Tom pov-
"Dobré ráno Tom" usmiala sa vedľa mňa Júlia. Vedel som že som to celé dojebal.
Včera mi volala Júlia aby som prišiel za ňou že sa chce porozprávať o všetkom. Ohľadom nás. Nič som za tým nehľadal a išiel som sem naozaj len s tým že sa chcem porozprávať ale trochu sa to všetko zvrhlo.
Rozprávali sme sa,pili sme po čas toho víno a tak trochu sme skončili spolu v posteli.
Je mi zo seba zle. Ako som to mohol Karin spraviť? Nemôže sa to dozvedieť lebo nechcem o ňu prísť
"Kam ideš?" opýtala sa ma Júlia keď som sa staval z postele a išiel sa obliecť "nič to pre mňa neznamelo prepáč" pozrel som na ňu a začal som sa obliekať
Ona sa len zasmiala "Tom ja viem že ma stále chceš" povedala.
Ja som jej však neodpovedal a len som sa ďalej obliekal. Pozrel som sa na mobil bolo 9:00 ráno a videl som 10 zmeškaných hovorov od Karin a 2 od Billa. Kurva
Ako som to mohol takto posrať? Ako? Karin ľúbim a k Júli už nič necítim tak prečo?
"Musím ísť" povedal som Júli a išiel von z izby. Počul som ako za mnou uteká "Tom zostaň prečo ideš preč a tváriš sa že sa nič nestalo? Veď tá noc sa ti páčila" kričala po mne
Ja som sa na ňu ani nepozrel ale len som kráčal ďalej "Júlia nechaj to tak" otvoril som dvere a išiel k autu.
Ona išla stále za mnou,začala mi klopať na okno a niečo kričala ale nepočul som čo. Vyšiel som na cestu a išiel domov.
Karin pov-
Tom stále nebol doma a bolo 9 hodín už.
Mell a môj otec chystali raňajky a ja som sedela s Billom za stolom
"Neozval sa ti?" pozrela som na neho.
Čo ak sa mu niečo stalo
"Vôbec" povedal Bill a pozeral do mobilu "skúšala si mu volať?" pozrel na mňa
Ja som vzdychla ''10 krát" a nervózne som búchala prstami o stôl
Videla som na Billovi že zostal nervózny
"Čo ak sa mu stalo niečo" pozrela som na Billa a on na mňa "je Tom jemu sa nikdy nič nestane" povedal a pozrel späť do mobilu.
Prišla po chvíli aj Mell a môj otec s jedlom v ruke.
Otec dal mne a sebe a Mell dala jej a Billovi. Boli to nejaké chlebíčky.
Mell si sadla vedľa Billa a otec si sadol vedľa mňa.
Chvíľu sme len potichu jedli ale potom začal môj otec
"Kde je Tom?" opýtal sa. Ja som len mykla plecami že neviem a jedla ďalej.
"Teba to ani nezaujíma?" opýtala sa Karin a ja som pozrela na ňu "10 krát som mu volala" povedala som jej
"Je to tvoj priateľ a ty by si mala mať prehľad o tom kde je" povedal mi otec. Ja som len vzdychla,postavila som sa zo stoličky,išla do izby a treskla som dverami.
Nebavia má tieto otázky už. Ja sama som nervózna z toho kde je a sama to neviem tak nech sa ma to všetci nepýtajú
Ľahla som si na posteľ a pozerala som na strop. Po chvíli však buchli vchodové dvere.
Je to Tom?
Postavila som sa z postele a išla do kuchyne sa pozrieť či to je on.
A bol.
"Tom" usmiala som sa na neho,aj on na mňa a išla som ho objať. Keď som ho objímala som z neho cítila však parfém ktorý som nikdy predtým necítila.
Nebudem však nič hovoriť a robiť scény ale budem sledovať takéto veci pretože táto vôňa bola naozaj nová. A čo keď bol s nejakou šestkou?
"Kde si bol? A prečo si nedvíhal vieš ako som sa bála?" pozrela som na neho. On má pohladkal po tvári "mal som nejaké povinnosti" usmial sa na mňa a dal mi pusu na líce.
"Povinnosti bezo mňa?" ozval sa Bill ktorý sedel za stolom. Tom na neho pozrel "nie vždy musíš všade byť" povedal Billovi.
Bill sa zasmial "veľmi dobre vieš že povinnosti riešime len a len spolu" povedal a Tom len prekrútil očami.
Ja som to len sledovala. Viem že medzi nimi dvoma niečo je pretože sa k sebe chovajú ako psy.
"Idem si pospať som unavený" povedal Tom dal mi pusu na pusu a odišiel do izby.
"Ideme si pozrieť niečo" pozrela som na Mell, Billa a otca. Oni súhlasili a tak sme sa presunuli do obývačky na gauč.
Ja som si sadla vedľa otca na jeden gauč a Mell s Billom na druhý gauč.
Pustili sme si nejaký horor
___
"Kurva" zakričala som keď tam niekto v tom filme vyskočil "Karin" upozornil ma otec. Mell a Bill sa len smiali.
"Šak tam nemali byť takéto momenty a sú" povedala som "hneď som späť" povedal Bill a odišiel.
Bill pov-
Viem že Tom bol s Júliou ale ako mohol? Veď má Karin a on sa vráti späť k hentej? Ja som Júliu nemal nikdy rád pre mňa to bola vždy skôr len pick me dievča. A bojím sa o Karin lebo vidím na nej ako má Toma rada a nechcem aby nás zase opustila. Ja beriem Karin ako mladšiu sestru.
Išiel som na záchod.
Keď som sa po čase vracal z kúpeľne tak som započul Toma ako s niekým volá. Prišiel som bližšie pri dvere a začal počúvať.
"Bola to chyba a pochop to" povedal Tom.
Nepočul som s kým volá ale myslím si že je to hentá.
"Nechcem ťa Júlia prosím pochop to"
"Nehovorím že tá noc s tebou nebola pekná ale proste nič k tebe už necítim"
Počul som ako toto Tom povedal a vošiel som hneď do izby.
Ten hajzel ako mohol?
"Zavolám potom" povedal do telefónu Tom a hovor prerušil
"Ty hajzel" povedal som mu a stál som pri dverách. Nechal som ich pootvorené.
"Čo" nechápavo sa spýtal Tom "vieš moc dobre o čom hovorím"
"Bill zatvor tie dvere" povedal mi "čo? Bojíš sa že nás bude Karin počuť? Nemala by počuť ako jej priateľ spal z jeho ex?"
"Bill" postavil sa a išiel pri mňa. Zatvoril dvere a pozeral na mňa "nehovor jej to inak-" prerušil som ho "inak čo? Má zabiješ? By si zabil svojho brata za to že si obyčajný hajzel?" začal som kričať.
"Bill naozaj pres-" opäť som ho prerušil "doma máš úžasné dievča ktoré podjebeš s obyčajnou kurvou a vieš čo? Nečuduj sa keď ťa opustí pretože sa to raz dozvie určite" otvoril som dvere a išiel som späť do obývačky.
Sme pri konci. Dúfam že sa vám to páči a nezabudnite mi napísať vaše názory. Môžte sa tešiť na druhú časť
Ahojte💋
Prepáčte že už som není tak aktívna ale nemám moc času a hlavne blíži sa škola takže už nebudem mať vôbec čas ale budem sa snažiť vždy aspoň jednu časť cez deň vydať. Dúfam že sa vám to páči.
DU LIEST GERADE
Z nenávisti láska
JugendliteraturMáme tu pokračovanie z nenávisti láska. Dúfam že sa vám to bude páčiť {príbeh je dokončený}