Taehyung ve jungkook gece birbirlerine sarılarak uyumuştu. İkisi de çok mutluydu. İlişkileri mükemmel gidiyordu. İkisi de huzurlu bir şekilde uyurken Taehyung'un huzurunu bozup uykusunu bölen şey telefonundan gelen ard arda bildirimlerdi. Taehyung merakla telefonu açtığında bogum'dan birkaç mesaj geldiğini gördü.
-
Bogum
Taehyung önce sana bir şey söylemek istiyorum. Biliyorum bir ilişkin var çok mutlusun ama ben sana deliler gibi aşığım. Liseden bu yana sana karşı büyük hisler besliyorum ve ben senin jungkook ile mutlu olduğunu görmene dayanamıyorum. Ben sana çok aşığım.
Lütfen bana kızma. Ben sadece seni istiyorum
Sana deliler gibi aşığım ciddiyim.
Jungkook lisede seni sadece arkadaş olarak görüyordu. Bende ona senden ne kadar hoşlandığımı anlatırdım. Sana aşığım
Onu bırak bana gel demiyorum ben sadece sana çok aşığım
Taehyung'um
Bogum
Bogum
Lütfen beni engelleme
Hislerimi ben kontrol edemiyorum.
Taehyung'um
Bogum neden yapıyorsun bunu bana
Sen benim en yakın arkadaşımsın
Yapma sana yalvarıyorum
Biz yıllardır arkadaşız
Bogum
Jungkook ile de arkadaştın.
Taehyung'um
Ama ona aşıktım bogum
Hâlâ da aşığım.
Arkadaşlığımızı neden bozuyorsun?
Neden birden yapıyorsun bunu üzerinden 6 yıl geçmişken.
Liseden mezun olduk. 6 yıl oldu.
Bunu dediğini görmemiş gibi yapacağım.
Sende demedin.
Bogum
O zaman lütfen, Sizin evin orada ki parkta buluşsak. Son kez. Bir daha karşına çıkmayacağım
Taehyung'um
Tamam
Son defa.
Taehyung Jungkook'un onu neden kıskandığını şimdi anlamıştı. Jimin'i neden Jungkook'a hak verdiğini şimdi anlamıştı. Ama iş işten geçmişti artık. Herşeyin kendisi yüzünden olduğunu düşünüyordu. Gözünden damlalar düşüyordu. Bu damlaları görse Jungkook büyük ihtimalle "Gözlerinde yağmur yağmasın, hep güneş açsın" derdi. Tıpkı lisedeyken dediği gibi. Hayatının pişmanlığın yaşıyordu. Kendisini suçluyordu. Bir yandan ağlarken bir yandan da mesajları siliyordu. Fakat hepsini silemeden Jungkook uyanmaya başlamıştı. Taehyung uyandığımı fark ederek hemen elinden telefonu atıp mesajları silmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friends
FanfictionTaehyung aynı arkadaş grubunda olduğu Jungkook'tan uzun süredir hoşlanmaktadır ve her şey Jungkook'un bir gün Taehyung'u evine davet etmesiyle başlar. -foxxtae- ...