~5 yıl önce~
Arin'in babası bir ajandı arin hep onu özenir onun gibi olmak isterdi babası mafyaları öldürür veya tutuklardı.Babasının Ezeli bir düşmanı vardı bu düşman ondan küçüktü ama o çok zekiydi.Alex Turgut beyden (Arin'in babası) nefret ediyordu ve bu nefret oldukça büyüktü. Bir gün evinin etrafına bomba yerleştirdi bütün ailesini yok etti yada yok ettiğini sanıyordu . Arin o gece evde değildi ama eve döndüğünde 4 ceset ve Yıkık bir ev vardı.... O günden sonra mafyaları acımadan öldürüceğine söz verdi taki karşısına Alex çıkana kadar. Hapishanede karşılaştıklarında Alex ilk başta onu tanımadı ama daha sonra araştırıp o olduğunu öğrendi ilk öğrendiğinde vicdan azabından kalbi sızladı ve bu yüzden onun ailesi olmaya karar verdi. Bu sırada Steve bunu öğrendi ve sinirlendi çünkü onun ailesi de Alex tarafından katledilmişti. Steve bunu duyunca arini ona vermek istemedi ondan hoşlandı çünkü arin'in çok saf bir güzelliği vardı... Alex'in onların ailesini katletmesinin sebebi ise onda saklı kalmaya devam ediyor...~Alex BRUCE~
:Marcus Arin yokk o piç onu kaçırdı ve yerlerde kan izleri varr ona zarar verdiii!.
:Sakin ol kardeşim onları bir şekilde bulucaz sakin ol.
:Sakin olamam Marcus şuan nerde ne yapıyo o şerefsiz onu elde etmeye çalışıcak bunu biliyorsun!
:Lanet olsun Alex sana bulucaz dedim ve eğer Arin sana gerçekten aşıksa senden vaz geçip o ite aşık olmaz!!!
:Kahretsin ne yapacağımı bilmiyorum ailesini öldürdüğümü öğrendiğinde zaten ben nefret edicek ve o orospu bunu ona söyliycek!
:Ailesini öldürmenin bir sebebi olmalı Alex!
:Evet varrr tabiki varrr! ama bu bende saklı kalmaya devam edicek!!
:Aptalsın Alex sadece APTAL!
~Arin YILMAZ~
Gözlerimi açtığımda tavana bakıyordum kendimi hareket ettirmeye çalıştım lakin olmadı bacaklarımca acı ağzımda iğrenç bir tat vardı kendimi yukarı kaldırmayı denedim ancak ellerim ve ayaklarımın bağlı olduğunu fark ettim.Kafamı hafifçe kaldırıp etrafa baktım oda gayet güzel ve büyüktü.Aniden aklıma olanlar geldi ve bacağımdaki yaranın , ağzımdaki iğrenç tadın sebebini anladım. Birden kapı açıldı ve Steve içeri girdi.
:Merhaba Arin daha iyi misin?
Dalga mı geçiyo bu salak iki bacağımada bıçak sapladı ve karnıma tekme attı.
:Dalga mı geçiyorsun?
:Ne demek istediğini anladım ama bilmediğin şeyler var.
:Lan sıçtırtma ağzına!
:Bu halde pek sıçamazsın sanki
:Bak beni çöz ben sana neler yapıyorum!
:Peki
Beni çözmesini beklemiyordum bir anda ayağa kalktım ama bacağımda büyük bir acıdan sonra tam dizlerimin üzerinden düşçekken beni kollarımdan yakaladı şuan onun kucağındayım!
:Sana demiştim Arin
:O iğrenç kollarını çek piç!
:Arin ne zaman anlıycaksın
:Neyiii?
:B-ben
:Senn çabuk oll ve beni yatağa bırak!
Beni yatağa bıraktı ve
:Ah her neyse boş ver gitsin.
:Off defol gitt ayrıca sakın bir daha bana dokunma Ve Alex ten uzak dur şerefsiz ona zarar verirsen
:Zarar verirsem ne Arin ne yaparsın o bacaklarla bir şey yapabileceğini mi sanıyorsun?
:Hahaha evet bacağımı şuan kullanamıyorum ama Ellerim hala sağlam.
:Ne demek istiyorsun!
Elimdeki silahı gösterdim beni kucağına aldığında ondan almıştım silahı ona doğrulttum.
:Bu Ellerle senin ecelin olucam!
Ve BAM silah sesi...
Devam edicek...
Yazardan not: Ve BAM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~AJAN VE MAFYA~ {TAMAMLANDI}
AçãoHayatı mafyaları yakalayarak geçen bir ajan , ajanları acımasızca öldüren bir mafya kim kimin sonu olucak yoksa sonunda pesmi edilicek...