Jungkook bir yandan kapıyı tıklatırken bir yandan yüksek sesle Kai'ye sesleniyordu.
"Kai kapıyı aç. "Kai merakla kapıyı açtığında karşısında onu daha birkaç hafta önce reddeden Jungkook'u gördüğünde şaşkına dönmüştü.
"Ne oldu Jungkook?"
"Çık benimle"
"Ne? Nasıl ama Taehyung.."
Dediğinde cümlesi yarım kalmıştı.
"Kabul ediyor musun söyle"
"İçeride konuşalım Jungkook herkes bize bakıyor"
Jungkook ayakkabılarını çıkarıp evin içine bakıp sorusunu tekrarladı
"Kabul ediyor musun dedim"
"Sence? Elbette kabul ediyorum!"
"İyi."
"ama sen tae.."
"Sus Kai konuşma dediğim zaman konuşma"
"Bak jungkook eğer benimle gururun için çıkıyorsan siktir ol git"
"Neyden bahsediyorsun amına koyayım?"
Kai iç çektiğinde peki deyip 2 bardağa viski dolduruyordu.
"Almayacağım kai sağol"
"Hadi ama Jungkook ilk günümüze"
Jungkook bugün yaşananları düşününce teklifi tekrar düşünüp kabul etmişti.
"Tamam"
Ikisi koltuğa yerleşirken bir yandan da sohbet ediyorlardı. Tabii o sırada da Jungkook'un telefonuna kesintisiz arama geliyordu. En sonunda Jungkook bu durumdan rahatsız olup telefonunu uçak moduna almıştı. Kai konuşuyordu ama Jungkook sadece bugün olanları düşünüyordu. Düşündükçe de içiyordu. 3 bardak viski bitirdiğinde sarhoş olmaya başlamıştı. Kai ise bu fırsattan yararlanıp daha çok viski verirken bir yandan da yakınlaşıyordu. Jungkook 4. Bardağı bitirdiğinde tamamen sarhoş olmuştu. Kai'nin asıl amacı belliydi. Bu gece olacakları Jungkook'un kendi isteğiyle yapmış gibi göstermekti. Jungkook'u birden öptüğünde Jungkook sarhoşluğundan karşılık vermişti.
-
"Sikeyim! Bogum ne demek Jungkook gördü ikimizi"
"Sevgilim biz birbirimiz için yaratıldık neden anlamak istemiyorsun?"
"Şerefsiz! Sen bir şerefsizsin. Orospu çocuğu sevgilim var benim"
"Sevgilin nerede peki söyler misin?"
"Senin yüzünden gitti amına koyayım"
"Taehyung uzatma artık o seni sevmiyor anla"
Taehyung ağlamaya başladığında eve doğru koşuyordu. Bogum ise sadece onu izliyordu.
....
Eve geldiğinde kapıyı açmaya çalışıyor, gözleri bulanık olduğundan dolayı bir türlü anahtarı girdiremiyordu. Sonunda girdirwbildiğinde Jungkook'u aramaya başlamıştı. Jungkook hiçbirine bakmamıştı. İğreniyordu kendisinden dudaklarını defalarca kez yıkamıştı.
"Hayır, hayır, hayır sadece Jungkook var hayır"
Dudaklarını yıkadı 2 saat ağladı fakat bu sefer kimseye haber vermedi çünkü hata kendisindeydi . En sonunda Jungkook'a yazıp kendini affettirme kararı almıştı
Taehyung
Sevgilim nolur affet beni
Ben yapmadım yemin ederim
O beni zorla öptü
Gerçekten nolur
Senden başkasına bakamam ben sen, benim hayatımsın nolur
Yapma bunu bize lütfen sevgilim
Hadi affet beni lütfen.
Gönderildi :22.00
"Mesajıma dahi bakmıyor. Hâlâ çok kızgın. "
Bölüm çook kısa oldu özür dilerim öncelikle idareten atayım dedim öylesine. Bu arada Taehyung'u sonra yazmamın sebebi Jungkook bunu görür görmez Kai'ye gidiyor. Eve Taehyung biraz daha geç gidiyor. Her neyse umarım anlatabilmişimdir (kısacık bölümde max ne kadar anlatabilirim 🙄🙄🙄)
Her neyse iyi geceler
me alegra tenerte🥹💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friends
FanfictionTaehyung aynı arkadaş grubunda olduğu Jungkook'tan uzun süredir hoşlanmaktadır ve her şey Jungkook'un bir gün Taehyung'u evine davet etmesiyle başlar. -foxxtae- ...