Jour du mariage

217 11 8
                                    


Taehyung artık hazırdı. Sonunda yıllarca hayalini kurduğu düğün sevdiği adamla gerçekleşiyordu. Tüm kötü günleri kötü bırakmak umudu ile aynada kendine uzun uzun bakarken arkasında birden jimin belirdi ve Taehyung'un belini sardı.

"Jimin çok heyecanlıyım."

"biliyorum salak." dedi ve gözleri ile uzun uzun Taehyung'u süzdü.

"Kaşar çok güzel olmuşsun"

Taehyung güldü.

"Sevgi dilin oldukça tuhaf."

Jimin ona gülerken birden odaya Minji ve hoseok daldı.
Hoseok ağlayarak Taehyung'a sarıldığında sanırım oldukça duygulanmıştı.

"Pezevenk evleniyoe musun sen ya?"

Hayır Hoseok rüya görüyorsun"

"Of bari o pezevenkle evlenmesen"

"AA Hoseok ayıp öyle denir mi canım hiç?"
"Hoseok, Hoseok aile var burada nasıl konuşuyorsun yarram"
Herkes Hoseok'a gülerken Hoseok sadece göz devirip masada ki, parfümler ile uğraşıyordu.

"Taehyung amcam ile yengem de geldi."

"Ne? Annem de mi geldi."

"Evet."

Minji kaşlarını çattı ne olduğunu anlamamıştı, merakla sordu.

"Neden annenin gelmesine şaşırdın Tae?"

Taehyung, jimin ve Hoseok oldukça ciddiydi. Fakat birinin açıklama yapması gerekiyordu ve açıklama yapacak kişi de Taehyung olacaktı.

"Annem homofobik beni hiç desteklemedi. Çocukluğum boyunca beni psikoloğa götürdü. Babam beni destekliyordu ama o hiç bunu kabul edemedi."

Minji sorduğu soru yüzünden çok pişmandı.

"Ben cidden çok özür dilerim Ah ne aptalım ne olur affet beni"

Taehyung "Minji saçmalama sormakta haklısın ayrıca unuttum gitti" dediğinde son kez aynaya döndü ve gözlerini üzerinde gezdirdi. Birkaç dakika kendine baktıktan sonra odaya Jungkook, Jin ve namjoon girmişti.

Jungkook'un gözleri dolduğunda hızla Taehyung'un yanına gelip ona kocaman sarıldı.

"Sevgilim çok güzel olmuşsun"

"Sende çok güzel kokuyorsun."

Jin onları kaşları çatık bir şekilde izliyordu.

"Ulan geç kalıyoruz yürüyün."

Herkes gülerken namjoon onu yavaşca dürttü.

Best FriendsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin