Kader

1.1K 117 93
                                    

Bu bölüm skz88ateez adına yazılmıştır.

💮

Chan gözlerini kırpmadan omegaya bakıyor, güzelliğini düşünüyordu. Daha önce onun için hiç bir omega bu kadar güzel olmamış ve kurdu bu kadar etkilenmemişti. En son lisede bir omegaya böyle tutulmuş ama sevdiği omega yakın arkadaşı ile sevgili olunca vaz geçmişti. Onu izlemeye devam ederken Seungmin'in ona dönmesi ile bakışlarını salonda gezdirmeye başladı.

Seungmin hâlâ güvenemiyorum. Karşısındaki alfaya güvenmek istiyordu ama yaşam tarzı ve ağır hayatı buna engeldi. Yaşadığı onca şeyin bedeliydi bu, sanki yeterince acı çekmemiş gibi bir de duyguları konusunda sorunları vardı. Jisung ile ilk tanıştığında, okulda vita ağlarken görmüş, ona yardım etmişti. Daha sonra çok yakın arkadaş olmuşlardı. İlk defa birine bu kadar yakın olmuş, güvenmişti. Changbin ile zaten kuzen oldukları için ailesinde güvendiği ilk ve tek kişi olmuştu. Chaeyoung ile başta ısınamamış ama zaman ile yakınlaşmıştı. Şimdi ise sanki abla kardeş gibiydiler.

Dönüp ailesine baktığında, abisinin yaptığı iğrenç şeyler gözünün önüne geldi. İstemediğini dile getirdiği halde onu altına almaya çalıştığı, zorla öptüğü, mühürşemeye çalıştığı. Kim kardeşini rut döneminde kullanırdı ki? Anne ve babasını anlatmaya bile gerek yoktu. Her şey yeterince açıktı. Senugmin son kez bu insanlara güvenmek istiyordu. O güzel sıcaklığı hissetmişti. Ama eğer ki güvenini kıracak bir durum olursa, kendini hiç düşünmeden uzaklaştıracaktı o ortamdan. Onun için en iyisi bu yoldu.

Chaeyoung için ise düşünceler biraz daha farklıydı. Sadece ailesi değil sürüyü de düşünüyordu. Sürüden kaçmanın bedeli, eğerki sürü liderinin akrabası değil ise işkence ama sürü lideri ile kan bağınız var ise ölüm olurdu. Amcası lider olduğu için kendisinin öldürüleceğini biliyordu. Kaçmasaydı, acımasızca ve acılı bir ölüm onu bekliyor olacaktı. Neyseki alfa olduğunu düşündüğü kurt onu zindan, bir nevi kafesten kurtarmıştı.

Changbin, her şeyi beyninde düşünmekle meşguldü. Artık rahat bir hayatları olacağını sanmıştı. Ama yine yoluna büyük engeller çıkmıştı. Çok güvendiği ama tam bir arkadan bıçaklayan olan Kihyung yani Jisung'un kuzeni, vita olduğunu lidere söylemişti. Onun yüzünden bu durma düşmüm ayrı kalmışlardı. İçinden hep ne zaman mutlu olup huzur ile yaşayacağız sorusu geçiyordu. Şu anda olduğu gibi.

Ortamın oldukça sesiz oluşun artık dayanamayan Chan boğazını temizleyip konuşmuştu.

"Bana güvene bilirsiniz demiştim"

Konuşsa bile hiç birinden dönüş almamıştı. Seungmin yapılan imanın farkında olarak alfaya kısa bir bakış atmış, geri halıdaki deselere bakmaya başlamıştı.

"Hâlâ tam güvenmiş değilim ama yinede teşekkür ederim"

Changbin, alfaya karşılık vermiş ve kapıdan içeri giren bedenlere çevirmişti bakışlarını.

Jisung ve Minho içeri girmiş ve gerici havayı tamamen dağıtmışlardı. Delta oturmuş vita da çekingence yanına oturmuştu. İçindeki gerginlik geçiyordu. Changbin düşündüğü konulardan biri olanı dile getirdi.

"Şimdi ne olacak? Ne yapacağız?"

Delta sorulan soru ile alfaya bakışlarını çevirdi. Kuruyan dudaklarını ıslatıp konuştu.

"Bu hafta içinde her şey hal olacak, yani evlilik... Aynı zamanda sürü kasabasında değil baş kentteki evimde kalacağız. Sadece oraya taşınmış olacak Vitam"

Minho kısaca açıklama yapmış ve arkasına yaslanmıştı. Rahat olsa da, aklındaki düşüncelerde boğuluyordu.
Anlam veremediği bir huzursuzluk vardı içinde.

My Delta Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin