Merhabalar! İlk kurgumla şu an karşı karşıyasınız! Umarım beğenirsiniz, yeni olduğum için yazarken bazı hatalar yapabilirim, affedin.
İyi okumalar!
🥀
"Yav biz bu dünyada rahatça yaşayamayacak mıyız ya! Nedir bu arkadaş kadın öldür öldür doymuyor be!" Diyen taksici amcayı dakikalardır dinlemek içimizi bunaltmıştı. Eda yanımdaki koltuğa oturmuş, kafasını omzuma yaslamıştı. Uzun siyah ojeli tırnaklarıyla pantolonunu deşiyordu bıkkınlıktan.
"Abi gözünü seveyim evet haklısın da işimizden döndük, yorgunuz valla başımız da ağrıyor lütfen susar mısın ya?" Eda başını omzumdan kaldırmış taksiciye susmasını söylerken ben telefonumu açmış, bizim tayfaya mesaj gönderiyordum.
Ben:
*Geç kalmayın.*Bizim tayfa, Eda, Yağız, Asya, Görkem, Enes, İlyas, ben ve ikizim Giray'dan oluşuyordu. Birde en yakın korumam Fatih vardı tabiki.
Eda, grubumuzun teknolojik insanı, benimle yaşıt, simsiyah saçları olan bir Allah'ın kulu. Aklınız varsa onun yanında limon yemezsiniz. Asla sevmez. Grupta en çok kendime benzettiğim 2. Kişidir kendisi. Allah ona limon yiyebilmeyi nasip etsin. Amin.
Yağız, grubumuzun müzikçisi ve Asya ile birlikteler. Ölümden kaç kere beni kurtarmıştır Allah bilir. Eyvallah ona. Bizimle beraber ajan olmadan önce savcıydı. Grupta beni çıldırtmayı çok sever. Salak da salaktır kendisi.
Asya, grubumuzun annesi ve kalbidir.
Dediğim gibi Yağız'la sevgililer. Dövüşmeyi çok sever. 26 yaşındadır. Anlayacağınız gündüz çocuklarına annelik yapan geceleyin de adam döven bir insandır. Hayır hayır, çocuğu yok. Lafın gelişi söyledim ben onu. Ha ha ha...Görkem, grubumuzun abisi, gösterişlisi, hayırsızı, şovunu eksiltmeyen- tamam lan ciddileşiyorum. Kendime en çok benzettiğim 1. Kişidir kendisi. (Bu arada kendime bezetiyorum evet ama beyinsizlik konusunda asla benzemiyorum- ki aksini iddia eden kendini mezarda bulur. Neyse.) Ahmet Kaya, Müslüm Gürses, Teoman dinlemeyi çok sever. Herkesten önce tanırım (Giray hariç tabiki) onu. Ben 18 yaşımdayken beni büyük bir olaydan kurtarmıştı. Kendisi ajan olmadan önce itfaiyeciydi. ŞOVU FAZLASIYLA SEVEN VE KAFASINA LİMON YEMEYİ SEVEN KARDEŞİMİZDİR. KESİNLİKLE SİNİRLENMİYORUM. SAYGILAR SEVGİLER.
Enes, grubumuzun en tatlışı, en safıdır ki grubun hayatıdır o. Kanım onu ilk gördüğümde kaynamıştı zaten. Benim gibi limoncudur kendisi. Balkonda dedikodu yaparken yanımızda çekirdek, çay ve limon mutlaka bulunur... Kendisi bebek gibidir filan ama maşallah yani pekde yakışıklı ve güçlüdür yanee. Neyse. SONRAKİ!
İlyas, grubumuzun aklı, en ciddisi, babasıdır. Arkamızı o toplar. Keskin nişancıdır. Grubun en yaşlısı (yaşlı dediğim 28 yaşında-). Çok iyi şarkı söyler. Ama fazla depresyona sokacak şekilde...
Gelelim pek kıymetlimiz ikizim Giray'aa... Benden 2 dakika büyük diye bana abilik taslayan bir gerizekalı. 2 yaşında kızı var. EVET YEĞENİM VAR AY PEK DE TATLI NAZAR DEĞMESİN MAŞALLAH. Adı Gamze. Giray sırf benim koca koca gamzelerim olduğu için kızının adını Gamze koymuş. Ay pek de düşünceli... 22 yaşında fanfinifinfon yapıp ve kendini benim tarafımdan dövdürdüğü yetmemiş, Amerika'ya sevgilisi Pınar ve kızıyla taşınmıştı. Ama en azından Amerika'daki işlerimizi o yapıyor. Bugün taksiye havalimanına gitmek için binmiştik. Onları alacaktık havalimanından. Artık burada yaşayacaklardı. (Amerikada kalsalar da olurdu da neyse.)
Bana gelek şimdi. Ben Masal Mavi Karademir. Ama ben Masal ismimi asla kullanmıyorum. Amerikadaki ismim Ava Allen (çok kullanmam o ismimi, yalnızca Amerika'da kullanırım). 24 yaşındayım.
Buz mavisi gözlerim ve kahverengi saçlarım ile tam bir bombayım. Elmacık kemiklerimdeki minik ben, ok gibi kirpiklerim, dolgun koyu pembe dudaklarım ile herkesin ağzından salyalar akıtacak kadar güzelliğim, dikbaşlılığım var. Ajan olarak bilinirim. VAZGEÇİLMEZİM KOLALI JELİBONLARIMI KİMSEYE YEDİRMEM!! İlla cebimde bir kolalı jelibon paketi bulundururum.