Taehyung sabah uyandığında sersem bir şekilde odada ki aynaya baktığında gözlerinin hâlâ şiş ve kırmızı olduğunu, dudaklarının ise kurumuş olduğunu görünce elini yüzünde gezdirdi.
"Ben çok kötü görünüyorum, böyle olursam Jungkook beni beğenmez ki."
Derken tam o sırada onu uyandırmaya gelen Hoseok Taehyung'u duymuştu. Hızla kapıyı açan Hoseok sinirli bir şekilde kapıyı açıp Taehyung'a dediğini tekrar etmesini söyledi."Ne istiyorsun Hoseok?"
"O kim ya? O kim oluyor da seni beğenmiyor oğlum kendine gel!"
"Hoseo..."
"Kes sesini! Bir daha böyle düşündüğünü ve ağladığını görürsem sana yemin ederim karşında farklı birisini bulursun. Kendini üzdüğün kişiye Bi' bak ya. Seni gerçekten sevseydi böyle mi yapardı? O kim oluyor Taehyung. Açıklasana o kim oluyor da seni üzüyor?"
" Hoseok lütfe... "
" Kes. Kahvaltı hazır çabuk gel. Bir daha onun için değil ağladığını, streslendiğini bile görmek istemiyorum. "
" Tamam..."
Hoseok odadan çıkar çıkmaz üstünü giyen Taehyung bir yandan Hoseok'un dediklerini düşünüyordu.
"Jungkook ne cürretle bana dün ki sözlerini söyleyebilir?" dediğinde dudağını ısırıp ufak bir gülümseme ile odadan çıktı. Hoseok'un yanına geldiğinde, Hoseok çoktan masada oturmuş Taehyung'u bekliyordu.
"İşte böyle olman gerekiyor Taehyung. Sen Kim Taehyung'sun. Ayrıca kocaman şirketin tek varisi. Baban yakında şirketi sana devredecek ve sen bir bebek gibi ağlayamazsın."
Taehyung Hoseok'un tam karşısına oturduğunda ellerini birleştirmişti.
"Aslında Hoseok sen haklısın."
"Sonunda."
"Amcam ve babam sayesinde sadece benim şirkette hakkım yok. Amcamın yerini sen alacaksın. Sana yakıştığı gibi üst düzey yöneticilik yapacaksın"
"Fenomenlikten şirket yöneticiliği. Ah çok tuhaf geliyor. Herneyse geleceğin Ceo'su karşımda. Saygılar efendim" dediğinde ikisi de gülmüştü.
"Ah evet, öyleyim! Ama Hoseok akşam evde olamayacağım. Hatta birazdan çıkacağım. Sana sorun olur mu?"
Hoseok tek kaşını kaldırdığında ne olduğunu anlamamış bir şekilde nereye gittiğini sormuştu.
"Ah ben, hatta daha sonra söyleyeceğim sürpriz!"
"Umarım kötü bir şeyler yapmıyorsundur."
Taehyung yüzünde büyük gülümseme ile "Merak etme" dediğinde kahvaltı yapmaya başlamıştı.
....
Taehyung kahvaltısı biter bitmez telefonunu alıp dışarı çıkmıştı.
Yeni arabasına binmeden önce eline telefonu alıp Kai'ye mesaj yazmaya karar vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friends
FanfictionTaehyung aynı arkadaş grubunda olduğu Jungkook'tan uzun süredir hoşlanmaktadır ve her şey Jungkook'un bir gün Taehyung'u evine davet etmesiyle başlar. -foxxtae- ...