívala, měla jsem nutkání si je vyzkoušet a tak jsem si je zkusila, padly mi úplně přesně. Když se na mě ostatní koukli, nic neříkali, až na Bell. „Hrozně ti to sluší." Když jsem je sundala, akorát přišla teta s novinkou "Holky, mám pro vás zprávu dneska večer půjdete na večeři se Sam." " Kdo to je?" zeptala jsem se „ Je to manažerka holek.„ "Ale vždyť ty šaty nemáme hotové." vykřikla jsem a podíváme se na troje šaty, který se teprve došívaly "Ale to vůbec nevadí, protože manažerka si pro ty šaty přijede zítra odpoledne a to stihnete. Jak tak koukám šaty pro Jade už jsou hotové, když vám Lucy pomůže bude to mít za chvilku." odpověděla teta...
*z pohledu Bell*
Já a Lucy jsme si vzaly na starost šaty pro Jesy a holky si vzaly šaty pro Perrie a Leigh-Anne. K tomu jsme si pustily na Spotify playlist, který jsme měl udělaly společně s Lucy. Ano! Byly tam Little Mix, ale ne jenom ony, měly jsme tam pár písniček od Rixtona, Tulisy nebo i úplně jiné interprety, ale nejvíc tam převažovaly holky. Došily jsme druhou krajku u šatů pro Jesy, když v tom nás teta z toho šití vytrhla a řekla nám, že už je na čase jít, že se musíme ještě upravit na večer. Bylo 19:30 a někdo zazvonil u dveří. A ten někdo byl nějaký muž, který nás měl odvést na místo určení. Když jsme uslyšely zvonek seběhly jsme dolů. Obě jsme měly na sobě šaty. Já červené a Lucy modré a k tomu jsme si udělaly kudrnaté vlasy, které jsme si udělaly žehličkou. Teta se na nás usmála a popřála nám příjemnou zábavu. Když jsme vešly ze dveří venku stálo větší auto. Ten pán nám otevřel dveře a my nastoupily. Když jsme se rozjeli začal se nás ten pán ptát, jak se těšíme na večeři. Já mu odpověděla, že se těšíme...
*z pohledu Lucy*
Nastoupily jsme do stříbrného auta, když jsme nastoupily dveře se za námi zavřely a řidič nastoupil a když jsme se rozjeli ptal se nás na různé otázky. Než co jsem na ty otázky zareagovala, Bell už za mě odpovídala, ale mně to nevadilo, měla jsem plnou hlavu myšlenek. ‚My fakt jedem na večeři se Sam??? S manažerkou naší nejoblíbenější skupiny??? Je to vůbec možné???' Z myšlenek mě vytrhla až Bell, která do mě strčila, že bych měla vystoupit. Když jsme vystoupily, tak mě a Bell přenechal jednomu klukovi, který nás odvedl ke stolu, kde zatím nikdo nebyl, tak jsme si sedly a čekaly, kdy přijde Sam. Když jsme chvilku čekaly, tak jsem si z malé kabelky vytáhla mobil a chvilku jsem si na něm hrála, když v tom do mě Bell šťouchla, že k nám jde nějaká slečna. Byla nádherná. Měla na sobě tyrkysové dlouhé šaty a na sobě měla slabý letní kabát, který odložila. Bell i já jsme se zvedly a představily jsem se. Když jsme se usadily, vzala si do ruky jídelní menu a nalistovala večeře. „Já už mám vybráno." ozvala jsem se, Bell už taky měla objednáno a Sam taky. Když jsme si objednaly Sam se nás vyptávala na holky, jak jsme se k nim dostaly a tak. Když jsme ji řekly poslední to, co jsme chtěly, přinesli nám večeři. Já si objednala svoje oblíbené lasagne, Bell si dala kuřecí maso se zeleninou a s hranolkami a Sam si dala rybu s těstovinami. Když jsme dojedly, Sam nám ještě něco dala, ale chtěla abychom zavřely oči a natáhly k ní ruce. Bály jsme se co nám dá, ale já něco ucítila v rukách, tak jsem otevřela oči a tam byla šňůrka s malou kartičkou, kde bylo napsáno VIP vstup a tam byla fotka LM a jeden lístek. Bell měla v ruce to samé. Začaly jsme obě brečet a Sam se nás zeptala. „ Proč brečíte?" a Bell jí odpověděla "Šily jsme šaty pro svou nejoblíbenější skupinu a teďka se s ní uvidíme." z očí nám stékaly černé slzy, protože se nám právě roztekla řasenka, tak jsme se šly upravit, ale než co jsme se šly upravit Sam nás obě objala. Když jsme šly na záchody se upravit koukly jsme se na sebe a šťastně jsme se objaly...
Tak tu máte další díl :) Budu ráda když mi dáte vědět jak se vám to zatím líbí :)
Eli
ČTEŠ
My Dream Never come true.....But one day will change everything
FanfictionIsabella a Lucy mají společný sen Setkat se se skupinou Little Mix.... A mají k tomu velkou příležitost Letí totiž k tetě Molly která vlastní svoje studio kde navrhuje šaty pro známé osobnosti a příjde jí jedna nabídka na ušití šatů....... Ano b...