~7.Bölüm~

427 35 7
                                    

~Alex BRUCE~
O-o ajanım mı dedi hassiktir sevdiğim kadın ajan mı çıktı lanet olsun . Ne yapacağımı bilmiyorum sadece şuan ona boş gözlerle bakıyorum ve sinirleniyorum (Ajanlar ölmek için vardır) Ahh kahretsin kafamın içinde çınlamayı bırak aptal kadından uzak durmalıyım ona zarar veremem.

:Bir şey demiyecekmisin Alex ?

:Benden uzak dur Arin Yılmaz ve bir daha sakın karşıma çıkma.

:Alex bak çıldırtma benim seni yakalamam gerekiyodu ve bunu istesem hemen yapardım! Ama sana karşı duygular besledim ve bu çok kötü!

:Benim umrumda değil ve beni yakalayabileceğini düşünmen komik çaylak.

Arin bir anda ciddileşti ve bir ajan edasıyla omuzlarını gerip bana baktı.

:Rütbeli bir ajana çaylak demen komik mafya bozuntusu seni ellerimle teslim edeceğim.

Sesi o kadar soğuk çıktıki gram duygu belirtisi yoktu.

:Bunu yapamazsın arin beni tanımıyosun demiştim hahahah

:ne demek isti-

Yumruğumu suratına geçirdim ve daha sonra karnına sert bir tekme attım arin acıyla inleyip yerde yatarken bende yavaşça ordan uzaklaştım

:Marcus uçağımı hazırla burda işim bitti.

~Arin Yılmaz~

Ahhhh karnımm Piç heriff lanet olsun bu çok acıttı onu elime geçirdiğim an öldürücem!! Acı içinde yavaşça doğruldum, midemdeki sancı bir türlü geçmek bilmedi . Orospu seni bulucam Alex BRUCE benim adım arin Yılmaz ve ben hiç bir şeyden YILMAM.!

Hemen uçağımı hazırlattım Türkiyeye dönmeliyim Natalie ile sıkı bir araştırma yapmalıyız onu bulmalıyım ve bulduğum an ellerimle öldürmeliyim!

:Natalie Türkiye ye dönüyorum burda işim bitti

:Oğh arin onu yakaladığına sevindim!

:Nah yakaladım (sürtük heriff)

:Bir dakika ne ?

:Natalie dönünce anlatırımm

Deyip telefonu yüzüne kapattım şuan aşırı sinirliyim ve o aşşağlık kim bilir nerde

~Alex BRUCE~

:Marcus kes sesini!

:Alex çıldırtma nereye gideceğiz ve işimiz daha bitmedii!

:Türkiyeye gideceğiz!

:Neee?!

:Duydun beni gelince anlatırım Uzatma.

~İlahi bakış açısı~

Ah kahretsin ikiside çok sinirliydi ama Türkiyeye dönüyorlardı Arin onu çok uzağında aradı ancak hiç bir zaman yakınına bakmadı. Alex durumu Marcus'a anlatmış ve Marcusu dehşete düşürmüştü. Aynı şekilde Arin Natalie 'ye anlatmış ve Natalie bir okadar sinirlenmişti aradan 1 ay geçti ama Arin hala Alex'i bulamamıştı...

~Arin Yılmaz~
Toplam 1 ay oldu ve benim aramadımğım şehir,Ülke kalmadı ancak ben onu hala bulamadım! Ona çok sinirliydim ama bu 1 ay içinde daha sakinleştim ona karşı özlem duydum ama bunu istemiyordum.

:Off be adam nerdesin sen yakınımda mısınn uzağımdamı nerdesin...

Hassiktir lan ben hep uzakta aradım yoksa lannn

:Alooo Natalie Çabuk bana Türkiyedeki mafyaların isimlerinin olduğu bir liste yap !!

:Tamam Arin sakin olll çıkarıyorum!!

Ahh dimi bunca zamandır burdaydı hep yanımdaydı nasıl bu kadar aptal olabildimm

Dınn (Mesaj sesi)

Hemen telefonumu çıkardım ve onun ismini aradım lanet ismin nerdee off burda 100 lerce varr nerdesin nerdesinn işteee burdaaaa Allah'ım sonundaa yarabbim çok şükür şimdi ağzına sıçmaya geliyorum Alex!

: Natalie şu piç Alex 'in konumunu bul hemen!

:Tamam Arin kes sesini ve otur aşşağıya buluyorum !!

:Aman Allahım bana ilk defa bağırdın bu bir ilk sjsjsjsj

:İnsanı çileden çıkarıyorsun çünkü

: Ahh Tamam sakin sen bul şunun yerini .

Yaklaşık 10 dakika sonra Natalie konumunu bana attı motoruma atlayıp çok hızlı sürmeye başladım kask bile takmadım saçlarım havada uçuşuyo ve benim tek düşündüğüm oydu acaba napıyordu göt herif seni sikicem.

O Shit! Burası bir malikane! Motorumdan hızlıca indim ve malikanenin önünde durdum sonra sinirli bir şekilde zile bastım ve kapılar yavaşça açıldı beni gören korumalar şaşırdı ve içire girmemi reddetti ancak onlara ajan olduğumu ve onları öldürebileceğimi söyledim. Bunu duyan korumalar bana silah çekti ve sırıtarak onlara

:Çok yazık olucak. dedim.

Daha sonra motoruma bindim ve malikanenin kapıları kapanmadan içeri daldım arkamdan silah sesleri geliyordu daha sonra o koca evin  kapısını kırarak uçtum biraz pahalıya patlıycak ama oslun. Daha sonra telaşla kaçışan hizmetçiler ve O. Hay sikeyim hala çok sexsy.

-Alex
:Arin senin ben amına koyım ben bu kapıya ne kadar harcadım haberin varmıı!!!

Devam edicek...
Yazardan not : bundan sonra sevdiceğimizin evine motorla daliyoz

~AJAN VE MAFYA~   {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin