Hneď som si začala utierať slzy a išla otvoriť dvere. Oči mi však zostali červené takže to bolo na mne spoznať že som plakala.
Otvorila som dvere a tam bola Veronika.
"Ou prepáč nevedela som že si tu" povedala a ja som na ňu pozrela a pousmiala sa "to je v pohode ja už idem" povedala som jej a išla "hej Karin" zakričala na mňa a ja som sa na ňu otočila.
"Áno" opýtala som sa jej "je všetko v pohode" všimla som si ako sa pozrela na moju ruku a potom na mňa. Ja som sa usmiala, ukázala hlavou áno a a išla sa ostatnými.
Išla som smerom do kuchyne za Mell a Billom ale "Karin tu som" zakričal na mňa Peter tak som išla za ním na gauč.
Opäť sme sedeli ako pred tým. Ja a Peter spolu a oproti nám bola Júlia,Tom a Vivien.
Sadla som si teda vedľa neho a začala pozerať niečo na mobile
"Tati čo má tá teta s rukou" počula som ako sa potichu spýtala Vivien Toma. Tom sa pozrel na moju ruku a potom na mňa
"Buchla sa" odpovedal jej a pozrel sa späť na moju ruku a potom na Petra.
"Čo tam máš" opýtal sa ma Peter a pozrel sa mi do telefónu. "Hľadám nejakú hudbu na novú choreografiu. Aby keď sa vrátime tak som nemusela stresovať že nemám" povedala som a hľadala na rôznych stránkach.
"Ty tancuješ" opýtala sa ma Júlia "áno" ani som na ňu nepozrela ale len hľadala.
"Aký druh tanca" spýtala sa ma opäť a opäť som ani na ňu nepozrela "hip hop" odpovedala som jej.
"Niekedy by si mi to mohla ukázať" povedal Tom s úsmevom a na neho som sa pozrela "hádam raz áno" zasmiala som sa
"Hádam raz nie" pozrel na mňa Peter "ty si moja a nevidím dôvod aby si ukazovala niečo iným mužom" povedal a ja som sa len nervózne zasmiala a pozrela sa na Petra
"Tom je môj bývalý kamarát takže nevidím problém v tom" videla som ako na mňa hnusne pozrel.
"Al-" niečo začal Peter rozprávať ale nedokončil pretože k nám prišiel otec
"Karin môžeš nachvíľu" postavil sa pred nás "jasne" mobil som schovala a išla za otcom ktorý išiel do izby.
Ukázal aby som išla prvá do izby tak som išla a on zatvoril dvere.
"Tak" opýtala som sa ho "sadni si" povedal mi a sadol si vedľa mňa.
"Karinka" nadýchol sa a chytil ma za ruku "musím ti povedať niečo" videla som na ňom že niečo je zle.
Tom pov-
Všimol som si ako hnusne pozrel Peter na Karin a viem že tú modrinu jej na sto percent spravil on.Karin odišla s otcom niekam a všimol som si ako sa furt usmieva Peter na Júliu a ako na mňa zazerá.
"Tati ja chcem ísť spať" povedala Vivien a chytala si očká. Už je celkom veľa hodín 19:00 a ona o takom to čase spáva už.
"Pôjdeme už" pozrel som na Júliu "môžme" povedala.
Ja som sa postavil a išiel nájsť Billa. Bol na záhrade s Gustavom a Georgom.
"Ja idem už" povedal som im a oni na mňa prekvapene pozreli "takto skoro" opýtal sa Bill "malá je unavená" povedal som.
"Veď máme veľa izieb a aj postelí takže ju môžeš kľudne uložiť aj tu" s úsmevom Bill povedal "nie veď zajtra sa vidíme" povedal som
"A čo ty s Karin HM" opýtal sa ma Georg "my? My nič" odpovedal som
Neviem či to je však pravda. Možno aj Karin ku mne ešte niečo cíti a možno si to len domýšľam a mal by som sa posunúť ďalej ale ako? Keď ju milujem viac ako koho kolvek.
Všetci traja sa len zasmiali "haha strašne vtipné chlapci" prekrútil som očami
"Tak ja teda id-" prerušil má Peter ktorý prišiel za nami "ale čo Tom nám odchádza takto skoro" na výsmech povedal
Ja som na neho pozrel "možno by si mal odísť aj ty" on na mňa len divno pozrel "ja tu zostávam" usmial sa
Ja som išiel pri neho bližšie "nemyslím odtiaľto ale od Karin" povedal som mu a všimol si aký vážny všetci zostali
"Tom nechaj to tak" povedal Bill a išiel vedľa mňa "máš pravdu" pozrel som na Billa a potom späť na Petra "tento hajzel si nezaslúži žiadnu pozornosť a nie takú dokonalú ženu akú má vedľa seba" povedal som a Peter sa len zasmial.
Ja som pozrel na chalanov "zajtra sa vidíme ahojte" oni ma odzdravili tiež a ja som išiel dnu.
Rozlúčil som sa s každým okrem Karin a jej otca pretože jej musel niečo povedať a nechcem to rušiť ale veď zajtra sa s ňou stretnem.
Zobrali sme si veci čo sme so sebou mali a odišli sme. Ja bývam v našom starom dome kde som bol s Billom kedysi a Júlia s malú žijú samé. Ja s ňou však moc nebývam pretože väčšinu času je Vivien u Júlie.
Sme pri konci. Dúfam že sa vám to páči a nezabudnite mi napísať vaše názory. Môžte sa tešiť na druhú časť
Ahojte 💓
VOUS LISEZ
Z nenávisti láska
Roman pour AdolescentsMáme tu pokračovanie z nenávisti láska. Dúfam že sa vám to bude páčiť {príbeh je dokončený}