:Öğğğ!
:Arinn iyi misin!
:Sence! Bugün üçüncü kusuşum!
:Farkındayım!
:Off noluyo bana.
:Hiç bir fikrim yok. Hayır doktorada gidemiyoruz.
:Arin nasılsın?
:Sanane Alex. Defol git.
:Arin lütfen böyle yapma seni merak ediyorum.
:Etme o zaman.
:Arin yeter! Bir daha bana karşı şu siktiğimin tepkilerini gösterirsen...
:Eee sonra ne yapacaksın benidemi öldürüceksin!
:Kes sesini senin aileni ben öldürmedim!
:Ama başkalarını öldürdünn. Sen bir katil-
Bir anda bana tokat attı. Kafam sertçe sağ omzuma düştü. Natalie elini ağzına kapatarak geriye bir adım attı. Marcus ise acıyarak bana bakıyordu.
:Bu tokatı hiç unutma Alex BRUCE çünkü bunun acısını çekiceksin.
Dedim ve üskata çıktım. Natalie'de peşimden geliyodu. Kendimi tutamayıp ağlamaya başladım.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Kendimi yatağa atıp ağlamaya başladım.
:Arin yapma böyle neden bu kadar ona kızıyorsun. Ya tamam bir konuda haklısın ama neden ?
:Çünkü ona tekrar bağlanmak istemiyorum! Ya çok yoruldum ya çok yoruldum. Hayatımı siktiler!
:Arin yeter! Hayatını Alex Mahfetmedi ! aksine düzeltti anla şunu anlaa yeter Arin. Alex bir şey yapamadı!
:Natalie o yapmadıysa kim yaptı!
:Ailen Arin Ailen yaptı. Onlar öldükten sonra bunlar oldu onlar yaşarken bile seni sevmiyorlardı.
:N-ne demek istiyorsun?
:Seni küçüklüğünden beri izliyoruz Arin ailenden sevgi görmedin baban seni sadece bir yem olarak kullandı.
:Saçmalama!
:Evet öyle düşmanlarını yenmek için seni yem olarak kullandı en küçük hatasında seni onların üzerine atıcaktı!
:Neden ben neden ?
:Çünkü sen onların çocuğu değildin. Üzgünüm Arin bunu sana daha önce söylemedim özür dilerim ama sen evlatlıksın.
:N-ne!
~Steve~
:Bugün büyük gün dede.
:Evet oğlum sonunda onların kanlarını dökebilicez
:Saat 8 de falan özel uçakları için İstanbul'da bir havalimanına gidiceklermiş. İşte o zaman sonları benim elimden olucak.
~Alex~
:Arin'e tokat atmamalıydın.
:Kendimi tutamadım biliyorum...
:Bak sana kıza bilir bağıra bilir ama unutma ki onunda çok canı yandı o yüzden lütfen sana her bağırdığında ona sakince yaklaş onu sev ona sevgini göster çünkü belliki Arin fazla sevgi görmedi dostum.
Dedi ve yanımdan kalktı. Ona vurarken aklımdan ne geçti bilmiyordum en iyisimi yanına gitmekti. Hızlıca merdivenlerden çıktım tam Arin'in odasına girecekken
Natalie'nin söylediğiyle yerimde kas katı kesildim.:Arin sen evlatlıksın.
Nasıl yani Arin evlatlıkmıydı bunu bilmemem imkansız! Kahretsin Arin'in ailesini kimin öldürdüğünü biliyorum! Hemen kapıyı açıp içeri girdim Natalie birden arkasını döndü ve bana korkarak baktı. Arin ise hiç tepki vermemiş öylece yere bakıyordu. Hemen Arin'in yanına eğilip ona sarıldım. Onu hiç bırakmıyacak gibi sımsıkı sardım. Ancak Arin hiç karşılık bile vermedi sadece yere bakıyordu tek yaptığı öylece yere bakmaktı.
:Arin iyi misin güzelim bak bana Arin.
Hiç cevap vermiyordu. Artık endişelenmeye başlamıştım.
:Arin kendine gel ve hemen bana bak!!
Bağırışımdan sonra sıçrıyarak geriye çekildi sanki bir şeyden korkar gibi bana bakıyordu.
:İyisin Arin bak benim Alex.
Ona doğru yaklaşıp elimi uzattım ve bir anda çığlık atıp...
:Vurma BABA!
DEVAM EDİCEK...
(Arkadaşlarrr bu bölümde biraz daha kaos ekledim umarım seversinizz yıldıza basmayı unutmayınn sizleri seviyorumm 💕)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AJAN VE MAFYA~ {TAMAMLANDI}
ActionHayatı mafyaları yakalayarak geçen bir ajan , ajanları acımasızca öldüren bir mafya kim kimin sonu olucak yoksa sonunda pesmi edilicek...