"Ee sonra noldu oğlum anlatsana niye meraklandırıyorsun adamı anlat"
Taehyung yere, Hoseok'un yanına oturduğunda heyecanlı bir şekilde ne olduğunu anlatıyordu.
"Bak ben ondan sonra Bogum'un evine gittim zaten ya orada bogum'dan rica ettim. O da kendini affettirmek için kabul etti. Neyse işte ben oradan çıktım biraz oyalandım sonra evin önüne gelmiştim ya oradan beni aldı Bogum biz direkt mekana gittik. Bunlar da geldi hemen. Sonra işte ben dedim böyle böyle bu şerefsiz kai escortmuş hatta eskiden bogum ile sevgiliymiş o yüzden ayrılmışlar. Jungkook'un suratını görmen lazım Bi şaşırdı off. Kai'ye dönüp bana niye söylemedin dedi ama Kai sadece ağladı. Sonra ben Jungkook'a Sen hak ettiğini buldun dedim Bogum da bir şey dedi bu bir pişman anlatamam "
Hoseok çok şaşırmış gözleri kocaman açılmıştı.
" Ee iyi de bu Bogum'un Jungkook'un sevgilisinin Kai olduğundan haberi var mıydı? "
" Hayır yoktu. "
" İyi, olmasın zaten hak etmişti "
" İyi ki beni uyardın Hoseok "
" Ah evet, ama sana bir şey sormam lazım tata"
" Tata...küçükken derdin, hatırlıyor musun? Oh... Bu arada evet sor lütfen."
"Eğer Jungkook gerçekten çok pişman olup seninle olmak isterse kabul eder misin?"
"Ne o sıkıldın mı benden?"
Hoseok kaşlarını çatmıştı.
"NE ALAKA OĞLUM BEN SENİN İÇİN DİYORUM YOKSA BEN SENDEN BIKAR MIYIM APTAL MISIN?"
"Sakin ol şampiyon,sakin ve bilmiyorum. Aslında ben Jungkook'tan çok Jimin'e kızgınım."
"Ah, evet ne yaptı o öyle"
"Jungkook'u daha kolay affederim. Ah dur bir dakika Jungkook arıyor"
"Ne, aç hemen."
"Ne istiyorsun?"
"Onca yaptığın şeyden sonra mı?"
"Jungkook seni anlamıyorum ne yapıyorsun?"
"Kahvaltı mı?"
"Gelemem."
"Oh, pekala"
*Arama sona erdi*
"Ee ne diyor?"
"kahvaltı yapalım diyor"
"Gidiyor musun?"
"Gidiyorum"
"Gerçekten istiyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friends
FanfictionTaehyung aynı arkadaş grubunda olduğu Jungkook'tan uzun süredir hoşlanmaktadır ve her şey Jungkook'un bir gün Taehyung'u evine davet etmesiyle başlar. -foxxtae- ...