~15. Bölüm~

298 22 0
                                    

Sıkıntıyla Alexten ayrıldım. Aklım hala olucaklardaydı.Birimizin canı çok yanıcaktı yada ikimizinde mi? Birazdan Ajanların ve Alex'in bütün düşmanları kapıda olucaktı çünkü bu durumdan faydalanıp bana saldırcaklardı.Ajanlar ise Alex'i yakalayıp beni görevden aynı zamanda Ajanlıktan atıcaklardı.Buna razımıydım tabikide hayır Alex'in acı çekişini ve benim Atıldığımı görmek istemiyordum.Aniden telefonum çalmaya başladı.Arayan kişi yüzünden ağız dolusu küfür ettim

:Merhaba Efendim. Dedim korkuyla.

:Kes sesini Arin Olduğun konumu tespit ettik sen atıldın vee o piç yakalanıcak!

:Artık atıldım değilmi

:Kesinlikle!

:O zaman duyucaklarınıza hazır olun!

:Ne diyosun sen ?!

:O aptal görevinizi alın bir yerinize sokun Alex'e dokunmıycaksınız beni atmanız umrumda değil gerekirse ölürüm ama onu yakalatmam.! Ayrıca onu yakalamakmı güldürme beni Volkan!

:Benimle doğru konuş! onu yakalamak çok kolay olucak aynı zamanda bizi kandırdığın için de cezası ağır olucak Arin!

Bunu söyledikten sonra telefonu yüzüne kapattım. Olanları diğerlerine anlattım ve hepsinin kaşı çatıldı.

:Arin senin güvende kalmanı istiyorum.

:Alex saçmalama ya seni yakalarlarsa ?

:Benimi yakalıycaklar güldürme beni Arin!

:Alex bizim teşkilatı tanımıyorsun!

:Arin haklı Alex onlar çok güçlü ve eğitimli.

Bunu söyleyen Natalie oldu ve Marcus bıyık altından gülüp ona baktı.

:Bizi tanıdığınızı pek sanmıyorum Natalie hanım. Dedi alayla.

:Beni tanıdığını pek sanmıyorum Marcus denen ve ne olduğu belli belirsiz şahıs.

O bu gerçekten koydu galiba.

:Ben Marcus daha fazlasını bilmeme gerek yok.

:Bilmek isteyende yok.

:Hanımlarr beylerrr şuanda buraya volkan,adamları ve Mafyalar geliyor şu tartıştığınız konuya bakk!

:Tamam ne yapıcağımızı söyleyin.

:Bilsem söyliycez.

:Adamları savunmaya aldım ama fazla dayanmazlar eğer fazla dayanamazsak şurdaki merdivenlerden aşağıya iner arabaya biner kaçarız.

:Pekala her an burda olabi-

Sözümü tamamlamadan gelmişlerdi dışarıdan feci halde silah sesi geliyordu.Umarım hepimiz sağ çıkarız yoksa sonumuz burda olucaktı.Alex bizim elimize bir kaç tane silah tutuşturdu.

:Gençler ölmemeye çalışın.

Markus'un Bu sözlerinden sonra hemen ayaklandım ve kapıyı açtım bütün adamlar teker teker ateş ediyor karşı tarafla savaşıyordu. İçimdeki huzursuzluk hiçbir zaman dinmediği gibi şimdi daha da arttı. Alex'e dönüp dikkat etmesi konusunda işaret verdim.

:Merak etme sevgilim.

Dedi Ama içimdeki o boktan duygu  hala dinmiyordu nasıl dinecek hiçbir şekilde bilmiyordum. Tek tek malikaneden çıkıp silahları ateşledik. Alex'in düşmanları ve ajanlar çoktan gelmiş ve birlik olmuşlardı bu şaşırtıcıydı. Neden böyle yapmışlar hiçbir fikrim yok tu. Tek tek adamlara ateş etmeye başladık bizi hala fark etmemişlerdi bu iyiydi hızlıca kaçabilirdik. Daha sonra üstümüze gelen iki tane adam gördük ve gayet irilerdi Marcus ve Alex Natalie ve beni arkasına aldı. Daha sonra gelen adamı sıkmaya başladılar Ama adamın içindeki Çelik yelekten dolayı silahlar işlemiyordu. Alex ve Markus birbirlerine gülerek bakıp adamın üstüne yürümeye başladılar. Alex adamın elindeki silahı bir çırpıda aldı ve kollarını arkasında kenetleyip diz çökmesini sağladı o sırada Marcusta adama bir çırpıda yere sermiş ve diz çöktürmüştü.

:Kızlar silahı alın ve kafasına sıkın!

Hemen aldığımız komutla silahları kafasına dayadık Natalie ona acımasızca bakıp kafasına tonlarca mermi sıkmıştı bile ben ise hala adama bakıyordum.

:Keşke çalışmak için daha düzgün bir mafya seçseydin!

Dedim ve kafasına sıktım.Alex bana bakıp.

:Benim gibi mi ?

:Sus Alex hadi gelin biraz arkalara geçelim fazla gö- SİKTİR!

Ajanlardan volkan silahı bana doğru tutuyordu.

:Arin üzgünüm ama bizimle işin bittiğine göre artık hayattan silinme vaktin.

Deyip  silahı ateşledi...

DEVAM EDİCEK...

~AJAN VE MAFYA~   {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin