~17.Bölüm~

266 22 3
                                    

:S-sen ?

:Selam arin

:Steve ? Senin burda ne işin var ve bu moruğu nerden tanıyorsun ?

:O benim dedem Arin

:Olm siz beni bir salın lan ailecek baskımı yapıyonuz amkk!

:Arin seni o Ajanların elinden ben kurtardım artık sesini kessenmi?

:İyi bok yedin sevgilim ve arkadaşlarım nerde ve sen bunu nasıl becerdin ?!

:Şu pisliğe sevgilim demeyi bırak! Ve onlar seni bırakıp kaçtılar bunu şu küçük beynine sok! Ayrıca seni kacırmak çok kolay oldu!!

:Sanane lan sanane o benim sevgilim ve beni nasıl KAÇIRDIN !

:Adamlarım ajanları oyalarken seni arabaya bindirdim bu sırada arkadaşların çoktan gitmişti bilee!

:O-onlar beni bırakmazlar! ahhğğ

Karnıma derin bir sancı girdi ve dizlerimin üstüne düşdüm gözlerimden yaşlar akarken acıyla inliyor ve sol elimle karnı tutuyordum bu sırada Steve yanıma çömelip eliyle hafifçe çenemi kaldırdı.

:Arin... lütfen ilaçlarını al...

:Steve benden uzak dur seni asla  sevmiycem  o görüntüleri yayan ve beni bıçaklıyan bir şerefsizsin!

:Bunları yapmak zorundaydım Arin sana olan aşkım beni  bunları yapmaya zorladı...

:Senin aşk sitiline sıçayım Steve

:Gençler bende burdayım yalnız

:Kes sesini moruk beni bırakın yoksa burda kaos çıkartır yine kaçarım sizinle bir işim yok zaten başım büyük belada ve size bunu son kez söylüyorum Alex ve arkadaşlarımdan uzak durun !.

:Benimle düzgün konuş seni hadsiz! Seni ellerimle öldürür cesedinide o çok sevdiğin Ailenin katili Alex'e yollarım !!

:Dede hayır suss!!

:N-ee

~Alex BRUCE~

:Onu orda bıraktınız sizi öldürebilirim bunu nasıl yaparsınız!!!

:Alex Steve onu çoktan elimizden almıştı neden anlamıyorsun ayrıca seni bayıltmasaydık sanada zarar gelebilirdi!

:MARCUS SEN NELER DİYORSUN STEVE ONU ALDI VE BENİ BAYILTTINIZ AŞŞAĞLIK ADAM ONUN İÇİN GEREKİRSE ÖLÜRDÜM !!!

:Alex Marcus kesin sesinizi eğer benim arkadaşıma bir şey olursa kendinizi öldü bilin asıl şimdi onların yerini bulmamız gerekirken köpek gibi kavga ediyorsunuzzz!!!!

:Sakin ol prenses Ben bulurum .

:Bana bak Marcus seni varyaa...

:Bide bizek köpek diyorsun Natalie.

:Alexx...!

:Şimdi beni dinleyin bilgisayarlardan konumlarını tespit etmeyi dene Natalie. Arinin telefonu yanındadır takip cihazından kokaylıkla bulabilirsin.

:Anladım ben hemen bulucam.

:Marcus sana gelicek olursak sen Natalie ye bu konu hakkında yardım et bende o sırada silahları kontrol edicem .

:Anladım.

:Selam prenses ;)

:Siktirgit Marcus.

:Aa hadi ama bu kadar sinirlenmee.

:Marcus ne istiyorsun?

:Seni.

~Arin YILMAZ~

:HAYIRR YALANCILARR BANA YALAN ATMAYIN ALEX BUNU YAPMAZ SİZİN O İĞRENÇ YALANLARINIZA İNANMAM BEN O BENİM AİLEMİ ÖLDÜRMEDİİ!

:EVET O YAPTI ARİN SENİN AŞIK OLDUĞUN ADAM AİLENİN KATİLİ!

DEVAM EDİCEK...

~AJAN VE MAFYA~   {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin