ÖNCELİK İLE KÜÇÜK BİR AÇIKLAMA İLE BAŞLAMAK İSTERİMM. BU HİKÂYE BENİM İLK HİKÂYEM VE ÇOK FAZLA ACEMİCE YAZILMIŞ BİR HİKÂYEDİR!! BİR BUÇUK YIL ÖNCE YAZDIĞIM BİR HİKÂYE OLDUĞU İÇİN OLDUKÇA KLİŞE SAHNE BULUNUR! O YÜZDEN LÜTFEN BU DURUMA SAYGI GÖSTERİP ONA GÖRE ELEŞTİRELİMM. SİZLERİ SEVİYORUM İYİ OKUMALAR DİĞER HİKAYELERİMEDE BAKABİLİRSİNİZZ
...
~Gelecekten~
:APTAL ADAM VER ŞU BOKTAN SİLAHII!!!:LANET KADIN ŞU SİLAHA SANA DOĞRULTMADAN SUSSAN İYİ OLUCAKK!!
~şimdiki zaman
(Telefon sesi)Sinirle telefonu açtım.
:Ne var yine Natalie?!
Natalie arinin asistanıydı aynı zamanda arkadaşı, ama arinin soğuk bir kişiliği olduğu için Natalie ile fazla anlaşamaz dı çünkü Natalie onun aksine daha sevecen ve cıvıl cıvıl biriydi.
:Sanada merhaba Arin.
:Merhaba Natalie. Şimdi bana ne olduğunu söyle!
Natalie fazla uzatmak istemedi çünkü arkadaşı sinir bozucuydu.
:Uzatmıycam sadece dinle!
:Vay canına uzatmıyıcağına sevindim şimdi bana ne olduğunu söyle, dinliyorum.
Natalie heyecanla konuşmaya başladı.
:Çok tehlikeli bir görev seni bekliyor Arin. Bayadır mafyaları yakalamadığın için bu görevi bizzat senin için seçtim.
Arin sırıtarak ayağâ kalktı bu görev dikkatini çekmişti mafyaları yakalayıp onlarla uğraşmaya bayılıyordu.
:Bu mafyayı şuana kadar kimse yakalayamamış gerçekten gizemli biri onu araştırdım ama karşıma sadece adı ve işlediği suçlar çıktı.
:Anlat hemen.
:Adı Alex , Soyadı BRUCE şuana kadar işlediği tonlarca suç var ve azılı bir katil tek iyi yanı suçlu olmasına rağmen oda suçluları öldürüyo bu gerçekten komik :D
:Gerçekten bu kadar az bilgiye ulaştığına göre akıllı biri. (Bunları heyecanla söylediğinin farkında bile değildi.)
:Dikkatini çekiceğini biliyodum yalnız bir sorun var .
:Sorun ne?
:Bu adam şu anda İngiltere'nin en büyük hapishanesinde kalıyor oraya gitmesinin sebebi sanırım ona rakip olan kişileri öldürmek bu adam harbi çılgın.
:Adamın fantazilerine bak anasını satayım sandığımdan zor olucak çünkü o lanet hapishanede herkes kendini gruplandırmış!
:Nasıl yani?
:Ahh Natalie bazen kim kimin asistanı merak ediyorum. Gruplandırmak derken 10 tane lider var ve o liderlerin grupları var yani ben oraya bir suçlu olarak giricem ve beni kabul etmiye bilirler.
:Bu senin için zor olucak.
:Evet malesef. Neyse sen benim uçağımı hazırla yarın İngiltere'ye gidiyorum.
~Ertesi gün~
Valizlerim sonunda hazırlandı ve uçuş için havalimanına gidiyorum beni çok zorlu bir görev bekliyo ama bundan zevk alıcağıma eminim Ah lanet olsun Ajan olmak çok zor!
~1 saat sonra~
Allah'ım sonunda havalimanına vardım. Özel uçakla gideceğim için sıra beklememe gerek kalmadan uçağa bindim. Koltuğumda düşüncelere daldım ve o boktan yerde olucakları düşündüm. Ahh kahretsin bu mafya bozuntusu daha iyi bir yer seçemezmiydi?!
Koltukta oturmuş camdan dışarıyı seyrederken nedense o adamı çok merak ettim Natalie ile konuşmamız bittikten sonra onu daha çok araştırdım ama elime tek geçen benden sadece 2 yaş büyük olduğuydu . Acaba nası görünüyodur Ahh arinnn kendine gel aptall. Evet çoğu zaman kendi kendime konuşan bir malımdır. Bence gayet normal.
(3 saat sonra)
Aman Allahım burası çok büyük!! 3 saat süren bir yolculuktan sonra nihayet İngiltere'ye vardım ama bir sorun var bu lanet yer düşündüğümdende büyükk kahretsin başım büyük belada galiba boku yedim.
Devam edicek...
Yazardan not: Merhabalar bu benim ilk deneyimim aklımda mükemmel senaryolar bar ve diğer bölüm bugün içinde gelicek umarım seversin ve karakterlere sövmek serbest.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AJAN VE MAFYA~ {TAMAMLANDI}
ActionHayatı mafyaları yakalayarak geçen bir ajan , ajanları acımasızca öldüren bir mafya kim kimin sonu olucak yoksa sonunda pesmi edilicek...