Taehyung sabah uyandığın da hâlâ yorgun hissediyordu. O an ki uykulu hâliyle başında dikilen Jimin'i fark etmemişti. Elinde su ile Taehyung'un başını bekleyen Jimin bir yandan Taehyung'u dürterken bir yandan ise telefon ile konuşuyordu.
"Tamam, anladım. Geleceğiz sen merak etme."
Taehyung Jimin'in kiminle konuştuğunu merak etmiş, telefon kapanır kapanmaz sormaya karar vermişti.
"Peki yarım saate sendeyiz. Kapatıyorum sonra görüşürüz"
"kiminle konuşuyorsun Minnie?"
"Bogum aradı bizi evine kahvaltıya çağırıyor. Yoongi sizin evden senin için bir kaç kıyafet almaya gitti. Al senin için su getirdim"
Kapı zilinin sesini duyan jimin
"Bak yoongi de geldi hemen hazırlan ben kıyafetlerini getiriyorum.""Ulan her gün bir yere gidiyoruz Hoseok namu ve jin'i özledim"
Jimin elinde kıyafet olan çanta ile Taehyung'un bulunduğu odaya girerken
Yoongi 'de Jimin' e eşlik ederek odanın kapısına omzunu yasladığında gülerek"Papatyam neden söylemedin bu salağa? Hâlâ haberi yok."
Jimin kıkırdadığında görünüşe göre Taehyung daha da meraklanmıştı.
"Lan n'oldu?"
Jimin derin bir nefes almış ve yatağa oturmuştu.
"Jin ile namjoon dün beraberlermiş. Jin yemek yapmış ama hem kendisini hem namjoon'u yaptığı yemek ile zehirlemiş daha doğrusu internette gördüğü tarif ile"
Yoongi bir kaç adım ilerlediğinde oda da ki armut koltuğa oturmuştu.
"Yani anlayacağın bunlar şuan hastanede Hoseok'da yanlarında.
Daha yeni çıkmışlar hastaneden yarın hep beraber yanlarına gideceğiz""Vay be. Oğlum bu Jin nasıl bir tarif yapmış ya Allah Allah her zaman yaptığı yemekler çok güzel olurdu."
Yoongi kaşlarını kaldırdığı yüz ifadesi ile
"bilmiyorum namjoon da sevdiğimin ellerinden zehir olsa yerim diye yemiş zaten ki zehirlenmiş" dediğinde jimin haykırırcasına kahkaha atıyordu. Taehyung ise Jimin'in gülüşüne gülüyordu.
Daha fazla gecikmemek adına yoongi
"Hadi uzatmayın da kalkın" dediğinde jimin bir yandan gülüyor bir yandan ise kendi odalarına doğru ilerliyordu.Taehyung, yoongi ve jimin çıktıktan sonra kapıyı kapatmış, çanta da ki kıyafetlerden kombin yapmaya çalışıyordu.
"Aslında hem sade hem şık olmalı" derken omzuna bir gömlek, bir pantolon ve bir ceket atmış ve üstünü giyinmişti.
"Aslında ayna da bir fotoğraf hiç fena olmaz" deyip güzel bir fotoğraf çekindiğinde
Odadan çıkmadan önce masanın üstüne bir parfüm görmüş ve bileğine sıkarak kokusunu test etmişti.
Testten geçen parfümü taehyung birkaç kez üstünde gezdirerek sıktığında hem oda hem taehyung mükemmel kokuyordu.
Odanın kapısını açtığında onu kapıda bekleyen Jimin ve Yoongi'yi gören Taehyung gülümseyerek
"Sizler çoktan hazırlanmışsınız" dediğinde yoongi Taehyung'u koklamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friends
FanfictionTaehyung aynı arkadaş grubunda olduğu Jungkook'tan uzun süredir hoşlanmaktadır ve her şey Jungkook'un bir gün Taehyung'u evine davet etmesiyle başlar. -foxxtae- ...