"Abla napalım cesedi?" Bu adam başımda ne geveliyordu?
"Napmayı düşünuyorsun mehlül ? Yok et" şakaklarımı ovalamaya başladım başımda dayanılmaz bir ağrı bardı
"Tamam abla" diyerek gitti. Bu gün yine bir cinayet işlenmişti sorsalar pişman mısın diye yine cevabım aynı olurdu. Hayır hiç bir zaman pişman olmadım ve olmiyacaktım.
Bana yapılan her şeyin acısını çıkarcaktım. Bana bunu yapan adamı bulacaktım ve ona aynısını yapıcaktım. Acımıyacaktım o bana acımamıştı.
Oturduğum koltuktan kalktım ellerimi kokladım. Kan kokuyodu. Üzülnedim. O adamı bulacaktım.
Kabıya doğru yürüdüm acilen bu depodan çıkmalıydım. Arkamı dönüp cesede baktım benim bir suçum yoktu ona söylemiştim 'eğer konuşursan serbes kalırsın' demiştim. Oda bana 'dostumu satmam' dedi. Oysaki ona öyle bir şey söylememeniştim.
Dışarı çıkar çıkmaz derince soluklandım çok kasvetli bir depoydu. Arabama bindiğimde eve doğru sürmeye başladım
Barlas Baybaroğlu-cinayet öncesi-
"Abi sadece 1 saat diyorum ya hadi ama" bu çocuk niye bu kadar ısrarcıydı?
"İşim var diyorum Alp sonra" küçük bir çocuk gibiydi
"Abi yeni sürüm gelmiş denememiz lazım hadi ya" bıktım bu çocuktan uzak bir yerlere gitse de kurtulsam
"Alp salak mısın oğlum 27 yaşında adamsın playstation diye tutturdun işim gücüm var senin gibi yan gelip oturmuyorum" benimkide sabırdı ama!
"Tamam gidiyorum ben beni kaçırırlarsa görürsün alıp 'Barlas nerde' diye soralarsa dirkt yerini söylicem sonrada öldürüp bir yere atarlar arkamdan çok ağlarsın ona göre" bu çocuk çok film izliyodu!
"Hadi lan ordan satmasın sen beni tek dostun benim"
"Geliyorsun yani?" Hayırdan ne anlıyodu acaba?
"Yok lan yok gitde daha gelme kurtulalım senden bıktım lan senden" yapamam gereken tonlarca iş vardı ve ben bu salakla uğreşıyordum
"tamam lan gidiyorum mezarıma sakın ha gelme hakımı helal etmiyorum yani ediyorumda aslında etmiyorum neyse gidiyorum ben" son sözünü söyliyerek çıktı odadan arkasından baktım. Kafamı iki yana saladım gülerek seviyodum bu çocuğu
Alp le 8 yaşında tanışmıştık tam 19 yıl olmuş her anımda yanımda o vardı üzgün olduğum da moral verirdi omuzumu sıvazlardı. O olmasa napardım bilmiyorum. Benim için kardeş gibidi komik bir kişiliği olsada gerketi zaman babam olmuştu.
Babamdan nefret ediyordum onun yüzünden elim kana bulaşmıştı .Annem desen beni terk etmişti asıl nefretim onaydı aslında babam hep yanımda olmuştu her ne kadar elimi kana bulaştırsada seviyodum onu.
Babamla aramın hep iyi olnasını istemiştim. Sanırım en büyük hayalim buydu. Garip gelebilir belki ama babamla aramazım hep çok iyi olması istemişimdir. Benim bir Alp im vardı .
Her ne kadar babamla aramı iyi tutmak istesemde korkuyodum ondan onun yüzünden böyle acımasız ve soğuk bir insan olmuştum. Ama dedim ya benimki bir hayaldi.
Düşüncelerimden sıyrılıp kafamı dosyaya göndüm işim biterse Alp in yanına giderdim. Dosyada ilk kez bir kadın ismi görmüştüm. Kadın bir mafya. Eva Şimşek. Dosyadaki fotoğraflara bakınca kaşlarım çatıldı bu kadar güzel bir kadın neden mafyaydı ki? İşlediği cinayetleri çok temiz yapıyordu hiç yakalanmamıştı tek kelimeyle mükemmel bir kadın dı.
Yazardan-cinayet sonrası(4-5 saat sonra)-
Barlas çok bunalmıştı kafasını dağıtmaya ihtiyacı vardı. Eva denen kadını ne kadar araştırsa araştırsın temiz bir sabıkası vardı. O kadını bulmak ve tanışmak istiyordu.
Masadan kalkıp telefonunu eline alıp Alp i aradı fakat meşgul çalıyordu. İkinci kez aradığında yine açmadı. Oyuna fazla kapılmış olmalıydı tam odadan çıkacaktı ki telefonu çaldı bi koruma arıyordu.kaşları çatılmaya başlamıştı bıkınlıkla telfonu açtı
"Söyle cafer" dedi
"Abi Alp... abi alp öldürülmüş cesedi bir gölde bulun-" devamını dinleyemedi. Başı dönmeye başladı koltuğun kenarından destek aldı. Kardeşim dedi adam ölmüştü.
Nasıl ölürdü daha bir kaç saat önce yanındaydı. Ne demişti ona'öldürüp bir yere atarlar arkamdan çok ağlarsın ona göre'.Böyle olmamalıdı.onunla gitmeliydim dedi kendi kendine çöktü yere ve fısldadı."intikamını alcam kardeşim" içi daraldı dayanamıyordu haykırmak istiyodu
Neydi en kötü duygu? pişmanlık. Dedi kendi kendine. Sahiden neydi en kötü duygu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık geceler
Teen FictionSahiden neydi en kötü duygu? Fısıldadı kendi kendine 'vicdan azabı'.