Barlas baybaroğlu
Kapının çalmasıyla hızla kapıya doğru ilerledim kapıyı açınca Alp'i görünce yüzüm düştü. Salona doğru ilerleyip koltuğa oturdum. Neredeydi bu kadın?
"Sana demiştim bu kızın seni bırakacağı kesindi zaten bu kadar strese girmene gerek yok" dedi. Sanırım haklıydı.
Sabah uyandığımda yanımda yanımda yoktu telefonlarımı açmamıştı ve adamlarım hiç bir yerde bulamamıştı Eva yı. Akşam bana 'ben seni severim' demişti ama gitmişti.
Kimseye güvenmemem gerektiğimi yine anlamıştım.
Alp e doğru dönüp konuşmaya başladım " Ya başına bi şey gelmişse?"
"Hadi ama Eva'nın nasıl bir kız olduğunu ikimizde biliyoruz Barlas. Kendini kandırmaktan vazgeç." Yapamıyorum ki
"Yok abi ben dayanamam kesin bir kanıta varmadan vazgeçmem" diyip ayağı kalktım. Çalışma odasına doğru ilerledim.
Odaya gelince telefonumu elimi aldım ve korumalara tekrar talimat verdim.
Eva Şimşek
Yüzüme yediğim darbeyle tekrar kahkaha atım. "Mazoşist misin kızım sen niye gülüyorsun?" Diyip tekrar vurdu.
Sabah yürüyüşe çıktığımda kaçılmıştım. Evet doğru okudunuz kaçırılılmıştım. Soner İlker' in oğlu Sedat ilker tarafından. Ve ben hiç bir şey yapamıyordum. İlk defa bu kadar tedbirsiz dışarıya çıkmıştım ve başım belaya girmişti.
"Piç kurusu aynı baban gibisin" diyip Sedat'a doğru tükürdüm.
Bu sefer kahkaha atan oydu "en azından bir babam var Eva" piç kurusu iyi yerden vurmuştu.
"İnanki orospu çocuğu olacağıma babasız olmayı tercih ederim" dedim
Ve bu söz onu can yerinden vurdu. Karnıma doğru sertçe tekme atınca yere düştüm ve art arda tekme atmaya başladı.
"Kimsesizsin Eva kimsen yok senin ve senin gibi olmamı istedin babamı öldürdün ama benim kardeşimlerim var"haykırıyordu.
Dudağımda acı bir gülümseme oluştu. Haklıydı kimsem yoktu.
Son hatırladığım şey ise bir silah sesi...
Barlas Baybaroğlu
Odada volta atıp duruyordum kafam durmuştu. Gelen telefon sesiyle hızlıca telefonumu elime aldım. Alp arıyordu hemen telefonumu açtım.
"Ne olmuş Alp bir haber var mı?" Diye sordum. Parmaklarımı saçlarımın arasından geçirdim.
"Abi bu Soner vaya onun oğlu kaçırmış bir depodalarmış adamları gönderdim bende geçiyorum şimdi" diyince ben kapıya doğru ilerledim.
"Bende geliyorum konum at" diyip evden çıktım.
*****
Deponun önüne gelmiştik içeriden kahkaha sesleri geliyordu. Adamlara kafa işareti yapıp konut verince silah sesleri duyulmaya başladı.Elimde silah ve arkamda bir kaç korumayla deponun önüne geldiğimde bir koruma önüme geçip omzuyla kapıyı kırdı. İçeriye hızlı adımlarla girdiğimde yerde sandalye bağlı bir şekilde gözleri kapalı bir Eva vardı.
"Siktir" koşarak Eva'nın yanına gelip diz çöktüm. Hemen kollarını ve ayaklarını çözerek. Nabzını kontrol ettim.
Yaşıyordu.
"Eva beni duyuyor musun? Bak geldim burdayım" diye kulağına fısıldadım
Hızla Eva yı kucağıma alıp dışarıya çıktım. Alp hemen arabayı açınca içine bindim. Arka koltuğa oturup kafasını dizlerime koydum. Neyseki kurşun ve ya bıçak yarası yoktu.
"Bunu her kim yaptıysa bulun onu" diye söyledim Alp'e.
"O iş bende abi" diyip hızla arabı sürmeye devam etti.
***Nihaye eve geldiğimizde Evayı yatağımıza yatırıp üstünü çıkardım. Sadece iç çamaşırşarı kalınca kapı tıklatıldı. Ayağı kalkıp kapıyı sadece kafamın görüneceği şekilde açtım.
Alp gelmişti."Abi doktor çağrıyım mı?" Diye sordu
"Gerek yok ben hallederim"diyip onu gönderdim.
Tekrar Eva'nın yanına geldiğimde. İlk yardım çantasını alıp yüzünü temizlemeye başladım.
Nihayet işim bittince. Üstünde kalan son parçalarıda çıkarıp banyoya soktum. Bu iş biraz zor olcaktı. Kendine gel Barlas! Kadın burda ne halde senin düşündüğün şeylere bak.
Duşunu aldırdıktan sonra dolaba doğru ilerledim ve bir pijama alıp giydirdim.
Yatakta üstünü örtüm tam çıkacaktım ki alına bir öpücük kondurdum. Ve çıktım
—&&—&&—&&—&&—&&—&&—&&—&&—&&
Bölüm sonuYine kısa bir bölüm oldu ama inanın vaktim yoktu oy ve yorumları unutmayın sizleri seviyorum❤️🩹
Bölümü nasıl buldunuz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık geceler
Teen FictionSahiden neydi en kötü duygu? Fısıldadı kendi kendine 'vicdan azabı'.