3. Bölüm

84 8 4
                                    

Eva şimşek

Bu adamda garib şeyler vardı naptıysam tahrik olmamıştı. Daha fazla dayanamayarak kucağın kalktım. Zaten kısa olan elbisem üste doğru daha çekilmişti. Elimle elbisemi düzeltikten sonra Baybaroğluna döndüm.

Kaşaları çatık bir şekilde bana bakıyordu. Kafamı ' hayırdır' der gibi saladım ne bakıyodu bön bön?

"Hiç mi acımadın ona? Ne biçim bir insansın sen" o piç bana acımamıştı

"Neden diye sormadın sadece beni yargılıyorsum" yaptığı çok yanlıştı bende insandım ve nedenlerim vardı.

"Böyle bir şeyin açıklaması olamaz" gür bir kahkaha atım ve kapıya doğru yürümeye başladım. Arkamı dönüp son bir kere Baybaroğluna baktım ve çıktım.

Mehlül kapıda dikiliyodu yanına gidip konuşmaya başladım "bir oda hazırla baybaroğluna yatak banyo her şey olsun kapısınada adam koy" tam gidiyodum ki

" abla depoda adamlar kalıyo boş oda yok ki" ona depoda kalmıyacağımı söylemeyi unutmuştum

"Depoda değil evimde kalacak Mehlül'cüğüm"
Diyip sırıttım

"Ama abla..." bu adam her şeye karışıyodu ama!

"Mehlül'cüğüm fazla sorgulama canım benim" ve yürümeye başladım.arabaya bindiğimde derince solukladım Barlası tahrik ediyiyim derken kendim olmuştum ve şuan kendimi aşırı kötü hissediyordum. Hayır bide erkekde değilimli ki duşa soğuk duşa girince geçsin.

Arabayı zorlada olsa eve sürdüğümde hızlıca içeriye girip duşa girdim belki işe yarardı. Duştan çıktımda kendimi daha iyi hissetiğimi farketim iyi geliyordu gerçektende pijamalarımı giyinip yatağa zıplıyarak uzandım.

Tavanı izlemeye başlamıştım ki aniden doğruldum. Adamı kendime aşık ediyim derken az kalsın ben oluyordum bu işi bir an evvel bitirmeliydim. Yatağımın içine girdiğimde hemen uykuya daldım

Sabah uyandığımda tuvalete girdim ve kendimle bakıştım bakıştım ve bakıştım. Omuzlarımı silkip yüzümü yıkamaya başladım. Giyinme odasına girdim. Buraya girdiğimde çıkamıyordum çünkü asla ne giyineceğime karar veremiyordum.

Kaç saat geçti bilmiyorum ama ben yine çok kararsızdım. Pantolon mu şortmu? Elbise mi etek mi? Acaba eşofman mı giysem? Artık bıktığım için-her gün aynı şeyi yaşıyorum- elime ne geldiyese giydim

 Pantolon mu şortmu? Elbise mi etek mi? Acaba eşofman mı giysem? Artık bıktığım için-her gün aynı şeyi yaşıyorum- elime ne geldiyese giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güzel olmuştum ayakabılarımıda alıp odadan çıkıp Baybaroğlunun odasına girdim-tıklatmadan-. Üzerini değiştiriyordu kapının pervazına yaslanıp onu izlemeye başladım.
Bayağı yakışlı adamdı doğrusu. Pantolununu çıkardığında karşımda sadece boxter ile kaldı kapıyı kapatım ona doğru yürüdüm. Sırrıtarak ona doğru yaklaştımda bana doğru dönmesiyle onu dolapla arama aldım.

Sanırım tam tersi olması gerekiyordu ya da boş verin bu şaçma algıyı bittirmenin zamanı gelmişti. Bir anda dudaklarından öpmeye başladım. Adama baktığımda bile tahrik oluyordum ve o bana karşılık vermiyordu. Allahın cezası işte. Kendimi sert bir şekide ona yasladığımda bedeni dolaba yapıştı. Kendimi geri çekip tekrar ona yaslandığımda sertliğini hisediyordum ama öpüşüme asla karşılık vermiyordu. Ellerini belime koyup beni yatağa atsana be adam!

Karanlık geceler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin