Taehyung uyandığında çoktan akşam yemeği için masa hazırlanmıştı. Jimin sırf taehyung mutlu olsun diye Taehyung'un en sevdiği yemekleri yapmıştı. Yemekler çok güzel görünüyordu mis gibi evin sıcak kokusu onu Bir yandan çok mutlu ederken Bir yandan ise çok üzüyordu. Çünkü bu koku ona jungkook ile beraber yediği yemekleri hatırlatıyordu.
"Ah tae uyandın mı? Sofra hazır hadi otur yoongi ve senin için harika yemekler hazırladım!"
Taehyung kafasını olumlu anlamda sallayıp sandalyeye oturduğunda jimin ve Yoongi'ye bakarak
"gerçekten iyi ki varsınız çocuklar sizi çok seviyorum iyi ki yanımdasınız. Benim için çok özelsiniz" dediğinde tekrar ağlayacak gibi olmuştu
Yoongi ise elini Taehyung'un omzuna attığında
"Tae yeter artık ağlayacak gibi olman seni mutlu etmeyecek. Bak ne diyeceğim yemekten sonra dışarı çıkalım biraz kafa dağıtalım ne dersin?
Jimin gözlerini açtığında sevinerek bu teklifin herkes için çok iyi geleceğini söylediğinde Taehyung'da teklifi kabul etmişti.
"Tamam o zaman canlarım masaya oturun yemekler soğumasın çıkalım"Yoongi de masaya oturduğunda hepsi hızlıca yemekleri yemişlerdi. Taehyung lezzetten çok keyif almıştı yüzünden belliydi. Jimin yemeğin nasıl olduğunu sorduğunda taehyung gülümsemişti
"Minnie Hayatımda böyle lezzetli bir şey yemedim. El lezzetine bayılıyorum. Harikaydı doymasaydım 1 tabak daha yerdim"
Jimin ayaklanıp bir tabak yemek daha koymaya çalıştığında Taehyung onu durdurmuştu.
"Artık masayı toplayalım"
Jimin peki deyip kabul ettiğinde yoongi arkasından jimini izliyordu.
" aslında yemekleri kadar kendisi de harikadır" dediğinde Taehyung dudaklarını ısırıp Jimin'i kulağına eğildiğinde
"çok eğlendiniz sanırım siz gece " dediğinde
Jimin sadece utanıp bulaşıkları makineye koyuyordu."Papatyam yardım etmemi ister misin?"
"Ah hayır yoonie teşekkür ederim"
"ben misafirim ben daha fazla yardım edemem"
Anlaşılan yoongi bu cümleye takılmıştı ki yüzünü buruşturmuştu
"Amına koyayım utanmasan evimden çıkmazdın şimdi jimin ile aynı eve çıkınca mı misafir oluyorsun?"
Taehyung olumlu anlamda kafasını salladığında Jimin çoktan işleri bitirmişti.
"Hey tae benimle gel sana kıyafet vereyim" dediğinde taehyung gülerek
"senin küçük kıyafetlerin bana olmaz" demişti.Yoongi 'de küçük tebessüm etmişti ama bu jimini sinirlendiremezdi.
"Aslında büyükannem doğum günümde seneye de giyerim diye büyük kıyafetler almış. Gel de giy artık" taehyung bu cümleyi duyduktan sonra kahkahalar eşliğinde Jimin ile yoongi' nin odasına girmiş ve hızlıca giyinmişti.
Taehyung hazırlandıktan sonra
Jimin ve Yoongi de hazırlanmak için aynı anda odaya girdiklerinde taehyung onları beklerken telefonda geziniyordu.
*Amor adlı kullanıcıdan bir yeni mesaj *
Mesaja bakıp bakmamak arasında kalırken, bakmamayı tercih edip instagram'a girmişti. Birkaç dakika İnstagram da oyalandıktan sonra hem jimin hem yoongi de hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friends
FanfictionTaehyung aynı arkadaş grubunda olduğu Jungkook'tan uzun süredir hoşlanmaktadır ve her şey Jungkook'un bir gün Taehyung'u evine davet etmesiyle başlar. -foxxtae- ...