#الفصل_الثالث_عشر

1K 58 19
                                    

اممم ، يبدو ان هناك من كان يلعب فى عداد موته اليوم ، دعنى اراه قبل موته ، لان وجهى سيظل شبح عذابه طوال فترة التعذيب التى سوف يتلقاها من الان ...


بتمسك مريم فى ايد كريم بقوة اكتر من تحت الترابيزة ، و الرعب كان قرب يخلص عليها هى و كريم ، بس بيحاولوا على قد ما يقدروا ميبينوش ده و يفضلوا مسيطرين على ملامح وشهم قدام تلك الافعى الكبرى

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

بتمسك مريم فى ايد كريم بقوة اكتر من تحت الترابيزة ، و الرعب كان قرب يخلص عليها هى و كريم ، بس بيحاولوا على قد ما يقدروا ميبينوش ده و يفضلوا مسيطرين على ملامح وشهم قدام تلك الافعى الكبرى .

بيخبط باب الاوضة ألى قاعدين فيها و بيأمر اشرف بالدخول بعد ما شاف البوص و هو رافع ايده إشارة منه بالدخول .

بيدخل احدى الحراس و بيبلغ الدكتور اشرف بوجود الشخص ألى حاول يقتحم المكان بالخارج ، بيطلب اشرف منه انهم يدخول الراجل ألى حاول يقتحم المكان .

بيدخل حارسين و معاهم شخص ماسكينه فى النص و متكتف و محطوط على وشه قناع اسود .

فى اللحظة دى حرفياً كانت مريم هى و كريم بيتنفسوا النفس الاخير من كتر الرعب

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

فى اللحظة دى حرفياً كانت مريم هى و كريم بيتنفسوا النفس الاخير من كتر الرعب .

بيأمر البوص برفع القناع من على وشه ، و فى لحظة الرعب ألى فى كريم و مريم بيتحول لصدمة ، لأنهم بيكتشوا ان ده مش نور بالرغم ان الشخص لابس نفس ملابس نور ، و هنا بيحس كريم و مريم انهم فى مسرحية و انهم العرايس اللعبة ألى بيتلعب بيها فى تلك المسرحية .

بيبص البوص للشخص ألى حاول يقتحم المكان ، و بيقوله ببصة كلها شر
Nessuno ti ha mai parlato di Agostino Albertino?
(محدش قالك قبل كدة عن أجاوستينو ألبیرتینو)

بيترعب الشخص اول ما بيسمع الاسم ، و ساعتها بنسمع ضحكة بتملى المكان كانت ضحكة تلك الافعى الكبرى و هو بيقوله
Sembra che tu conosca bene il nome, se fosse così non avresti rischiato la vita, guarda, ti do una possibilità, dimmi chi ti ha mandato e ti prometto che non ti farò del male .
(باين انك عارف الاسم كويس ، طب لما هو كدة ، ليه خاطرت بحياتك ، بص ، انا هديك فرصة ، قولى مين بعتك و انا اوعدك مش هأذيك )

حبيبى نسر و ٣ نجوم #الجزء الثانىحيث تعيش القصص. اكتشف الآن