Meeting with Bogum

199 10 2
                                    


Jungkook arabada beklerken, taehyung ise evi kilitleyip arabanın kapısını açmıştı.

"Balım unutma o sadece arkadaşım."

Jungkook kaşlarını kaldırdığında kafasını Taehyung'a çevirmişti.

"Başka bir şey olamaz zaten sevgilim." Dediğinde önüne bakıp arabayı çalıştırmıştı.
Jungkook dikkatli bir şekilde araba sürerken Taehyung ise Bogum'a mesaj atıyordu

-

Taehyung'um

Hey bogum!

Bogum

Merhaba tae

Geliyor musunuz ben mağazaya gelmek üzereyim.

Taehyung'um

Geliyoruz bogum biz de birkaç dakika sonra mağazaya geliriz

Bogum

O zaman görüşürüz ^^

Taehyung'um

Görüşürüz

-

Taehyung mesajı yazdıktan sonra telefonu kapatmıştı. Kafasını Jungkook'a doğru çevirdiğinde jungkook sadece araba sürüyordu. Taehyung Jungkook'un boşta duran elini kavrarken jungkook'un yüzüne küçük bir tebessüm inmişti.

"Seni çok seviyorum Taehyung. Herşeyden, herkesten çok seviyorum."

Taehyung hafifçe gülümsemişti.

"Bende seni herkesten, herşeyden çok seviyorum balım."

Ikisi bir süre el ele tutuşmaya devam ettikten sonra sonunda Bogum'un dediği mağazaya gelmişlerdi. Burası Dünya'nın en ünlü mağazalarındandı. İkisi bir süre kapıda durduktan sonra Bogum sonunda buluşma yerine gelmişti. Taehyung Bogum'u fark eder etmez elini sallamıştı. Jungkook ise kime el salladığından bi' haber Taehyung'a bakıyordu.

"Hey bogum, buradayız!"

"Geldim. Nasılsınız? Görüşmeyeli oldu biraz değil mi?"

"Evet oldu biraz."

Taehyung ve bogum konuşurken Jungkook sadece onları dinliyordu. İçinde ki isteksizlik yüzüne de vurmuştu ki yüzü asık ve tek kaşı havaya kalkmıştı. Bogum en sonunda kafasını Jungkook'a çevirdiğinde hafifçe gülümsemişti.

"Ee kook sen nasılsın?" dediğinde jungkook hitap şeklinden oldukça rahatsız olmuştu.

"Jungkook, adım Jungkook. Ayrıca iyiyim"

Bogum kaşlarını bir saniyeliğine kaldırmıştı

"Oh anladım, bugün gerginiz. Her neyse içeri geçelim."  Dediğinde ikisi de hiçbirşey demeden mağazaya girmiş, bogum ise onları takip etmişti. Bogum mağazaya girer girmez herkes selam vermişti ve saygı çerçevesi içinde konuşmuştu. Dünyaca  ünlü bir oyuncu olduğundandı sanırım. Çalışanlar Bogum için özel kıyafetler getiriyor, bir şeyler ikram ediyordu.

Best FriendsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin