krásna teta

118 3 4
                                    

"Vstávaj" budil ma Peter. Spala som na gauči "to naozaj si ma tu nechal spať" rozospatim hlasom som sa ho spýtala "zaspal som aj ja" usmial sa a išiel do kuchyne.

Ja som pozrela na hodiny a je 7:00 a o 10:00 musíme byť na letisku už

___

Už čakáme na letisku. Keďže som s Mell počas týždňa ešte volala a ona povedala že chce aby sme boli dlhšie ako deň tak sme si zobrali aj viac veci

___

Let trval celkom dlho a ani neviem koľko. Konečne sme prišli.

Vystúpili sme z letiska a tam stála Mell a Bill s malým na rukách.

Mell sa za mnou hneď rozbehla a silno sme sa objali.

"Tak moc si mi chýbala" povedala mi "aj ty mne" povedala som jej,ešte chvíľu sme sa objímali a potom sme to ukončili.

Peter sa pozdravil s Mell a išli sme za Billom

"Bill" usmiala som sa,Mell si zobrala malého a Billa som silno objala "si sa vôbec nezmenila" povedal mi a objatie sme prerušili "heej" zasmiala som sa

"Ahoj" pozdravil sa Bill s Petrom.

"Môžem" opýtala som sa Mell a ukázala na malého ktorého držala na rukách. Ona sa usmiala,ukázala hlavou áno a malého mi dala do rúk.

Prisahám že to je malý Bill. Malé zlatúnke dieťa.

"Ježiiiiš malinký" išiel vedľa mňa Peter a malého pohladkal po chrbáte "tak krásne dieťa" povedala som "môžme ísť" opýtala som sa a pozrela na Mell a Billa "pome" usmiala sa Mell a išli sme.

Išli sme do ich auta. Mell a Bill sa držali za ruky a páni sú tak moc spolu šťastný že to je ako z rozprávky. Ja som držala malého na rukách a vedľa mňa kráčal Peter a celý čas nespustil z malého oči.

Nastúpili sme do auta a ja som malého nespustila z očí to je tak krásne dieťa.

___

Konečne sme dorazili k mell domov. Už som tu raz bola takže viem ako to tu vyzerá a ten dom je krásny a obrovský.

"Okolkej začína oslava" opýtala som sa Mell zatiaľ čo si Bill bral malého z mojich rúk "koľko je hodín" pozrela sa Mell na hodiny ''je 13:00 takže za hodinu" povedala

"Mell poď so mnou nachvíľu" chytila som Mell za ruku a išla do izby s ňou.

"Áno" opýtala sa ma po tom čo som zatvorila dvere "príde aj Tom že" opýtala som sa jej "uhm áno" povedala "prečo" spýtala sa"

"Len tak som chcela vedieť či príde" povedala som jej usmiala sa na ňu a išli sme späť za chalanmi.

Obaja sa hrali s malým. Je to tak zlaté.

"Ideš mi pomôcť nachystať veci na oslavu" spýtala sa ma Mell "jasne" usmiala som sa a išli sme chystať veci.

____

Všetko bolo nachystané a každú chvíľu by mali prísť už všetci. Neviem vôbec koho pozvali ale asi len kamarátov a tak.

Ja som sedela na gauči,mala som malého na rukách a vedľa mňa sedel Peter. Na druhom gauči sedel Bill a Mell a majú tu ešte jednu sedačku takže tu sa zmestí naozaj veľa ľudí.

Zrazu zazvonil zvonček "už sú tu" s úsmevom povedal Bill postavil sa a išiel otvoriť.

Začalo mi biť srdce pretože nejsom pripravená na to vidieť po troch rokoch Toma. Mell sa na mňa usmiala,ja som jej úsmev opätovala a pozrela som na malého.

Z nenávisti láska Where stories live. Discover now