všetko na tebe je dokonalé

144 3 0
                                    

"to nemôže byť pravda" začala plakať a ja som ju išla hneď objať "všetko bude dobré Mell môžte sa pokúsiť o ďalšie" povedala som jej "ja som ale bola pripravená už" plakala.

"Necháte nás tu samých? Môžte ísť domov" povedal nám Bill "keby hoci čo tak hneď volaj" povedal Tom a odišli sme.

____

"Konečne doma" povedala som po tom ako sme s Tomom vstúpili dnu. "Konečne je po všetkom" išiel ku mne Tom a objal ma "čo ak nie" on na mňa pozrel "ako to myslíš?" opýtal sa "vždy sa nájde niekto kto ide po nás a nevie nám dať pokoj"

On má pohladkal po tvári "tu není už možnosť. Všetci sú mŕtvi" usmial sa a ja som mu úsmev opätovala.

Samozrejme sa cítim zle za to že som zabila svojho najlepšieho kamaráta. Vlastne bol to zradca a keby ho nezabijem by zase zabil on mňa.

"Si hladná?" opýtal sa ma Tom "celkom hej" "tak to máš šťastie včera sme si objednali pizzu" išiel do kuchyne a potom došiel do obývačky s pizzu v ruke.

"Páči sa drahá" usmial sa na mňa a dal mi pizzu "ďakujem" zasmiala som sa a pizzu som si zobrala.

___

"Som plná" smiala som sa "veď si mala len 2 kúsky" pozrel Tom na mňa "no a to je veľa" oprela som sa o gauč. "Som rád že ťa mám v živote" usmial sa na mňa Tom "ja tiež Tom " usmiala som sa na neho a on ma pobozkal.

"Počkaj" zakričala som "čo sa deje" pozrel prekvapeno na mňa "ja mám užívať tie pirule ale nemám ich kúpené" povedala som Tomovi "tak ich pome kúpiť' "no idem si po ten leták čo som na to dostala" postavila som sa a išla si do izby po leták ktorý mi predpísala doktorka.

___

"Ako vám pomôžem" spýtala sa predavačka "tieto lieky vás poprosím" podala som jej recept. Ona sa otočila a zobrala ich "to je všetko?" "Áno" odpovedala som "9,90€ vás poprosím"

Ako som išla prikladať kartu tak Tom má predbehol "ja to zaplatím" usmial sa kartu priložil. "Ďakujem" usmiala som sa na neho "prešlo to" povedala predavačka.

Ja som si lieky zobrala,dala ich do kabelky a išli sme do auta.

"Ešte raz ti ďakujem" "Karin si moja priateľka a baví ma robit veci za teba a hlavne ti pomáhať takže ďakovať mi nemusíš" usmial sa,naklonil sa ku mne a pobozkal ma na pery.

____

"Ahojte" prišiel Bill domov a vonku bola už tma. Ja a Tom sme celý deň pozerali rôzne filmy na telke.

"Ahoj" pozdravili sme ho a on si sadol vedľa nás "ako Mell?" opýtala som sa ho "najprv len plakala,potom sa ukľudnila a dohodli sme sa že to skúsime znova" povedal.

Moc má to mrzí. Ani neviem a nechcem si predstaviť aká veľká bolesť to musí byť.

"Bill moc má to mrzí" pozrela som na neho "to nič Karin. Nikto za to nemôže" povedal. "A kedy môže ísť domov?" opýtal sa ho Tom. "Zajtra ak bude všetko dobré"

"No nič chlapci ja idem spať" dala som pusu Tomovi,objala Billa a išla do Tomovej izby.

__

"Bill išiel spať" prišiel do izby Tom zatiaľ čo ja som ležala na posteli "mohli by sme pripraviť prekvapenie pre Mell keď príde aby trochu išla na iné myslenie" povedala som Tomovi počas toho čo sa prezliekal.

"Teoreticky by sme mohli" išiel si ľahnúť vedľa mňa "ľúbim ťa Karin" pozrel na mňa "aj ja teba Tom" pozrela som na neho.

Keby sa nestane všetko zlé na začiatku tak by som Toma pravdepodobne ani nespoznala.

"Nikdy som nikoho nemal tak rád ako teba. Teda len Billa" usmial sa "to mi je jasné" zasmiala som sa.

On ležal a ja som si dala hlavu na jeho hruď.

"Tom čo ak je tu ešte niekto kto ide po nás?" opýtala som sa ho.

Cítila som ako mu rýchlo bije srdce.

"Aj keby Karin tak sa neboj ja ťa ochránim" začal mi hladkať hlavu "po čase môžme ísť bývať kľudne aj niekde inde" povedal "a kam?" opýtala som sa ho.

Bol by to dosť dobrý nápad vypadnúť odtiaľto a ísť niekam kde sú není takéto mafie, nebezpečenstvá a neviem čo ešte.

"Tam kam by sa nám chcelo" povedal "a len my?" "Nie aj Bill a Mell" povedal.

Ja som nič viac už nepovedala a len som zaspala.

___

Ráno som sa zobudila na silný dážď. Tom spal vedľa mňa ako bábätko.

Pozrela som sa na hodiny a bolo 8:00 ráno. Strašne ma bolela hlava ale to mne robí vždy keď je takéto hnusne počasie.

Pomaly som si sadla na posteľ "nechoď preč" chytil ma za ruku Tom "musím sa ísť osprchovať" postavila som sa,išla si pre uterák,oblečenia a išla do kúpeľne.

Tom znova zaspal.

Ako som sa vyzliekla tak som v zrkadle videla svoje telo. Teda hlavne stehná. Už nie sú aké boli čisté. Teraz sú len hnusné a dorezané.

Hrnuli sa mi slzy do očí,tak som sa išla osprchovať a vyplakať zároveň.

Potom keď som sa dosprchovala tak som si utrela telo,prezliekla sa a utrela si oči aby nebolo vidno že som plakala. Nechcem aby sa Tom strachoval

Vyšla som z kúpeľne a Tom sedel na posteli a bol na mobile. Hneď však ako má počul sa na mňa otočil.

"Karin si v pohode" spýtal sa ma

Presne tejto otázke som sa chcela vyhnúť.

"Som" nepozrela som na neho pretože by videl že nie. Vlastne on to vidí aj teraz

"Ja viem že nie" postavil sa a išiel ku mne "pozri sa na mňa" chytil mi hlavu,dal ju hore a ja som sa na neho pozrela.

"Čo sa deje? Bojím sa pokiaľ so mnou nehovoríš. A najhoršie že ti neviem pomôcť" povedal.

Mne sa hrnuli slzy do očí "Tom vyzerám na hovno" začala som plakať "bože Karin si najdokonalejšia žena akú som vo svojom živote stretlo. Si krásna aj z vonka aj z vnútra" objal ma "Tom nie aha" ukázala som rukou na stehná.

"Mám takéto hnusne a rozrezané stehná" on má opäť objal "Karin ja ťa ľúbim takú aká si. Nič na tebe není škaredé práve naopak všetko na tebe je tak moc dokonalé a ani nevieš ako" silno ma objímal

Sme pri konci. Dúfam že sa vám to páči a nezabudnite mi napísať vaše názory. Môžte sa tešiť na druhú časť

Ahojte💋

Z nenávisti láska Où les histoires vivent. Découvrez maintenant