Alaz ve ben kafede oturuyorduk. Alaz gülümseyerek bana bakıyordu ben de ona bakıyordum tabii ama biraz utanmıştım. En sonunda dayanamadım ve konuştum
" Niye öyle bakıyorsun? " , dedim.
" Nasıl bakıyormuşum?" , diyerek soruma soruyla karşılık verdi.
" Böyle işte gülümseyerek " , dedim.
" Aşığım sana " , dedi.
Kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı. Zaten o bana öyle gülümseyerek bakarken de kalbim hızlı atıyordu ama bu cümleyle kalbim resmen şaha kalkmıştı.
Yanaklarım yanmaya başlamıştı. Kızardıklarına eminim şu an.
" Utanman bile çok güzel " , dedi ve daha çok kızarmama neden oldu.
" Tamam daha fazla utandırmayacağım gel buraya" , dedi ve oturduğum sandalyeyi kendine doğru çekip bana sarıldı.
Ben de sarılmasına karşılık verdim tabii. Kafam göğsüne yaslanmıştı. Kalp atışlarını hissediyordum en az benim kalbim kadar hızlıydı.
Biz öyle aşık aşık otururken kafeden içeri koşarak Çağdaş girdi. Nefes nefese konuşmaya başladı.
" Zehra yok " , dedi.
Söylediği iki kelimeyle hemen ayağa kalktım
" Ne demek yok? " , dedim sinirli bir şekilde." Biz sahilde banka oturmuştuk sonra Zehra waffle istedi. Gidip aldım ama geldiğimde yoktu. Sahilin her yerine baktım bulamadım yok" , dedi.
Çok sinirlenmiştim. Nasıl olmazdı. Biz Zehra'yı ona emanet etmiştik o resmen kaybetmişti. Eşya mıydı bu kız nasıl kaybedebilirdi?
" Senin peşinde biri var Çağdaş farkındaysan sana zarar vermeyip sevdiklerinle tehdit etmeleri çok olası. Sen nasıl Zehra'yı orada yalnız bıraktın?" , dedim sinirli bir şekilde.
" Aptal kafam nereden bilebilirdim ki" , dedi ve ağlamaya başladı.
Benim de gözlerim dolmuştu. Sonuçta çocukluk arkadaşım. Hatta kardeşim. Beraber büyüdük gibi bir şey. Kim bilir nereye götürdüler korkmuştur da şimdi.
Alaz bana sarıldı. Kafamı öptü.
" Tamam Yagmur bulacağız Zehra'yı ağlama lütfen " , dedi Alaz.
O sırada Çağdaş'ın telefonu çalmaya başladı. Cebinden çıkarıp kimin aradığına baktı ve hemen telefonu açıp hoparlöre verdi.
" Ne istiyorsunuz lan" , dedi Çağdaş sinirli bir şekilde.
" Ooo Çağdaş biraz kibar ol istersen kız arkadaşının canını yakmayalım " , dedi telefondaki adam.
" Sakın ona dokunmaya kalkmayın. Ne istediğinizi söyleyin" , dedi Çağdaş.
" Sakin ol şampiyon şu an ne istediğimizi söylemeyeceğim. Sadece kız arkadaşının elimizde olduğunu haber vermek
istemiştim" , dedi adam." Madem elinizde sesini duyalım o zaman " , dedi Çağdaş.
" Hay hay efendim hemen" , dedi adam. Birkaç saniye sonra Zehra'nın sesi geldi.
" Merak etmeyin iyiyim" , dedi.
" Kurtaracağız seni oradan merak etme" , dedi Çağdaş ama telefon suratına kapandı.
" Hepsi benim yüzümden işte hepsi" , dedi Çağdaş.
" Evet senin yüzünden şimdi de arkadaşımı kurtaracaksın. Ne istiyorlarsa vereceksin onlara" , dedim.
" Guzelim tamam sakin ol Çağdaş'ın bir suçu yok" , dedi Alaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Five Years
ActionEksik bölümler bu hesapta @jeonginhastas1 Ortak yazılmıştır her bölüm bitiminde karakter değişimi var. Kitap hakkında: Karakola yeni bir polisin gelmesi ve beraber cinayet davası çözdüğü polise 5 yıldır gizlediği aşkını itiraf etmesi.