Alex'tan ayrıldım ve etrafa baktım burası oldukça kalabalıktı ayrıca yerde bissürü ceset vardı.
:Hepsi ölmüş.
:Evet ama bir kişi daha var.
Deyip malikâneye doğru koşmaya başladı onun arkasından koşup içeri girdik ama Lanet pislik çok tan kaçmıştı nasıl yaptığını bilmiyorum ama sanırım adamları ona yardım etti .
:Kaçmış!
:Evet!
:Arin sen evden nasıl çıktın o seni durdurmaya çalışmadımı?
:Bunu yapabileceğini sanmıyorum. Dedim gülerek.
:Tahmin edeyim bacak arasına tekme ettın değilmi?
:Keşke sadece o olsa :)
Daha sonra gözleri bacaklarımı buldu.Sinirle bakarak silahını sıktı.
:O piç kurusu mu yaptı?
:Kendi kendime yapacak kadar aptal değilim Alex.
:Onun bacaklarını koparıcam !
:Emin ol intikamımı aldım.
Daha sonra malikâneden ayrılmak için arabalara bindiler ben ALEXLE motora bindim. Onun arkasına geçip belinden tuttum.
:Sıkı tutun.
:Senden daha hızlı sürdüğüme eminim.
:Görücez. ;)
Bir anda gaza bastı ve son sürat ilerledik bu keyif veriyordu çünkü motorlara bayılıyordum. Malikâneye vardık ve motordan inip yürümeye başladık.
:Alex şuan seninle olmam büyük bir hata
:Neden?
:Mafyalardan nefret ederim ama sana aşık oldum mafya olmak zorundamıydın ayrıca seni şuanda ajanlara teslim etmem gerekiyor.
:Bende Ajanlardan nefret ederim küçük hanım seni şuan öldürmem gerekiyor.
:Başımıza büyük bir bela aldık.
:Bu umrumda değil Arin.
Malikâneye girip boş bi koltuğa geçtim ve içeri tanımadığım bir adam geçti kumral yeşil gözlü ve kaslı bir vücuda sahipti.
:Arin bu Marcus en yakın arkadaşım.
:Selam
:Selam
:Alex burda fazla kalamam o adam beni tehtit etti seni ona götürmem için ve bunu yapmazsam bizim öpüştüğümüz fotorafı yayıcağını söyledi.
:Ne!
:Evet ayrıca senin hakkında hiç bir şey bilmediğimi söyleyip durdu tam söyliycekken her defasında sözü kesildi.Senin hakkında bilmediğim ne var Alex?
:Hiç bir şey yok Arin ama o şerefsiz her an fotoğrafı yayabilir.!
:Bunun farkındayım o yüzden burda olmam çok yalnış bunu Natalie ye anlatmalıyım!
İkiside aynı anda
:Natalie kim ?
:Asistanım aynı zamanda dostum.
Bunu duyan Marcus sırıttı.
:Onuda buraya çağır bir plan yapabiliriz.
:Marcus iyimisin? Ben burda olmam bir hata diyorum sen bana gelmiş onuda çağır diyorsun şaka yapıyo olmalısın.
:Hah her neyse...
:Alex ben gidiyorum bir şey olursa bana söyle al bu numaram beni kaydedersin.
:Tamam bay bay korumalarımdan biri seni bırakır.
:Korumaların değilde motorunu alabilir miyim?
Alex güldü ve bana yaklaştı elimin içine motorun anahtarını bıraktı.
:Tabiki sevgilim.
Deyip yanağımı öptü.
:Sağoll.
Dedim ve koşar adım malikâneden çıktım hemen motora atlayıp yola koyuldum bunları acilen Natalie ye anlatmalıydım. Yaklaşık 1 saat sonra Natalie 'nin evinin önünde durdum.Hemen kapıyı çaldım ve 10 saniye sonra kapı açıldı.Beni gören Natalie şaşırdı ve
:Arin senin burda ne işin var?
:Natalie geç içeri anlatacağım şeyler var.
Natalie ile içeri geçip hiç uzatmadan anlatmaya başladım. Anlattıklarım karşısında şok geçiren Natalie bana delirmiş gibi bakıyordu.
:Arin sen kafayımı yedin bir mafyaya aşık olmak nedir!! Ayrıca seni nasıl kaçırırlarr!!!
:Natalie yapıcak bir şeyim yok onu size teslim edemem ona değer veriyorum.
:Off Arin offf !
Sonra Telefonuma bir mesaj geldi elime alıp mesaja baktım ama gizli bir numaradan geldiğini gördüm mesajı açık okumaya başladığımda kalp krizi geçirdim.
Devam edicek...
Yazardan not: Acaba mesajda ne yazıyor sjsjsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AJAN VE MAFYA~ {TAMAMLANDI}
ActionHayatı mafyaları yakalayarak geçen bir ajan , ajanları acımasızca öldüren bir mafya kim kimin sonu olucak yoksa sonunda pesmi edilicek...