"Luke bodoh! Dia dah kenapa?! Patutnya dia sokong aku!" Geram Xylia. Dia meneguk kasar wine.
"Hey girl! Seorang ke?" Tegur seorang lelaki yang mabuk. Dia memeluk pinggang Xylia.
"Don't touch me" dingin Xylia.
"Hey jomlah-"
"I said don't fucking touch me dude!!" Xylia menumbuk perut lelaki itu.
Lelaki itu menunduk menahan senak di perutnya.
"It's hu-hurt!" Rintihnya.
"Stupid!" Xylia mengambil begnya dan berlalu ke tempat lain.
Dengan selamba dia melabuhkan duduk di sebelah lelaki lain dan merampas wine milik lelaki itu.
"Kenapa stres sangat je aku tengok. Ada masalah ke?" Tanya dia.
Xylia menghempas gelas. Dia melihat lelaki itu.
"Vic! Dia dah kenapa?!" Tanya Xylia bengang.
Berkerut dahi Victor. "Siapa?"
"Luke lah!"
"Ouh adik kau. Kenapa dengan dia?" Santai Victor.
"Dia tak sokong apa yang aku buat! Dia siap suruh hentikan aku tahu tak! Sakit hati aku!" Luah Xylia.
"Memang betul pun dia buat tu." Selamba Victor.
"Kau pun tak sokong aku?!" Marah Xylia.
Victor tergelak. Dia menarik pinggang Xylia kuat. Tubuh Xylia melekat di tubuhnya.
"Chill. Why not aku tolong kau kurangkan stres kau tu?" Victor tersenyum senget.
Xylia memutarkan matanya. "I'm not in the mood."
"Ouh come on! Only kiss?" Pujuk Victor.
Xylia menolak tangan Victor. "Stop it!"
"Please..." Victor menyentuh bibir Xylia.
Xylia merengus. "Just kiss!"
Victor tersenyum. Dia menarik leher Xylia dan terus mencium rakus Xylia. Walaupun Xylia tidak membalas dia tetap puas.
Xylia menolak dada Victor. "Enough Vic"
"Kau sekarang jual mahal ek? Kau jatuh cinta ke?"
"Shut up!"
...
Gelas kaca pecah selepas digenggam kuat oleh Lazen, darah menitik di lantai. Matanya tajam memerhati pasangan di bawah sana.
Luke menepuk bahu Lazen perlahan. Dia tersengih. "Sabar. Kau kena terima, manusia yang kau nak tu perangai macam sial."
Riak Lazen datar. "Aku dah lama sabar"
Dia menyandar di palang menolak untuk melihat lebih pandangan yang menjijikkan tu.
"Jangan risau. Kau tetap yang pertama bagi dia. Dia jadi macam tu pun sebab nak lupakan perasaan dia." Terang Luke.
"Kau bagitahu aku buat apa?"
"Ah... Aku taknak kau putus asa je"
Lazen tergelak kecil. Dia melihat tangannya yang berdarah.
"Aku putus asa?"
Lazen menjilat darahnya. "Dia boleh berseronok sepuas yang dia mahu. Tapi dia tetap tak boleh lari. Hak aku milik aku."
Luke beriak geli. Dua-dua psycho!
Xylia masuk kedalam rumah yang dia diami selepas melarikan diri dari Lazen.
"Arhh!" Xylia terjerit kecil melihat Lazen yang menyandarkan diri di dinding depan pintu masuk.
"Ho-how?" Tiba-tiba Xylia berasa gugup.
Lazen tersenyum manis. "Kau dah balik?"
Dia mendekati Xylia. Xylia perlahan mengundur sehingga dia menyandar di pintu bila tiada ruang lagi.
"Kenapa kau takut ni?" Soal Lazen.
Xylia tergelak paksa. "Ha? Ta-takut? Ma-mana ada"
Lazen tersenyum. Dia menarik pinggang Xylia dan terus mencium bibir Xylia.
Xylia yang tidak bersedia, terkejut. Tubuhnya kaku.
Melihat Xylia tidak membalas, Lazen bertindak menggigit bibir Xylia kuat sehingga berdarah.
"A-rgh!" Xylia menolak Lazen kuat.
Lazen melihat darah di bibir Xylia dan tersenyum. Dia tiba-tiba berbalik dan menghilangkan diri di dapur.
Xylia berasa hairan dengan tingkah aneh Lazen.
Tak sampai beberapa minit Xylia terdengar bunyi kaca yang pecah. Terus dia meluru ke dapur.
"La-lazen!" Terkejut dia melihat tangan Lazen yang berdarah selepas memecahkan gelas dengan tangannya sendiri.
Lazen tersenyum manis. Dia mengambil lagi satu gelas dan dilakukan seperti tadi.
Prang!!
Lazen mengambil lagi gelas dan berterusan memecahkannya dengan tangannya sendiri.
"W-wait! Apa yang you cuba buat ni? Lazen, stop!!" Xylia menarik tangan Lazen kuat.
Lazen tetap tersenyum. Dia menunjukkan tangannya yang berdarah teruk.
"Look! Darah yang kau nak sangat tu."
"Apa yang you mengarut ni?! Bila masa I nak darah you?" Pelik Xylia.
"Hahhh..." Lazen menyandarkan diri di singki.
"More. More and more fraud. You not tired?" Tanya Lazen datar.
"What are you talking about?" Keliru Xylia.
Lazen mengeluh dalam diam. Dia tersenyum lebar. "Nothing!"
Lazen berjalan melintasi Xylia.
"Wait!" Xylia menahan tangan Lazen.
"Are you crazy? What is wrong with you?" Xylia sungguh keliru.
Lazen memejam matanya. Dia tersenyum sebelum berbalik melihat Xylia.
"I want you." Singkat Lazen.
"H-hah?!"
Tbc--.
Ada masalah mental agaknya hero kali ni
YOU ARE READING
𝐙𝐢𝐨𝐧𝐬𝐯𝐢𝐥𝐥𝐞'𝐬 𝐏𝐫𝐢𝐬𝐨𝐧 √√
Fantasy**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ 𝕰𝖛𝖆𝖓𝖘 𝕾𝖊𝖗𝖎𝖊𝖘 𝐕𝐨𝐥 𝟑˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚* •𝐅𝐨𝐫𝐛𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐋𝐨𝐯𝐞• "Let's meet again in another life... I will make sure I'll find you, my destiny..." 𝐑𝐨𝐬𝐞 ... "I love him! I rather die than to see him died...