"to si nemusela" zasmial som sa. Bill na mňa pozrel pohľadom že čo to kurva ale ja som len prekrútil očami.
K júli už nič necítim. Mám ju rád len ako kamarátku a nič viac.
"Môžem" ukázala na miesto vedľa mňa a ja som sa posunul aby si mohla sadnúť.
"Ahoj Bill" usmiala sa na Billa "čau" len ju odzdravil.
"Čo Bill? Máš priateľku?" opýtala sa ho. On jej ukázal zásnubný prsteň ktorý mal na prste. Ona sa úplne rozžiarila "páni gratulujem Bill"
"Dik" na sekundu sa usmial a hneď prestal.
"A ty Tom" pozrela na mňa a dala mi ruku na stehno "máš niekoho" opýtala sa "no" zastavil som sa a potom pokračoval "nemám" povedal som
Všetci na mňa pozreli len so zdvihnutím obočím.
"Takže mám šancu ešte" usmiala sa a ja som len pozeral na chalanov a nič som jej neodpovedal.
"Už by sme mali ísť" postavil sa Bill a chytil mi ruku "Tom ideme" ja som sa postavil a Júlia sa postavila tiež "máš to isté číslo" opýtala sa ma "an-"išiel som odpovedať ale Bill ma prerušil "nie nemá" zobral ma za ruku a išli sme von
"Kurva Bill čo to robíš?" zakričal som na neho a on ma pustil a pozrel na mňa " robíš si srandu?" opýtal sa ma "čo?" nechápavo som sa ho opýtal
"KURVA TOM. VEĎ SI PRÁVE DOKÁZAL TO ŽE KARIN PRE TEBA NIČ NEZNAMENÁ" zakričal na mňa "JE TO PRE JEJ DOBRO" zakričal som naspäť
"PRE DOBRO? PRE DOBRO SA TVÁRIŠ PRED HENTOU ŽE NEMÁŠ FRAJERKU KTORÚ MÁŠ? MYSLEL SOM SI ŽE SI SA ZMENIL ALE SI STÁLE TAKÝ ISTÝ HAJZEL TOM" zakričal a išiel do auta
Ja som naozaj kretén. Prečo som Karin zatajil? Je to predsa moja priateľka.
Išiel som do auta za Billom a celú ceste sme neprehovorili ani slovo.
Karin pov-
"Ty si sprostá" smiala som sa v obývačke s Mell a mojím otcom. Obaja si zo mňa robili srandu.
"A ešte viete čo robí?" pozerala Mell na môjho otca pretože má napodobňovali "vždy keď zakričím tak povie že" začala napodobňovať aj moju tvár "bože Mell nekrič všetci nás počujú" a obaja sa na tom smiali
"A vieš čo robí ona?" obaja pozreli na mňa "BOŽE TO NAOZAJ TO NIE" zakričala som a napodobnila Mell a všetci sme sa na tom smiali.
"Ahojte" pozdravil Bill a aj s Tomom prišli do obývačky. Mell išla hneď za Billom a privítali sa a Tom išiel zase za mnou a pobozkal ma.
"Kde ste boli?" pozrela Mell na Toma a aj Billa. Tom si sadol vedľa mňa na gauč a Bill s Mell stáli pri gauči "vybavovali sme nejaké veci" povedal Tom.
Všimla som si ako hnusne pozerá môj otec na Toma tak som na neho pozrela takým výrazom aby prestal a aj prestal
"Čo ste robili kým sme tu neboli?" opýtal sa Bill "len nejaké vecičky" Mell povedala s úsmevom
Všimla som si ako Bill hnusne pozerá na Toma. Niečo mi tu nesedí.
Tom má chytil s úsmevom na perách okolo pása
"Čo budeme dnes robiť?" spýtala sa Mell "veď už je 17:00 takže ja pôjdem akurát tak zachvilu spať" zasmiala som sa "bože Mell. Ty si jak stará babka" povedala mi Mell a všetci sa začali smiať
"Pome do klubu,alebo na večeru,alebo do iného štátu alebo-" hovorila Mell ale ja som ju prerušila "alebo choď spať" povedala som jej a ona len prekrútila očami.
