Den před koncertem

75 9 0
                                    

*z pohledu Lucy*

Když jsem se ráno probudila, tak jsem si šla do koupelny dát studenou sprchu. Když jsem vylezla, začala přemýšlet, co si vemu na sebe. Když jsem se tak prohrabovala ve skříni najednou někdo zaklepal. Byla to teta, která mi řekla, že už máme snídani uchystanou. Já ji odpověděla. „Hnedka jsem dole, jen si musím vybrat, co si vezmu na sebe v tomhle teplu." Odpověděla jsem jí. Nakonec to vyhráli riflové kraťasy a bílé tílko. Když jsem sešla dolů, na stole už jsem měla 2 lívanečky. Vzala jsem si je na terasu, kde už seděla Bell. „Tak co budeme vytvářet dneska?" Zeptala jsem se a pak jsem si vzpomněla, že jsem nepřeškrtla dnešní datum. „Dneska budeme vytvářet ty trička, ne?" Zeptala se mě. „No jo, já na to úplně zapomněla, že už je zítra uvidíme."...

*z pohledu Bell*

Když jsme dosnídaly, Lucy vylítla nahoru škrtnou dnešní datum. Když se vrátila, vzala sebou i ty trička a barvy. Zavolaly jsme tetu a zeptaly se, kde má nějaký kbelík a jestli by nám nedala pytle na odpad, abychom si s toho mohly udělat ubrus, aby jsme nezašpinily nádherný mramorový stůl, který tu měla. Teta se na nás usmála a donesla nám to. Když jsme do toho kyblíku daly vodu, tak jsem tu vodu osolila a namočily jsme tam ty trička. Nasadily jsme si rukavice a začaly barvit. Když jsme je měly obarvené, strčily jsme každé tričko do pytlíku. A čekali jsme hodinu, než ty barvy zapůsobí. Tu hodinu jsme strávily vyráběním šablonek. Když v tom nás napadlo, udělat ty značky, které měly ve videoklipu Wings. Hodina uběhla, tak jsme šly do koupelny vymáchat trička. Když trička přestaly barvit daly jsme je na sluníčko uschnout. Během toho jsme si připravily 2 kartony, abychom mohly ty trička nabarvit...

*z pohledu Lucy*

Když jsme ty trička vymáchaly, hrozně se nám líbily. Byly v oblíbených barvách holek. Když jsme je všechny 4 vymáchaly, daly jsme je ven sušit na sluníčko. Než co jsme čekaly, až uschnou, tak jsme si připravily karton na podložení triček. Když Bell přinesla trička suchá vzala jsem si fialové a modré. Bell ty ostatní a začaly jsme malovat. Když bylo všechno domalované, musely jsme počkat 3 hodiny, než ta barva zaschne. V tom nám teta přinesla lehký oběd. Těstovinový salát s krutím masem. „Jak vám to jde, holky?" zeptala se. My jsme jí ukázaly ty trička, byla nadšená. „To se holkám bude určitě líbit." Usmála se a odnesla misky. My jsme jí pomohly. Bylo odpoledne a venku byl pařák, tak jsme se šly zase koupat do bazenu. Když jsme vylezly, šly jsme si chvilku číst. Asi tak ve 4 hodiny odpoledne jsme zažehlily tu barvu. „Máme hotovo!!!" zvolala Bell. Když v tom se ozvalo volání tety. Když jsme seběhly dolů, tak byla s rodiči na Skypu. „Ráda vás vidím." řekla jsem mým rodičům. „Chybíte mi." řekla jsem smutně...

*z pohledu Bell*

Když nás teta volala, měla naše rodiče na Skypu...

Lucy: Dost mi chybíte.

rodiče Lucy: Ty nám taky zlato.

rodiče Belly: Co máte v plánu na zítra?

Bell: Zítra v 11:00 jedeme za naší oblíbenou skupinou a dost se těšíme.

Lucy: My už musíme jít, tak zatím ahoj.

Já a Lucy jsme se rozeběhly nahoru. Každá jsme si šla umýt vlasy, abychom si navzájem upletly drobné copánky, které si pak rozpustíme a budeme vypadat jako ovečky. Když jsme je dopletly, šly jsme si každá pro pyžamo a šly jsme ke mně do pokoje, kde jsme si lehly na postel a koukaly na vystoupení z jednoho klubu, kde byly LM hosty. (Video je nahoře v mediích) Když jsme koukaly na to vystoupení, tak nás napadlo, že bychom s holkama mohly udělat rozhovor na náš společný blog. Lucy napadlo „Já mám sebou ten sešit, který jsme si dělaly a máme tam hodně fotek a nápady na články." Lucy se zvedla, běžela k sobě do pokoje a vzala ten sešit. Nalistovala volnou stránku a asi tak do půl 11 jsme vymýšlely otázky, měly jsme jich celkem dost...

*z pohledu Lucy*

Vymýšlely jsme otázky pro holky, měly jsme jich celkem 30. Když v tom někdo klepal na dveře, byla to teta, která nám řekla, že už máme jít spát, ale nám se nechtělo, tak jsem šla do pokoje vzala si svůj laptop a šla jsem si chvilku psát s rodičema a s ostatníma, když už bylo půl 12, tak jsme přešla na mobil projela jsem si Twitter a Instagram. Holky přidaly mnoho fotek z jejich vystoupení, na co jsme koukaly z Bell. Když už se mi chtělo spát, tak jsem si dala všechno na nabíječku, aby mi to vydrželo všechno zítra nabitý. Zavrtala jsem si hlavu do polštáře a usnula...


Je tu další díl :-) Dneska pokud stihnu tak jsem přidám i další ale nechci nic slibovat 

Eli 

My Dream Never come true.....But one day will change everythingKde žijí příběhy. Začni objevovat