EPISODE XX

38 2 4
                                    

Niespodzianka! Nie kryje się tu kolejny rozdział opowiadania. Hesitant Alien dobiegł końca – wraz z cytatem z piosenki „Dasher" historia została domknięta. Taki był mój plan od samego początku.
Kto z was się spodziewał, że tym tytułowym „niezdecydowanym kosmitą" nie będzie Gerard?

Zanim podziękuję wam za czytanie i komentowanie, chcę wcisnąć parę zdań odnośnie zakończenia. Jeśli martwicie się, że Frank umarł, bo spadł ze szczytu góry, to martwcie się dalej. A jeśli wierzycie, że przyleciał Gerard i zabrał go do swojego świata, to wierzcie w to. Wybierzcie upragnione zakończenie, bo inaczej wszechświat wybierze za was.

A jeśli chcecie wiedzieć, o co mi w tym całym opowiadaniu chodziło, to bawiłam się w grę kontrastów. Zderzyłam ze sobą dwie skrajnie różne postaci, człowieka i kosmitę, którzy posiadali sprzeczne perspektywy. Jedna była przyziemna i realistyczna, a druga idealistyczna oraz marzycielska. Z tego połączenia wyniknął chaos, którego nie dało się okiełznać. Podjęcie jakiejkolwiek próby porządkowania skutkowało obłędem.

I nie pytajcie skąd wiem, że tak bywa. Wcale nie chcecie tego wiedzieć.

A teraz... czas na podziękowania. Przytulam was wszystkich i dziękuję za każdy przeczytany rozdział oraz dodany komentarz. W ramach drobnego prezentu chcę wam podarować playlistę utworów, których często słuchałam podczas rozmyślania nad fabułą i bohaterami. Posłuchajcie i przeżyjcie Hesitant Aliena jeszcze raz, tylko tym razem w rytmie marzycielskiego rocka.

PS. Wszyscy jesteśmy kosmitami.

• Szał niebieskich ciał – Manaam
• Talk Show Host – Radiohead
• Concerning the UFO sighting near Highland, Illinois – Sufjan Stevens
• Once In A Lifetime – Talking Heads
• Human Behavior – Bjork
• Alien – Lebanon Hanover
• The Saddest Song – Morphine
• Common People – Pulp
• Praying To The Aliens – Gary Numan, Tubeway Army
• Hello Spaceboy – David Bowie
• Satellite Of Love – Lou Reed
• I Thought I Was An Alien – Soko
• E.T. – Katy Perry
• Loving The Alien – David Bowie
• Let's Take A Trip Together – Morphine
• Peter Pan Syndrome – Soko
• I Can't Give Everything Away – David Bowie
• Eclipse – Pink Floyd
• I Won't Hurt You – The West Coast Pop Art Experimental Band
• Across The Universe – The Beatles
• No Surprises – Radiohead
• Push The Sky Away – Nick Cave & The Bad Seeds
• Reckoner – Radiohead
• Fade Into You – Mazzy Star
• Dasher – Gerard Way, Lydia Night

HESITANT ALIEN - FRERARD OPOWIADANIE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz