Karin pov-
Vypila som celú fľašu vodky sama. Cítila som sa naozaj opito ale nevadí mi to. Aspoň nemusím rozmýšľať nad vecami."Tu si" prišla za mnou na záhradu Mell "bože Karin" pozrela na mňa prekvapene a zobrala prázdnu fľašu z mojej ruky "čo to kurva Karin" ukázala na prázdnu fľašu "čo? Trochu som potrebovala" cítila som ako sa hýbem zo strany na stranu
"K---- kde je Tom" plietol sa mi jazyk "neviem poď" išla pri mňa Mell a chytila ma za ruku " a kam" pozrela som na ňu "nájsť Toma" povedala a ja som sa postavila.
Mell ma držala za ruku ale ja som ju odsunula "viem ísť aj sama" povedala som a išla do vnútra.
Pozerala som sa všade kde je Tom ale nikde som ho nevidela.
Išla som sa pozrieť do kuchyne a nejaký vysoký blondak do mňa narazil "pozeraj kam ideš" povedala som mu, prekrútila očami a išla do kuchyne. On len pozrel na mňa a išiel ďalej.
Nebol tam ale videla som Gustáva a Veroniku tak som išla za nimi.
"Ahojte" s úsmevom som im povedala "Karin" usmiala sa Veronika a silno ma objala. "Ako sa máš" pozrela na mňa "f-fajn" usmiala som sa "Gustáv" a objala som ho a on ma objal späť.
"Kde sú všetci" spýtal sa ma "j--ja neviem niekde možno t-tu" povedala som "si ok?" opýtala sa Veronika "ale hej len trošičku" ukázala som rukami trošku 🤏🏻"som sa najebala" a zasmiala som sa
"To je u teba klasika" povedal Gustáv "ja prídem len musím ísť nájsť Toma" povedala som im a išla som ho hľadať.
Bola som všade a nikde nebol. Vlastne všade som nebola.
Ešte mi zostáva jeho izba.
Išla som teda do jeho izby a otvorila som dvere.
Nebol tam. Kde kurva je.
Ľahla som si na jeho posteľ a čakala na neho.
Ubehla asi pol hodina a Tom stále nikde
Otvorili sa dvere tak som si sadla lebo som si myslela že to je Tom ale nebol. Bol to ten chalan čo do mňa vtedy narazil. Blond vlasy a hnedé oči.
"Sem nechoď" povedala som mu keď sa blížil pri mňa "kto mi to zakáže" opýtal sa,otočil sa ku dverám zamkol ich a išiel za mnou.
"čo to robíš" nechápavo som pozrela a cítila som strach. Postavila som sa z postele s tým že odídem z izby ale ako som sa blížila ku dverám,tak ma chytil za ruku a hodil na posteľ.
"Čo to kurva robíš" zakričala som,snažila sa postaviť z postele ale on má držal "priťahuješ ma" pošepkal mi do ucha
"Čo to kurva" dala som mu päsť do tváre. On si ju chytil začal sa smiať a dal mi facku.
Chytila som si líco pretože má to dosť zabolelo.
On sa začal vyzliekať. "Čo to robíš" pozerala som na neho,snažila som sa opäť postaviť ale on má vždy dal naspäť.
"Idem si spraviť najkrajšiu noc" usmial sa a začal vyzliekať aj mňa "nie" mixovala som zo sebou,dávala som jeho ruky odo mňa preč ale mal silu a bolo to takmer nemožné.
"POMOC" začala som plakať a kričala som "TOOM" bolo takmer nemožné aby má počul keď hrá tak hlasno hudba
Ja som sa snažila dostať od neho preč,bila som ho, kopala som ho ale nič nepomohlo
Znásilnil má
Celý čas som plakala a kričala ale nikto neprišiel. Strašne ma to bolelo. Keď konečne prestal tak sa obliekol a bez slova odišiel z izby.
Ja som sa len triasla,bola som bez oblečenia na posteli,pomaly som si sadla na posteľ a obliekla sa. Plakala som a triasla som sa neuveriteľne moc.
Nedokázala som spracovať práve to čo sa stalo. To že ma niekto znásilnil.
V tejto chvíli som mala chuť zomrieť. Pozerala som sa okolo seba čo také by mi pomohlo aby som si mohla ublížiť pretože tu byť nechcem. Nechcem žiť s tým že som bola znásilnená a táto trauma bude so mnou celý život.
Z toho plakania sa mi nedalo pomaly ani dýchať. Pozerala som čo také tu je a videla som na Tomovom stole malé zrkadlo. Som z tohto celého stále v šoku.
Zrkadlo som rozbila o stôl takže sa rozletelo na malé kúsky. Jeden z tých kúskov som si zobrala,išla som si sadnúť na posteľ a začala som si rezať žili.
Strašne som plakala pri tom pretože som to nechcela ale zároveň som nechcela ani žiť s tým že som bola znásilnená.
Ruka v ktorej som mala sklo sa mi len triasla,všade boli len kvapky z mojich sĺz a ruka ktorú som si rezala len strašne krvácala. Všade okolo bolo len veľa krvi.
Viac neviem pretože som v jeden moment nevidela nič iné ako je tma.
Tom pov-
Konečne sa mi podarilo Júliu poslať domov a môžem ísť konečne späť za Karin.Išiel som do obývačky ale nebola tam. Všimol som si že sú vonku Gustáv, Veronika, Bill a Mell tak som išiel za nimi.
"Kde je Karin" opýtal som sa ich "išla ťa hľadať" povedala Mell. "A kedy" nechápavo som pozrel na ňu "asi pol hodinu dozadu"
Pol hodinu dozadu? Čo keď ma videla s Júliu? A kde je teda?
"Ale tak možno že skončila na záchode pretože vypila celú fľašu alkoholu sama" zasmiala sa Mell. Ja som sa len usmial.
"Chceš" opýtal sa ma Bill a v ruke držal alkohol "daj" zobral som si a napil som sa
"POTREBUJEM RÝCHLO POMOC JE TU MŔTVA ŽENA" zakričal niekto vnútri.
Sme pri konci. Dúfam že sa vám to páči a nezabudnite mi napísať vaše názory. Môžte sa tešiť na druhú časť
Ahojte💕
KAMU SEDANG MEMBACA
Z nenávisti láska
Fiksi RemajaMáme tu pokračovanie z nenávisti láska. Dúfam že sa vám to bude páčiť {príbeh je dokončený}