Saat akşam vakitlerini gösterdiğinde Jin ve Namjoon sonunda gelmişti. O kadar mutluydu ki Taehyung, anlatılacak derece de değil. Yıllardır hayalini kurduğu o günleri sonunda yaşıyorlardı. Belki normal bir andı ama dedim ya Taehyung yıllarca ağlayarak bu günlerin hayalini kurmuştu.
Oturdukların da Jin'e ve Namjoon'a kahve ikram eden Jungkook, Taehyung'a en sevdiği içeceği vermişti. Tabii bu Taehyung'un çok hoşuna gitmişti çünkü kahveden nefret ettiğini pek çok insan bilmezdi. Fakat Jungkook farklıydı. Kim ne zaman kahve ikram etmek istese Taehyung'un kahveyi sevmediğimi belirtiyor. Taehyung yüzünde tebessüm ile onları izlerken Namjoon kıkırdamaya başlamıştı.
Jungkook tek kaşını kaldırıp ne söyleyeceğini sorduğunda, namjoon artık haykırırcasına gülerek konuşmaya başlamıştı.
"ABİ VAR YA O GÜN PARKTA ONUNLA O AĞLIYORDU ÖYLE TANIŞTIK SALAK SALYA SÜMÜK AĞLIYORDU ONU SEVMİYOSUN DİYE ŞİMDİ ŞU HALİNE BAK EVLİ MUTLU ÇOCUKLU GİBİ BAKIYOR MİLLETE" Dediğinde öyle bir Gülüyordu ki nefesi kesilmişti.
Jin namjoon'un sırtını sıvazlayıp
"calm down" Dediğinde, Taehyung daha fazla dayanamayıp çıkışmıştı
"Seni patavatsız! Neden bunu söylüyorsun namu?"
Jungkook gülüp sevgilisini omzuna yatırıp yanağına küçük bir öpücük kondurduğunda üzgün bir sesle
"Üzgünüm sevgilim. Beni affet, ben sadece aptallık ettim."
Taehyung hemen kafasını kaldırdığında
"Hayır senin bir suçun yok. Üzülme sakın" Dediğinde Taehyung tekrar Jungkook'un omuzuna yatmıştı. Jin ise olanları sessizlikte izlemişti fakat artık konuşma sırası ondaydı.
"Hey kesin şunu. Midem bulandı bunları yatağınıza saklayın tamam mı? Yatağınızda isterseniz birbirinizi yeyin şuan misafir var"
Görünüşe göre Jin bu sohbetten çok sıkılmıştı. Namjoon 'da uzatmamak için konuyu kapatıp başka bir şey yapalım dediğinde. Jungkook içeri doğru gitmiş ve bir şişe getirmişti
"O zaman şişe çevirmece oynuyoruz gençler"
Herkes onaylayıp yere oturduğunda jungkook şişeyi çevirdiğinde, şişe namjoon ve Taehyung' a gelmişti. Taehyung heyecanla
"doğruluk mu cesaret mi patavatsız?" dediğinde namjoon gülerek cesaret demişti.
"ŞİMDİ ANANI LACİVERTE BOYADIM İT OĞLU İT"
Namjoon bu cümleyi duyunca seçtiğine pişman olmuş ve mız mız çocuk gibi
"DOĞRULUK OLSUN LÜTFEN VAZGEÇTİM" deyip çocuk gibi hareketler segilerken jungkook gülüp Taehyung'un kulağına eğildiğinde Taehyung'un gözleri açılmış, ve başıyla Jungkook her ne dediyse ona onay vermişti.
"oh, aslında senin de çok istediğin bir şey olacak. Jin 'i öp" dediğinde
Namjoon şaşırıp asla derken jungkook onu arkasından iterek bir şekilde öpmesini sağlamıştı.
Aslında sanırım bu Jin' in de hoşuna gitmişti ki karşılık vermişti. Taehyung ve Jungkook güldüğünde ikilinin dudakları birbirinden ayrılmıştı
"Bu kadar oyun yeter gençler. Evlere mi dağılsak?
" Aslında namjoon haklısın. Gidelim artık "
Taehyung güldüğünde
" Neden dışarıda devam mı edeceksiniz" dediğinde jungkook'un ince beline sarılmıştı
"Sen benim sevgilimle dalga geçerken iyiydi namu. N'oldu?"
Namjoon sanırım biraz utanmıştı
"Evet devam edeceğiz hatta evime götürüp becereceğim var mı kardeşim?"
Jin'in gözleri açıldığında
"Lan benim göt benden habersiz gidiyo amına koyayım."
...
"Bende o yok"Evet kötü ve kısa bir bölüm ama benim bunları yapmak için biraz saçmalamam gerekiyordu 😁🕺
Neyse sanaldan anca bu kadar oluyor
Hoseok ortalarda yok bu bölümde ANSÖAMSŞSJSLS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friends
FanfictionTaehyung aynı arkadaş grubunda olduğu Jungkook'tan uzun süredir hoşlanmaktadır ve her şey Jungkook'un bir gün Taehyung'u evine davet etmesiyle başlar. -foxxtae- ...