*merhabaa ilk defa yazıyorum ufak tefek hatalar yada yanlislarim olabilirr şimdiden özür dilerim umarım begenirsinizz önerilerinizi, dusuncelerinizi yazarsanız ve oy verirseniz çok sevirinim♡*
•
•
•
İsim: Jane
Soyad: Wilson
(Kesinlikle kendi karakterimin adını vermedim ajshwhsh)Jane: Bugün hayallerimdeki okulda ilk günümdü normalde 11 yaşında gelmem gereken okula 17 yaşında gelmiştim, Annem Safkan bir büyücüydü ve benim kendisi gibi Hogwarts'ta okumamı istemişti fakat muggle babam için büyü oldukça sacmaydi insanların ailemiz hakkında tuhaf düşünmesini istemiyordu ve anneminde benimde değil büyü yapmamıza adını ağzımıza almamıza bile karşıydı, ki bu annemi hiç üzmüyordu onun babamı dinlemesi asla kendi düşüncelerini belirtmemesi ve en kötüsü beni korumak yerine bana karşı çok sıkı olması beni çileden çıkarıyordu.
Çoğu kez evden kaçmayı denemiştim burada durduğum her dakika benim için kabustan beterdi ama 18'ime girene kadar yapacak çok bir şeyim yoktu ta ki onların ölümüne kadar.
Bi yandan üzülüyordum ama bana yaşattıkları ve üstümde bıraktıkları travmalar sanki bana sus, böyle olması senin için daha iyi diyordu.
Hiç vakit kaybetmeden hogwartsa geldim. Yıl 1997'ydi burada geçireceğim 2 yılı çok iyi değerlendirmeli ve öğrenebildiğim kadar çok şey öğrenmeliydim normalde buraya yıllardır muggle'lerin arasında yaşayan birinin son yıllarda gelmesi büyük bir aptallık olurdu fakat aileme rağmen çoğu zaman gizlice (genelde geceleri uyuduklari vakitte ve okul tenefuslerinde) büyücülük hakkinda kitaplar okumuş ve bazı büyüleri öğrenmiştim.Herkesle birlikte okula girdim burası hayal ettiğimden daha güzeldi olabildiğince dikkat çekmemeye calisiyordum fakat yeni bir öğrencinin dikkat çekmemesi mümkün değildi. En azından kolay alışan biriydim ve burası ait olduğum yerdi.
Herkes yemek için yerlerine oturmuştuDumbledore: öncelikle hepiniz hosgeldiniz siz bugün aramıza katılan bayan jane wilson'la tanışmadan önce binasının seçilmesi için seçmen şapka buraya getirildi. Lütfen buraya gelir misiniz bayan Wilson?
Jane (iç ses): çok heyecanlanmistim tüm gözlerin üzerimde olduğunu hissedebiliyordum fakat sadece oraya doğru yürüyordum etrafıma bakarsam daha çok endiselenecegimin farkindaydim, sonunda oturmuştum ve seçmen sapkanin ağzından şu cümleler duyulmuştu;
Seçmen şapka: hmm jane Wilson seni nereye koymalıyım, bir Hufflepuff kadar sevdiklerine değer veriyorsun... Ravenclaw kadar zeki, Fakat bu zeka kötü kullanılırsa sinsiliğe dönüşebilir.. şuan Slytherin demem için çok erken. Gerçekten zor içindeki gücü seziyorum, yıllar sonra buraya gelebilecek kadar cesaretlisin. Buldum GRYFFINDOR!!!
Dumbledore: *alkış seslerinden zor duyulan sesini yükselterek* tebrik ederim bayan Wilson
Jane: teşekkürler profesör "dedim ve gryffindor masasına oturdum yanımda isimlerini çok duyduğum Hermione, Ron ve Harry vardı
Üçüde beni tebrik etti ve tanıştık, benimle sanki yıllardır dostmuş gibi samimi konuşuyorlardi, Elbet herkesin beni izlediğini ve hakkımda merak dolu seyler düşündüklerini tahmin edebiliyordum fakat sanki biri zihnimle oynuyordu fısıltılar duyuyordum hepsinden ayrı özel fısıltılar kim olabilir bu hissi yaşamama sebep olan kişi diye düşünüp etrafıma bakinirken gözüm profesörlerin olduğu masada oturan baştan aşağı simsiyah giyimli, en az kıyafetleri kadar kara saçları ve gözleri olan o kişiye takıldı şüpheli ve dimdik bir şekilde bana bakıyordu.
Jane: baksana hermione acaba surda oturan siyah saçlı adamda kim?
Hermione: oh, demek fark ettin o profesör snape, iksir öğretmeni görünüşe göre dikkatini çektin ama merak etme o hep böyledir
Ron: yani kafana kitapla vurmadigi sürece şanslı sayılırsın
Herkes güldü*
O sırada Slytherin masasında durumların çokta neşeli olmadığı belliydi, draco malfoy çatık kaşlarıyla bizi izliyor bizse aldırış etmeden kahkahalar içinde gülüyorduk. Melez olduğum için Slytherin'lilerin yanına çokta yaklaşmak istemiyordum doğrusu buradaki ilk günlerimde.
Neyse ki artık arkadaşlarım vardı ve hermione sayesinde burada olup biten bazi şeyleri şimdiden öğrenmiştim, boş zamanlarımızda büyüler icin yardımcı olacaginida söylemişti. O kesinlikle çok zeki ve harika biriYazar: umarım sıkmıyorumdur aklınızda soru işareti kalmaması için giriş bölümü biraz ayrıntılı yapacağım ama diğer bölümler daha hızlı ilerleyecek
Yemek boyu bana bakan gözlerin ardından sonunda yatakhanelere çıkmıştık hermione ginny ve ben aynı odadaydik bu benim için büyük bir şanstı cunku burdaki ilk arkadaşlarımdan biri ve diğerinin kardeşi ile oda arkadaşı olmustuk. Ginny ile tanıştıktan sonra uyumak için yataklara geçtik. Çok uykum vardı ama aklıma takılan tek bir şey vardı, Severus Snape'in bakışları, acaba ne düşünüyordu ve zihnimde hissettiğim fısıltıların sebebi o muydu...
*687 kelime
Giriş bölüm ayrıntılı olucak diyip bu kadar az kelimeyle bırakan koca yürekli ben ahshjkajBu arada baştan belirtmek istedim aşağı yukarı çoğu snape hikayesi aynı eğer birinin hikayesine aşırı cok benzeyen bisey yazdıysam özür dilerim, zaten eğlence amaçlı ama yinede dikkat ediyorum bu duruma
Yeni bölümm istek üzerine gelecek ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Severus Snape
Fanfictionçok mu küçüktüm yoksa evren onun yarım kalan yaralı kalbini tamamlamam için beni doğru zamanda mi göndermişti? yaptığım şey doğru muydu yoksa hayatım boyunca onun aynı lily'e karşı duyduğu aşk acısını benimde yaşamam, duygularımı kendime saklamam ve...