dúfam že sa ešte uvidíme

123 3 0
                                    

"páči sa ti môj tatino" pozerala na mňa jej veľkými hnedými očami "a keby poviem áno tak čo by sa stalo" zasmiala som sa a ona pozerala s otvorenou pusou

"Zatvor ju lebo ti tam niečo vletí" smiala som sa a ona ju zatvorila a len pozerala s veľkými očami

"Dievčatá môžte" zakričal Tom z kuchyne. Ja som sa postavila a čakal kým sa postaví aj Vivien.

Ako som išla tak som ucítila ako má niekto chytá za ruku. Keď som sa pozrela tak to bola Vivien. Len som sa usmiala a chytila ju tiež a išli sme do kuchyne

Sadli sme si za stôl a čakali na Toma. Na stole bol pripravený losos.

"Čo to je" pozrela sa Vivien na jedlo a potom na mňa. Ja som sedela vedľa nej

"To je losos" povedala som jej "a je to dobre"

Usmiala som sa "uvidíš"

Tom pov-

Sledoval som Karin a Vivien a boli také zlaté. Karin bude úžasná mama. Vidím že Vivien má rada a Vivien má rada zase Karin. Kiežby sme mali aj dieťa spolu. Karin je žena s ktorou chcem byť až dokonca života.

"Budeš dlho pozerať alebo si prídeš aj sadnúť" opýtala sa ma Karin a vrátila na do reality,keďže som bol opretý o stenu a pozeral na ne.

"Uhm" usmial som sa a išiel si sadnúť. Sadol som si oproti Karin a Vivien.

Popriali sme si dobrú chuť a jedli sme.

Nedokázal som spustiť z Karin oči. Vidieť ju takúto je pre mňa úplne super a hlavne keď vidím ako sa venuje Vivien.

___

Karin pov-
"Mala by som ísť už" povedala som keď som doumývala riady. "Takto skoro" spýtala sa ma Vivien.

Ja som si čupla pred ňu "mám ešte povinnosti pretože zachvilu mi odlieta lietadlo" videla som ako vážne Tom pozrel na mňa.

"Počkaj ty ideš už domov" spýtal sa ma a ja som sa postavila "musím si ísť pre veci" nadýchla som sa "ale vrátim sa" a usmiala som sa na neho. On len pozeral a vyzeral ako keby rozmýšľal.

"Odveziem ťa" povedal Tom. Ja som sa na neho usmiala "môžem ísť s vami" spýtala sa Vivien

Tom išiel za ňou "moju princeznú tu samú nenechám" a zobral si ju na ruky a všetci sme sa smiali.

Tom je úžasný otec. Som rada za to a Vivien má šťastie že má za otca práve jeho

"Môžme" opýtal sa ma Tom a vrátil ma do reality "pome" a išli sme do auta.

___

V aute sme sa celú cestu smiali a púšťali sme si pesničky.

"Tak ďakujem" usmiala som sa na Toma a otočila sa na zadné sedačky za Vivien "dúfam že sa ešte uvidíme" s úsmevom som jej povedala

"Aj ja dúfam" povedala mi a ja som pozrela na Toma "tak zatiaľ" usmiala sa na neho a on mi úsmev opätoval.

Keď som išla už pomaly otvoriť dvere ma chytil ešte za ruku.

"Karin" pozrela som na neho "vráť sa ešte prosím" povedal. Ja som ukázala hlavou áno a z auta som vystúpila a išla dnu.

"Karin si to ty" počula som z obývačky ako môj otec kričí, potom ako počul buchnúť vchodové dvere

"ÁNO" zakričala som späť a išla do obývačky za ním "kde si bola" opýtal sa ma "prejsť sa" klamala som.

Nechcem mu hovoriť moc o Tomovi lebo viem ako by reagoval. Ale klamať mi moc nejde. Teda hlavne klamať otcovi

"A to auto čo ťa doviezlo tak to bolo čo" opýtal sa ma a ja som si len nervózne poškriabala hlavu "fajn" nadýchla som sa "bola som s Tomom"

Môjmu otcovi sa klamať nedá presne tak ako som povedala.

"Ja som to vedel" zasmial sa "ty sa nehneváš" prekvapené som pozrela

"Karin" postavil sa z gauča a išiel za mnou

"Si dospelá žena už,a ty sama vieš čo je pre teba najlepšie. Takže ja ti nemám už dôvod rozkazovať,a pokiaľ si s ním šťastná tak smelo do toho" usmial sa

"Myslíš že by som to mala znovu s ním skúsiť"

"Aj keď som za to najprv nebol tak si myslím že áno pretože,spravil síce chybu,ale vidím že ťa úprimne a naozaj stále miluje" povedal

A objala som ho "ďakujem"

"Počkaj" pozrela som na neho "kde je Mell a Bill a koľko je hodín"

"Mell a Bill ešte spia a 14:00 prečo" nechápavo pozrel.

"Do riti mne ide o 16:00 lietadlo a Mell mi sľúbila že má zavezie takže ju musím ísť zobudiť" povedala som,išla do izby za nimi ale ešte som sa otočila,dala pusu tatovi na líce a išla za nimi.

Potichu som otvorila dvere aby som nezobudila tobiaska.

Páni neviem čo robili celú noc ale takto dlho spať je rekord.

Potichu som sa blížila k Mell

"Mell" potichu som povedala "vstávaj musíme ísť na letisko už" a budila som ju.

Jej odpoveď bola len mmmm a mhmmm.

_____

"Dávaj na seba pozor" povedala mi Mell a objala ma pretože už sme boli na letisku.

"Dám neboj sa" objala som ju späť a potom som sa na ňu usmiala.

Rozlúčila som sa so všetkými aj s otcom,Billom a aj tobiaskom. Chýbal mi tu ešte Tom.

Neviem vôbec ako to bude a hlavne kam pôjdem. Okrem Toma nikto nevie o tom že ma vyhodil z domu a preto som ich oklamala a povedala som že si idem pre veci lebo mi prerábajú dom a moje veci by im tam zavadzali.

Ale budem musieť pravdu čím skôr povedať.

Rozlúčila som sa s nimi a išla do lietadla.

Tak a naspäť domov. Nie na dlho pretože sa vrátim hneď ako to pôjde.

Ale už len teraz mi všetci chýbajú. A bojím sa aby som nestrácala zbytočný čas miesto toho čo môžem byť s otcom.


Sme pri konci. Dúfam že sa vám to páči a nezabudnite mi napísať vaše názory. Môžte sa tešiť na druhú časť

Ahojte💋

Z nenávisti láska Where stories live. Discover now