Evés után megnéztünk még egy filmet, én a végén bealudtam. Pár óra múlva ébredtem fel, éjszaka volt. Megnéztem a telefonom, 2 nem fogadott hívás volt anyutól.
-Na baszki.. -szólaltam fel, úgy látszik túl hangosan mert Bill felébredt rá.
-Baj van? -kérdezte álmosan.
-Ja nem csak amíg aludtam anyu hívott! -sétáltam ki a konyhába. Hajnali 1 volt de én éhes lettem.
-Amúgy hány óra? -jött ki ő is a konyhába.
-Hajnali 1 asszem.. -néztem be a szekrénybe közbe.
-Akkor úgy látszik itt alszok! -lépett közelebb.
-Eddig is aludtál. -mondtam kicsit flegmán.
-Mondjuk az igaz. Én is kapok a kajádból? Nagyon éhes vagyok! -mondta hisztis hangon.
-Igen, de jézusom mennyit bírsz te enni? -nevettem el magam.
Megkajáltunk (megint) és mivel nem voltunk olyan álmosak, megnéztünk mégegy filmet a változatosság kedvéért. Én a film közbe elővettem a laptopomat és válaszolgattam pár kommentre.
-Én már álmos vagyok. -mondtam alig hallhatóan. -Megyek az ágyra aludni. -majd felkeltem Bill mellől és bedőltem az ágyamba.
Pár perc múlva két kezet éreztem a derekamon. Ki más lehetett volna...
-Ugye nem baj? -kérdezte aranyosan.
-N..nem dehogy -szerintem pirosabb voltam mint egy paradicsom.
Reggel arra ébredtem hogy még mindig úgy ölel ahogy elaludtunk. Nem volt szívem felkelteni, de mennem kellett a fürdőbe. Nagynehezen kikászálódtam a kezei közül, majd gyorsan letusoltam és elfogadhatóvá tettem az arcom nagyjából. Utána gondoltam csinálok reggelit. Visszahívtam anyut is, beszélgetés közben meg meg is csináltam a reggelit. Egyszerű szendvics de nagyszerű. Mire kész lettem Bill is felkelt.
-Jó reggelt! Kész a kaja -szóltam a konyhából.
-Neked is. -amint kimondta rohant is az asztalhoz. -Nagyon finom -mosolygott.
-Annak örülök -mosolyogtam vissza.
-Egyébként -mondta két harapás közt. -ma lesz egy interjúnk, eljössz?
-Hát nem is tudom...az mégse olyan mint a koncert. -fagyott le a mosoly az arcomról.
-Tudom, de minden rendben lesz! -próbált megnyugtatni.
-És ha megkérdezik hogy mit keresek ott?! -akadtam ki egy kicsit.
-Láttak már minket együtt, nem fogják kérdezni -mondta nyugodtan. -De ha mégis...akkor azt mondom hogy a barátnőm vagy! -húzta mosolyra szájàt.
-Az egy dolog hogy láttak minket együtt, de az nem azt jelenti hogy a barátnőd vagyok! -emeltem feljebb a hangom. -Nem hazudhatod ezt mindenkinek!
-Miért is nem? -állt fel az asztaltól.
-Azért nem mert a szüleim nem tudhatják meg és... -álltam fel én is.
-És? -jött egyre közelebb.
-És ki fognak akadni, mivel azt mondtam nekik és én is azt hittem hogy csak a meghívás miatt jöttem ide! -mondtam dühösen.
-De ha nem tudják meg, nem zavarja őket.
-Ajj de...akkor sem lehet.. -szinte lefagytam mivel pár centi volt köztünk.
-Nyugi a szüleid nem fogják megtudni, azt mondtad nem tudnak németül.
-Igaz...na jó maradjunk annyiban hogy elmegyek! -léptem hátrébb.
-Oké. Amúgy nem nézünk filmet? -ment a nappaliba.
-Nézzünk. De az interjú mikor kezdődik? -kérdeztem kiváncsian.
-Délután 3-kor, addig meg még van időnk. -ült le a kanapére.
-Akkor jó. Választhatok filmet? -ültem mellé.
-Persze. -húzott magához.
-Akkor a Sikoly 2 lesz! -mondtam harátozottan.
El is indítottam a filmet, én figyelmesen bámultam a képernyőt. Bill párszor elnézett a véres jeleneteknél.
~501 word~
KAMU SEDANG MEMBACA
Kaland Németországban, vagy sem?...
Fiksi PenggemarEz a történet a 17 éves Lana Wattson-ról fog szólni, aki kimegy Németországba és megváltozik az élete...