Yataktan yine ve yeniden zorlarak kalkmaya çalışıyordum. Şu alarm bir susa her şey yoluna gircekti ama. En sonda pes ederek yataktan kalktığımda telefonumu elime aldım. Barlas dan mesaj gelmişti gözlerim adiden sonuna kadar açıldı. Bana mesaj mı atmıştı.
Babacık: Eva konuşmamız gereken şeyler var atacağım konuma gel.
Şey ney ya? Yemin ederim bu adam bir odun.
Ben: beni özledin değil mi Barlas
CIĞIM hemen geliyorum.Babacık:hı hı Eva ondan
Sırıttarak yataktan çıktım banyoya girip işlerimi helledikten sonra giyinme odasına girip hazırlanmaya başladım.
Aşağıya inip arabaya bindim ve Barlas'ın gönderdiği konuma doğru sürmeye başladım.
Gönderdiği konum bir kafeydi. Arabayı park edip aşağıya indim. Barlas bir masada oturuyordu telefonu ile uğraşıyordu. Karşısındaki sandalyeyi çekip oturduğumda bakışları beni buldu. "Naber babacık?" Diyip bacak bacak üstüne atım.
"Bi şey ister misin söyliyim" dedi.
"İstediğimim çok şey var Barlas evimde göstere bilirim isteklerimi" diyip ona yaklaştım. Lütfen kabul et Lütfen.
Oda bana doğru yaklaştı ve fısıldadı " Neden olmasın?" Bir saniye bunu beklemiyordum. Birden inanılmaz utanmaya başladım. Niye böyle olmuştu ki?
Yanaklarıma kadar kızardığıma emindim. Kahkaha atmaya başladı "Sen utandın mı?" Kaşlarımı çattıp kolarımı önümde birleştirdim. " ne alaka Barlas sıcak oldu burası o yüzden" ne oluyordu bana?
"Serinliye biliriz" diyip göz kırptı. Önündeki bardağın içindeki limonu alıp ona fırlatım "sus be giderim bak" tam ayaklanmıştım ki kolumdan tuttu "tamam tamam" diyince önüme bir dosya bıraktı.
Gözlerimi kısıp ona baktım " bu ne?" Diyip dosyayı inceledim. Batuhan Korel diye bir adam hakkında bilgiler vardı.
"Bu adam mı öldürmeme yardım edermisin?" Benden yardım mı istiyordu?
"Suçu ney niye öldürüyoruz?" Sebebsiz yere cinayet işleyen biri değildim.
"Tecavüzcü bir pislik ama asıl sebeb-" demiştiki sözünü kestim.
"Gerekli bir sebep kabul ediyorum ama benimde bir şartım var" dedim
"Kabul. Şartın ne?" Dedi lafın gelişi söylemiştim ama bir şart fena olmazdı
"Biraz düşünmem lazım sen bana planı anlat"
Bir süre daha konuştuktan sonra evden eşyalarımı almak için eve geldim ve Tekrar Barlas ile buluşabilmek için onun evine gittim.
Ve şimdi kapıda bekliyordum açsana adam kapıyı! Kapı nihayetinde açıldığında bodoslama içeriye girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık geceler
Teen FictionSahiden neydi en kötü duygu? Fısıldadı kendi kendine 'vicdan azabı'.