Tomovi zazvonil telefón. On naň zarazeno pozrel "hneď prídem" zdvihol sa z gauča a odišiel.
Čo to kurva? Tom nikdy nešiel s niekým volať do súkromia. A nikdy neskrýval predo mnou telefón.
Videla som ako Bill na neho celý čas gánil. Mell s Billom si sadli vedľa mňa a po chvíli prišiel do obývačky Tom.
"Musím ísť niekam potom prídem" povedal Tom,išiel mi dať pusu a odišiel.
Ani som sa ho nestihla spýtať kam ide lebo bol strašne rýchly a rýchlo odišiel.
"Nepôjdeme do obchodného centra?" pozrela som na nich. Mell vyskočila z gauča "pome" Bill sa len usmial
"Aj ja" opýtal sa nechápavo otec "jasne že aj ty" usmiala som sa na neho
"Fajn tak pome" postavil sa Bill "chceš šoférovať?" opýtal sa ma a ja som na neho prekvapene pozrela "no ak môžem tak budem" on mi s úsmevom podal jeho kľúče od auta.
"Karin ty vieš šoférovať?" spýtal sa otec "jasne že viem" povedala som a išli sme do auta.
Svoje auto mám však ešte stále tam a nebol čas ho ísť zobrať.
Vedľa mňa si sadol môj otec a dozadu Mell s Billom.
"Ste pripravený?" opýtala som sa ich a naštartovala auto "áno sme" zakričala Mell a ja som išla von z garáže.
Dala som sa na cestu a začala jazdiť.
Celú cestu sme počúvali pesničky,spievali si ale však Bill stále niekomu písal.
___
"Bál som sa o svoj život ale dobre Karin" povedal otec po tom čo som odstavila auto na parkovisku. "Ja som dobrá neboj sa" povedala som a vystúpili sme z auta.
___
"To ti riadne pristane" povedala som Mell po tom ako vyšla z kabínky s baggy nohavicami a bielym topom.
"Láska čo povieš" ukázala sa aj Billovi "krásna ako vždy" usmial sa na ňu a ona ho išla pobozkať
Ja som svoje oblečenie vybraté už mala takže sme čakali len na Mell ale po čase si vybrala aj ona a potom sme to zaplatili.
"No a čo teraz" opýtala sa Mell po tom ako sme vyšli z obchodu "nepôjdeme domov" opýtal sa otec "tak s prepáčením ale šibe vám?" opýtala sa ho a všetci traja sme na ňu len prekvapeno pozreli "Mell" povedala som jej "nie ale šak sme tu chvíľu a on chce ísť už?" išla pri neho a pohladkala ho po chrbáte "ja vás mám rada" usmiala sa na môjho otca a on jej úsmev opätoval.
"Pome sa najesť som hladná" povedala Mell a pozerala sa do obchodného centra keď uvidela obchod s praclíkmy.
V momente sa tam rozutekala a my všetci sme išli za ňou.
___
Konečne sme išli už domov. Všetci sme si kúpili praclíky a išli domov.
Po ceste sme sa rozprávali,spievali a smiali sa.
Keď sme prišli domov tak som si všimla že Tom není ani v obývačke a ani v kuchyni tak som išla do jeho izby pretože už je 22:00 ale on nebol ani v nej.
Kde môže sakra byť?
Vytiahla som telefón s tým že mu zavolám ale nedvíhal.
Sme pri konci. Dúfam že sa vám to páči a nezabudnite mi napísať vaše názory. Môžte sa tešiť na druhú časť
Ahojte💋
YOU ARE READING
Z nenávisti láska
Teen FictionMáme tu pokračovanie z nenávisti láska. Dúfam že sa vám to bude páčiť {príbeh je dokončený}