"idem otvoriť" zakričala Mell z kuchyne a s úsmevom utekala k dverám. Malá išla opäť za Tomom a Júliou.
Ja som sa oprela o Petra a čakala kto príde dnu.
Keď som ho videla bola som tak šťastná. Nechápem čo tu robí ale je to najkrajšie prekvapenie.
"Tati" usmiala som sa,postavila sa zo sedačky a utekala som za ním ho objať.
Nevidela som ho celé 3 roky pretože vždy keď som chcela ísť k nemu tak do toho niečo prišlo a nikdy sa nám to nepodarilo zorganizovať.
"Bože Karin" silno ma objímal "chýbal si mi" začala som plakať,objatie sme skončili a pozerala som na neho. On sa usmial a videla som že aj on má slzy na krajíčku ale žiadnu slzu nevypustil.
"Moje zlatko"povedal a dal mi pusu na čelo. "Ako si sa sem---a čo tu vlastne robíš" nechápavo som sa ho spýtala "tvoja kamarátka ti to zariadila" ukázal hlavou na Mell ktorá stála vedľa nás s úsmevom na perách.
"Ďakujem" objala som ju "ako sa máte" opýtal sa otec všetkých. "Fajn ujo a čo vy" opýtal sa ho Gustáv "že ujo' zasmial sa môj otec "super už" povedal a pozrel na mňa.
"Tati niekoho ti predstavím" povedala som mu,chytila ho za ruku a išla smerom pri gauč za Petrom.
Peter sa hneď postavil s úsmevom na perách "tak tati toto je môj priateľ Peter a Peter toto je môj otec" povedala som. Oni si potriasli rukami
"Tati nudím sa" povedala Vivien Tomovi. Videla som ako sa hneď na nich otec pozrel. "A ty si kto" čupol si na zem a spýtal sa Vivien.
"Vivien" povedala s úsmevom. Všimla som si ako sa otec pozrel aj na Júliu "a vy" spýtal sa jej "Júlia" povedala nervóznym tónom.
Otec sa postavil a pozrel na Toma "ahoj Tom" povedal mu. Videla som ako Tom zostal nervózny "dobrý" usmial sa na otca.
"To je tvoja dcéra" opýtal sa Toma "áno" odpovedal mu Tom a otec sa len zasmial
Necítila som sa v tejto chvíli moc dobre.
"Tati" povedala som mu a on na mňa pozrel "stačí" dokončila som. On len ukázal hlavou áno a išiel za ostatnými.
"Prepáčte" pozrela som na Júliu a Toma "v pohode" povedal Tom a Júlia sa len usmiala
Obaja s Petrom sme si späť sadli na gauč.
"Prepáč ale ty si vlastne kto" opýtal sa Peter Toma "Tom" odpovedal mu.
"Oh aha" odpovedal späť Peter a pozrel na Júliu "a ty si Júlia však" opýtal sa jej. Ona sa usmiala a hlavou ukázala áno
"A vy dvaja" ukázal na mňa a Toma "sa odkiaľ vlastne poznáte" opýtal sa nás Peter.
"No my sme s-" začal Tom ale prerušila som ho "kamaráti boli" prerušila som ho.
Nechcela som aby sa Peter dozvedel pravdu práve od Toma.
Videla som aký Tom zostal zarazený. "Boli" spýtal sa ma Peter "hej už naše kamarátstvo nebolo také---také dobré vieš" usmiala som sa na Petra.
"A" išiel niečo povedať zase ale prerušila som ho "láska máš moc otázok" povedala som mu a dala som svoju ruku na jeho koleno "hej prepáč" zasmial sa a pobozkal ma.
"Hneď prídem" postavila som sa z gauča "kam ideš" opýtal sa ma hneď Peter a ja som na neho pozrela "von si zapáliť" povedala som,išla som si do kabelky pre cigarety a na záhradu.
Zapálila som si cigaretu a začala fajčiť.
Počula som ako niekto ide za mnou. Myslela som si že to je však len Peter ale vedľa mňa sa objavil Tom.
Ja som na neho len pozrela a potom som pozerala po záhrade. Postavil sa hneď vedľa mňa a zapálil si cigaretu tiež.
"Prajem vám to" povedal keď si potiahol s cigarety.
Samozrejme že mu to neverím že nám to praje pretože vidím ako sa na mňa pozerá keď som vedľa Peťa.
"Ďakujem" povedala som mu "ale to neznamená že ťa nemilujem" pozrel na mňa
Ja som sa nadýchla a pozrel na neho "Tom to už nechaj tak. Je to minulosť už jednoducho a nevidím dôvod to riešiť už" povedala som mu a potiahla si z cigerty.
"Karin ani nevieš ako moc v riti som bol keď si ma opustila" povedal. "Tom sú to tri roky to je jedno už" povedala som,zahodila cigaretu na zem a zahasila ju.
"Karin prosím chcem sa s tebou aspoň porozprávať" povedal "veď sme sa porozprávali teraz" povedala som a išla do vnútra ale on má chytil za ruku
"Karin prosím aspoň na chvíľu" povedal mi "nie tom" povedala som a snažila sa ísť dnu ale on má držal "prosím" povedal
"Bože" prekrútila som očami "fajn...zajtra teda sa stretneme a môžme porozprávať pretože dnes si nechcem kaziť náladu" povedala som a konečne má pustil takže som išla dnu.
Videla som ako sa Júlia rozpráva s Petrom a hrajú sa spolu s Vivien.
Išla som do kuchyne okolo nich a na Petra sa usmiala a on mi úsmev opätoval.
"Kde si bola dievča" spýtala sa ma Mell ktorá bola vedľa Billa,Gustáva a Veroniki.
"Zapáliť si" povedala som "a sama" opýtal sa Gustáv s úsmevom. Ja som na neho len pozrela pretože viem že videli ako Tom ide za mnou "haha vtipný ste" prekrútila som očami a naliala si alkohol do pohára.
___
Ja som bola v kuchyni s Mell, Billom,Gustavom a Veroniku a zabavili sme sa. Otec bol s geogrom a Júlia s Petrom. Čudné ale pohode
"Môžem ísť skontrolovať malého" pozrela som na Billa a Mell "jasne" odpovedal s úsmevom Bill a tak som išla do izby sa malým.
Dvere boli otvorené. Čudné.
Vošla som do izby a videl som tam Toma s malým na rukách.
"Som nevedela že si tu" povedala som a on sa na mňa otočil "malý plakal a nikto ho nepočul tak som išiel za ním" povedal.
Ja som sa usmiala pretože mi to prišlo naozaj dosť zlaté.
"Čo" zasmial sa Tom keď videl môj úsmev "prišlo mi to zlaté" povedala som mu a išla bližšie pri neho a malého som pohladkala jemno po hlavičke.
"Je to celý Bill" povedal Tom keď pozrel na malého "že" zasmiala som sa "tiež som to povedala" pozerala som na malého.
Začínam si uvedomovať jednu vec. A neviem či je dobrá alebo zla. Ale.
Sme pri konci. Dúfam že sa vám to páči a nezabudnite mi napísať vaše názory. Môžte sa tešiť na druhú časť
Ahojte💋
YOU ARE READING
Z nenávisti láska
Teen FictionMáme tu pokračovanie z nenávisti láska. Dúfam že sa vám to bude páčiť {príbeh je dokončený}