Şu duruma bak 10 tane kadın yerde acı çekiyor. Karşımda beni dehşetle izleyen erkekler ve şu adını bile bilmediğim adam. Mükemmel bir an.
:Ciddiyim eğitim falan mı aldın 10 tane kadını gram yaralanmadan yere serdin üstüne bana bile saldırdın. Kimsin sen!?
:Bu seni ilgilendirmez. Ayrıca sen hak etmiştin bunlarında hak ettiği gibi.
Dedim küçümser bir tavır ile.
:Ben mi hak ettim? Neler yapabileceğimi bilmiyorsun.
:Neler yaparsın?
Bu sözümden sonra sırıtarak üstüme yürüdü tam yumruğumu yüzüne geçirecektimki elimi havada yakalayıp beni yere düşürdü.
:Çok yavaşsın.
:Anan yavaş!
Sinirle ayağa kalkıp yüzüne tekme savurdum ama aptal adam tekmemi tutup beni kendine çekti. Şuan çok yalnış bir pozisyondayız.
:Yapabileceklerinin bir sınırı yok.
:Eğer benden uzaklaşmassan benimde yapacaklarımın bir sınırı olmaz.
Bu adamda bir bokluk var.
:Kır o zaman sınırlarını. Çünkü senden uzaklaşmayacağım.
Dedi sırıtarak. Güldüm
:İzle ve gör o zaman
Hemen onun beni tutan kolunu kavradım sonra tırnaklarımı ona geçirip geriye çekilmesini sağladım. Acıyla inliyordu. Daha sonra karnına bir tekme geçirip yüzüne yumruk attım yere düştü ve onun üstüne çıkıp yakasından tuttum.
:Yeterli oldumu?
:Hayır sıra bende.
Benim boynumu tutup kendine çekti ve dudaklarıyla aramdaki mesafeyi azalttı.
:Bunu yaparsam ne olur?
Nefesi tenime çarptı.:Ağzıma sıçarım!
:Bana uyar.
Dediği gibi aramızdaki mesafeyi kapattı. Şuan da kim olduğunu bilmediğim bir adam ile öpüşüyorum! Ve lanet oslun ki içimde garip bir his var! Hemen kendimi çektim ve malum yerine tekmemi geçirdim. Ne yapayım anca böyle anlıyorlardı. Eliimin tersi ile dudağımı sildim o ise canı acıyarak bana döndü
:Vücudumda tekme atılcak çok yer var!
Kendimi gülerken buldum ve hemen toparlandım.
:O siktiğimin yerine bir daha tekme atmamı istemiyorsan uzak dur benden!
:Kadınsın ama ağzında çok terbiyeli maşallah ve hayır kadın o dediğin asla olmayacak.
Ne?
Hayır ya ben buraya lanet mafyayı bulmaya geldim ve olana bak! Sikicem ama!:Defol salak çünkü sana kalmadım!
:Pardon benim neyim var ?
:Hah bir kere aptalsın. Evet lanet olsun ki Yakışıklısın ama bu seni istediğimi göstermez.
:Sence yakışıklı mıyım?
Dedi. Dudağının kenarı kıvrılmıştı.
:Evet Allah kahretsin ki öyle ama benden uzak dur!
:Görücez yakında benim olucaksın.
Devam edicek...
Oy vermeyi unutmayınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AJAN VE MAFYA~ {TAMAMLANDI}
ActionHayatı mafyaları yakalayarak geçen bir ajan , ajanları acımasızca öldüren bir mafya kim kimin sonu olucak yoksa sonunda pesmi edilicek...