Yüzümde hissettim ıslaklıkla gözlerimi araladım. Gözlerimi zorda olsa açabilimiştim ensemde derin bir sızı vardı. Gözlerimi nihayetinde açabildiğimde bir sandalyede oturduğumu hissettim.
Etrafa baktığımda buranın bir depo olduğunu anlamam uzun sürmemişti ellerim ve ayaklarım bağlıydı.
"Eva şimşek, yaş 24, sayısıs cinayet işlemisin ama hiç birinde yakalanmamışsın söylesene Eva nasıl başardın?" Kafamı sesin geldiği yöne doğru çevirdim. Alp Yıldırım.
Gür bir kahkaha atım " ooo kimlere görüyorum nabersin Alp" diyip göz kırptım
Kapının açılma sesi ile kafam o tarafa döndürdüm gelen kişiyle gür bir kahkaha atım "oo naber babacık? Bir taşta iki kuş desene"Barlas Alp'in yanına-benim karşıma- geçti. Alp yüzünü buruşturdu " ne yüzsüz bir kadınsın sen" diyince ona öpücük attım
"Doktor kızısın baban hayat kurtarıyo sen hayat karartıyosun hiç utanmıyorsun? Ya da babanın yüzüne nasıl bakıyorsun?" Diye sordu Barlas.Benim bir babam yoktu ama onun bunu bilmesine ihtiyaçta yoktu.Yüzümü buruşturarak cevap verdim "sende ise orospunun oğlusun hem sanki siz hiç hayat karartmıyorsunuz?"
"Düzgün konuş lan" diye gürledi Barlas. Aman canım sanki yalan söylüyorum.
"Bizim nedenlerimiz var" dedi Alp cevap olarak. Bu adam salak herhalde
"Siz yapınca nedenleriniz var ben yapınca katil oluyorum,olur mu canım öyle şey? Hem bu yaptığınız hiç adil ben pijamalarımlayım siz ise hazırlanıp gelmişsiniz ayıp ama" evet beni buraya pijamalarımla gelmiştim adi herifler insan bir kaldırır.
"Tek takıldığın nokta bu mu cidden?" Tek kaşımı kaldırarak sordu Barlas.
"Senle konuşmuyorum sende baban gibi çıktın" diyip onu iyice sinirlendirdim. Hak ediyordu ama.
"Lan ben bunu öldürüm" diyip belindeki silahı çıkardı ve tam bu anda dışardan silah sesleri geldi. Ben onlara sırıttarak bakarken onlar bana kaşları çatık şaşkınca baktılar. Sesler kesilmiyordu hatta dahada artıyordu.
"Noluyo lan" dedi Alp.Ani bir hareketle en başında çözdüğüm ellerimle son derece hızla ayaklarımı çözdüm. Tabii bu sırada Barlas ve Alp bana ateş etmeye çalışıyordu ama nafile tüm planım harfiyle uyuyodu.
Ayağı kaktığımda tam karşılarına geçtim "Sen Baybaroğlu beni fazla hafife alıyorsun. Bana fazla özeniyorsun ama unutma fazla acemisin tekrar karşılaşacağız ama bu sefer bu kadar sakin olmiyacağım" tam gidecektim ki ayaklarıma baktım " insan bi ayakabı falan giydirir ne biçim insansın sen?" Diyip yüzümü buruşturdum
Onlar hale neler olduğunu kavrayamamışken ben arkamı dönüp kapıya doğru rahat bir şekilde yürüdüm. Aklıma gelen şeyle Barlasa doğru döndüm " ha bu arada benim gibi asla olamasın Baybaroğlu bunu o küçük beynine sok."diyip dışarıya çıktım.
Dün Kahvaltıdan sonra (Eva film izlemek için odasına çıktıktan sonra)-Eva Şimşek-
2. Filmmimi bittirmiştim atıştırmalık almak için odadan çıkıp merdivenlere doğru yürüyordum ki Barlasın sesiyle onu dinlemeye başladım.
" Eva uyuduktan sonra alırım ben uyutucu vurursam hayata uyanmaz sen depoyu ayarla onu oraya getirceğim bu işi bittirmenin zamanı geldi neyse ben kapatıyorum hadi bay bay ha burada Alp'i gönderdim haber verin herkese yaşıyor diye" dedi kaşlarımı çattım adi herif yaptığı planlara bak ama ben bilirdim.
Hızla tekrardan odama çıkıp Mehlüllü aradım "alo Mehlül'cüğüm anlatıyorum planı..."
—————————————————————————
Hellooo nasıl buldunuz bölümü? Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Çok kısa oldu ama telafisi olacak öptüm hepinizi ❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık geceler
Teen FictionSahiden neydi en kötü duygu? Fısıldadı kendi kendine 'vicdan azabı'.