Barlas Baybaroğlu-2 gün sonra-
Uzun zamandır aradığım adamı bulmama çok az kalmıştı bu gece düzenlemecek baloda onu yakalıyacaktım dosyasına kaçıncı kez inceliyordum bilmiyorum ama tekrar okudum.
Soner İlker
45 yaşında 3 oğlu var hepsi birbirinden beter insanlar. Uyuşturucu kaçakçılığı, sayısız cinayet,haneye teşebbüs ve yine sayısız tecavüz.Bu sebebler adamı öldürmeye yeterdi aslında ama bunlardan öte bir arkadaşımın kız kardeşini önce dövmüş sonra tecavüz etmiş ve sonrada öldürmüştü.Onun intikamını ben alıyordum çünkü Mert-arkadaşım- bu acıya dayanamamış intihar etmişti.
Mert'i çok severdim iyi çocuktu sonu kötü bitmişti.
Başımı dosyadan kaldırdıktan sonra telefonumu elime aldım ve Alp'i aradım.
"Efendim abi" diyerek açtı telefonu."Akşama hazır ol Alp baloya bizde davetliyiz."
Eva ŞimşekAkşam balo vardı ve benim hedefim baloya katılacaktı. Pislik adam canım arkadaşıma yapmadığını bırakmamıştı benim güzeller güzeli kızım Meryemim'i önce dövmüş sonra tecavüz etmiş ve en son öldürmüştü. Abiside yakın arkadaşımdı ama o intihar etmişti.
Odama çıkıp hazırlanmaya başladım.
Üstümü giyindikten sonra makyaj yaptım dudaklarıma kan kırmızısı bit ruj sürdüğümde saçlarımıda yaptığımda hayırdım. Saçlarımı her zamanki gibi açık bırakmıştım uçlarınıda hafif dalgalandığımda her zaman ki gibi güzeldim.
Adamı ayartarak onu öldürecektim. Mehlül'ü arayıp arabayı hazırlamasını söyledim.
Aşağıya inip arabaya bindim. Çok geçmeden büyük bir otelin önünde durmuştu. Arabadan ağır haraketle indim.
İçeriye girip bir masanın önünde durdum. Yanımdan geçen garsonun elindeki kadehten aldım. Gözlerim hedefi ararken başka biriyle göz göze geldim. Barlas Baybaroğlu
Kadehimi kaldırarak selam verdim ve bir yudum aldığımda Alp ile beraber bana doğru yürümeye başladılar. Masanın önüne geldiklerinde Alp homurdanıyordu.
Barlasın yanağından makas alıp konuşmaya başladım. " Naber babacık görmeyeli epey büyümüşsün" dedim sırıttarak.
"Kes sesini ne işin var senin burda?" Diye sordu. Asıl sen niye burdasın be adam!
"Aa ayıp ediyorsun babacık balo olduğunu duydum ve geldim de asıl senin ne işin var burada dur tahmin ediyim benimi özledin bak oteldeyiz özlediysen söyle hallederiz" diyip göz kırtım ve kadehten bir yudum daha aldım. Kesinlikle beni özlemişti yoksa niye burda olsun ki?
"Hı hı ondan" diye mırıldandı. Etrafa tekrardan göz gezdirmeye başladım ve hedefimi görünce dudaklarımda bir gülümseme kondurdum.
"Babacık sen biraz daha düşün gelcem ben bak iyi düşün ona göre" diyip yanlarından ayrıldım tuvaletin yoluna doğru giderken Soner İlker'in koluna elimi sürtüm anında bana döndü. Göz kırparak karşılık verdim ve kaşlarımla tuvaleti işaret etim.
Dudaklarında piç gülüşü oldu ve başını salladı.
Barlas Baybaroğlu
Gözüm Eva ve Soner deydi. Napıyordu bu kadın! Hayatımda bu kadar çapkın bir kadın görmemiştim sanki başka adam kalmamıştı yani burda ben varken ne diyordum ben! Bu adamın nasıl biri olduğunu bilmiyordu bile!Adam tuvalete doğru gidince kaşlarımı çatım. Elim ne ara yumruk olmuştu?
Aradan 15 dakika geçti ve bir çığlık sesi koptu. Kafamı çevirdiğimde Eva'nın çığlık atığını gördüm kaşlarım iyice çattıldı. Ne oluyordu burda?! Eva tekrar bağırdı
"Ceset C-ceset var" hadi canım kılımı kıpırdatmadan adam ölmüştü iyide kim yapmış olabilirdi ki ? Eva tabikide Eva peki ya neden?
Eva ŞimşekEldivenlerimi çıkardıktan sonra cesede bakarak ona doğru eğildim " Gittiğin yerde huzur bulama" diyip elimi hafiften titrettim. Sanki şoka girmişim gibi bir ifade kondurdum yüzüme. Çıkmadan önce Mehlül'ü arayıp kameraları halledip halletmediğini sordum.
Telefonumu kapattıktan sonra yüzüne aynı ifadeyi kondurup çığlık atım.
-2 saat sonra-
Polislere gerekli ifadeyi- kafamdaki ifadeyi- verdikten sonra araba doğru yürüyordum ki arkamdan gelen seslerle o tarafa döndüm.
" aklım hala almıyor nasıl bu kadar hızlı bir şekilde hem işkence yapıp hemde hiç bir kanıt bırakmadın hem o rol onu nasıl becerdin anlayamıyorum?" Dedi Baybaroğlu ona doğru yaklaştım.
"Hızlı olduğum başka konularda da var Baybaroğlu başka zaman onuda gösteririm" öpücük atıp arabaya bindim.
Eve geldiğimde direkt duşa girdim. Bedenimdeki izleri geçirmeye çalıştım ama nafile o piçin izleri asla bendenimden geçmeyecekti...
——————————————————————————
Selammmm oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Not:Evanın bahsettiği izler öldürdüğü adamın (soner ilker) izleri değil geçmişindeki izler.
Bölümü nasıl buldunuz??
Hepinizi öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık geceler
Teen FictionSahiden neydi en kötü duygu? Fısıldadı kendi kendine 'vicdan azabı'.