"Jungkook seninle bir şey konuşmam lazım.""Söyle tetem"
"Jimin.. Ona ne anlattın?"
"Ah, sevgilim ben ona sadece seni o şekilde gördüğümü anlattım."
"Emin misin?"
"Yalan söyleyecek halim yok ya"
"Ben onu aff..."
"Affetmek zorunda değilsin."
"Hoseok Yoongi'ye tekrar barıştığımızı söyleyince jimin de duymuş. Buluşmak istiyorlar."
"anladım Tete ama Jimin sana ne yaptı?"
"Ah, önemsiz bir şey boşver"
"Önemli."
"Jungkook lütfen"
"Anlatmazsan şuan bu yataktan kalkıp ben onun yanına gideceğim ve ona soracağım."
"Bak bir şey yapmadı. Sadece haksız olduğumu söyledi."
"Bak Tete senin için Jimin'i bile silerim."
Bu Taehyung'un en son isteyeceği şeydi. O nasıl Hoseok ile arasının bozulmasını istemiyorsa Jimin ile Jungkook'un arasının da bozulmamasını istiyordu. Bu yüzden bazı şeyleri anlatmak yerine içinde tutmaya karar verdi.
" Asla. "
" Tamam o zaman sevgilim. Ben yoongi'ye yazayım bu sefer dışarıda buluşalım."
"Ayıp olmaz mı?"
"Yoongi kardeşimiz gibi Tete. Ayıp diye bir şey yok"
"Pekala."
"Sen üstünü giyin üşütme bende bir Yoongi'yi arayayım."
"pekala."
Jungkook odadan çıkarken Taehyung üstünü giyinmeye çoktan başlamıştı. Birkaç dakikanın ardından tamamen hazır olduğunda, Jungkook aramayı sonlandırıp odaya girmişti. Taehyung yatağı düzeltti ve Jungkook'un siyah gömleğinin düğmelerini ilikledi. Jungkook elini Taehyung'un yüzünde gezdirirken, Taehyung ise sadece düğmelerle ilgileniyordu. Düğmeleri ilikledikten sonra elleriyle Jungkook'un belini sardı.
"Yoongi kabul etti değil mi?"
Jungkook yüzünde küçük bir gülümseme ile evet anlamında kafasını yukarı aşağı salladığında Taehyung Jungkook'a küçük bir öpücük verdiğinde bu Jungkook'un hoşuna gitmişti ki devam ettirmeye çalışmıştı.
"Geç kalıyoruz."
"Bekleyebilirler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friends
FanfictionTaehyung aynı arkadaş grubunda olduğu Jungkook'tan uzun süredir hoşlanmaktadır ve her şey Jungkook'un bir gün Taehyung'u evine davet etmesiyle başlar. -foxxtae- ...