~21.Bölüm~

229 24 4
                                    

Kapıyı çarparak gitti evden... O an kalbimde bir sızı hissettim göz yaşlarıma hakim olamayıp dizlerimin üzerine düştüm. İntikam duygum ona olan aşkımdan önde gelmişti ilk defa...Ağladım bağırarak ağladım.Yumruk olan elimi duvara geçirdim anlık gelen sızıyla elime baktım.Harika! Elimi kırdım hafif bir çığlık atarak elimi tuttum. Marcus ve Natalie çoktan gitmişti bile. Steve yanıma gelerek kırılan elime baktı.

:Duvara yumruk atıcak kadar aptalsın.

:Steve şuan seninle uğraşamam beni hastaneye götür!

:Burda tedavi için yer var hasteneye gidemezsin.

Beni kolumdan tutup üst katta bir odaya götürdü içeriye girdiğimde buranın sahidende bir hastaneden farksız olduğunu gördüm.

:Otur şuraya doktor elini sarsın.

Dedi ve oturdum. Doktor gelip yapılacak herşeyi yaptı.Elimi sarıp ağrı kesici verdi ve odadan çıkıp gitti. Tam ayağa kalkıcaktımki Steve beni omzumdan tutup geri oturtturdu.

:O benimde ailemi öldürdü.

Duyduğum şeyler karşısında nefesimi tuttum bu kadar da yapmamıştı değil mi ?

:Ne?

:Duydun Arin seninle kader ortağıyız . İşte bende tam bu yüzden seni onun eline vermedim.

:Ben istesem onun eline... Neyse devamı+18 boşver bence sen anladın.

:Malesef gayet iyi anladım.

Tekrar kalkmaya yeltenmiştim ki beni tekrar oturtturup üzerime doğru eğildi.

:Kaybetmekten korktuğun bir savaşa girermiydin Arin ?

:Ben o savaşı çoktan kaybettim Steve. Ben o savaşı Alex'e aşık olduğum gün kaybettim...

~Alex BRUCE~

Direksiyonu sıkıca kavrayıp gazı kökledim şerefsiz Steve ona doğru bildiği yalnışı anlatmıştı. Ona bir açıklama yapma şansı bile yapmadan Arin çoktan beni hayatından çıkarmıştı. Üstelik ona yumruk atarken bile onu korumuştu! Dişlerimi sıkmaktan ağrıyan çenemi umursamadan daha çok sıktım bu saatten sonra gerçeği söylesem bile bir şey değişmiycekti.

Arabayı park edip sinirle boks torbasının önünde durdum yumruklarımı ard arda geçirirken Arinin sözleri aklıma geliyor daha sert vuruyordum sinirle son bir yumruk attım ve yere oturdum. Kafam çok karışıktı lanet kadın hayatımın her köşesine girmeyi başarmıştı oysaki şu zamana kadar abartılıcak bir şeyde yaşamamıştık.
Kafam karışık bir şekilde duşa girdim. Kısa bir duşun ardından kahvemi alıp balkona çıktım. Düşündüm... Nerden girmişti bu kadın hayatıma neden girmişti kahretsin beni çoktan etkisi altına almıştı....

Devam edicek...

~AJAN VE MAFYA~   {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin