*2 yıl sonra *
Görüşmeyeli uzun zaman oluyor, değil mi? Koskoca 2 yıl su gibi geçti. Şimdi ise eşim Jungkook ile mükemmel bir hayatımız var. Evlendikten 1 Yıl sonra bir kız çocuğu evlat edindik. Adı A-Yun o kadar tatlı ki anlatılamaz. Şuan 1 yaşında, yürümeyi biliyor. Tıpkı penguenler gibi yürüyor... Onu sadece biz değil namjoon ve jin, yoongi ile jimin, minji ile Hoseokta çok seviyor. Ama en güzel Minji ve Jimin ilgileniyor. Bu yüzden arkadaşlarım ile neredeyse her gün beraber olmaktan keyif alıyorum diyebilirim. Ayrıca artık babamın bana bıraktığı şirkette Ceo'yum. Hoseok ile aynı yerde çalışmak zevkli. Yoğun işten dolayı genellikle A-Yun'u Minji'ye bırakıyorum. Birbirlerini gerçekten seviyorlar. A-Yun ondan ayrılmak bile istemiyor. Bu arada geçen yaz Namjoon ile Jin evlendi. Yoongi ve jimin ile Hoseok ve Minji ise çifte düğün yaptılar. Onlar evleneli 1 Yıl oluyor. Hepsi çok mutlu. Ayrıca Jungkook artık sokakta değil, sahnede performans sergiliyor. İşinden çok mutlu. Jin'i sorduğunuzu duyar gibiyim. O da müziğe merak sarınca kendini çok geliştirdi. Birkaç ay sonra artık Jungkook ile performans sergileyecek. Namjoon ise hâlâ çok zengin. Ne görürse alıyor sugar daddy. Ayrıca annem İle babam ile artık sık sık görüşüyorum. Jungkook'u çok seviyorlar. Hatta arada Jungkook'u beni üzmemesi hakkında uyarıyorlar. Jungkook ise klasik olarak her seferinde yemin ediyor. Komikler ve tatlılar, Ah bir dakika A-Yun yine ağlıyor! Sanırım yine Minji'yi görmek istiyor. Ama bu sefer olmaz A-Yun hanım. Dedeye gideceğiz. Dede seni çok özlemiş...
A-Yun;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friends
FanfictionTaehyung aynı arkadaş grubunda olduğu Jungkook'tan uzun süredir hoşlanmaktadır ve her şey Jungkook'un bir gün Taehyung'u evine davet etmesiyle başlar. -foxxtae- ...