Sonunda yatakhaneye vardığımda hermione ve ginny endişeliydi ben girer girmez agaya kalkan hermione:
"NEREDEYDIN JANE!"
Jane: üzgünüm haber verecek zamanım olmadı herseyi anlaticam şimdi lütfen sakin olun, Harry ve Ron size bahsetmedi mi?
Ginny: Ne hayir hiç bisey söylemediler
Hermione: onlari gördüğüm yerde öldüreceğim seni aramaya bu saatte çıkamazdik daha kötüsü başına bir şey geldiğini sandık!
Jane: haklısın üzgünüm gerçekten vaktim olmadı Dumbledore'un odasindaydim... (anlatır)
Hermione: her akşam mı! Bu ne kadar sürecek
Jane: Bilmiyorum, ama sanırım ben sizin seviyenize gelene kadar
Hermione: yani uzun sürecek
Jane: HERMİONE
*Ginny ve hermione gülmeye başladılar*
"Sadece şakaydı ama aslında Dumbledore'un bunu düşünmesi iyi olmuş tek başına bu kadar eksigi tamamlaman oldukça zor olurdu. Hem profesör Snape son zamanların en iyi büyücülerinden."
Demek en iyi büyücülerinden biri, acaba aşktada bu kadar iyi misin diye geçirdim içimden sanırım gerçekten yıllar sonra birine aşıktım ama bunun doğru olduğundan emin değildim.
Ginny: Jane iyi olduğuna göre artık uyuyabilir miyiz lütfen?
Jane: Sabah kahvaltıdan saatler önce uyanmıştım. Zaten hep olan uyku problemlerim bu ara artış gösteriyordu sessizce hazirlanip bahçeye çıktım burası gerçekten büyüleyiciydi. Profesör Pomona anlaşılan bahçeye el atmıştı.
İksir sınıfında dolaptan bulduğum kitabı alıp bir ağacın altında okumaya başladım kime ait olduğuna baktım
Aynen şöyle yazıyordu "bu kitap melez prense aittir"
Melez prenste kimdi? Ama tahminlerime ve kitabın yıpranma durumuna göre kısa süre önce burada okuyan birine ait değildi. Oldukça eski görünüyordu.Derken zamanın nasıl geçtiğini fark etmemiş olmalıyım ki ne yanıma gelen profesör Snape'yi fark etmiştim nede saatin 10 olduğunu.
Snape: Günaydın bayan Wilson
*Sesi ile irkildim*
Jane: G-günaydın profesör Snape
Snape: Bu kadar korkmanizin nedeni bir şey saklamaniz mi yoksa kendinizi savunamayacak kadar dalgın ve umursamaz olmanız mı acaba bayan Wilson?
Jane: Belkide sizin insanlara habersiz bir şekilde yaklaşıp korkuttuktan sonra suçu asla kendinizde aramayacak kadar narsist olmanızdır profesör
Snape: *yüksek bir sesle* Bu ne cüret! Cezalisiniz bayan Wilson bu akşam çalışma saatlerinizden sonra odamda iksirleri alfabetik sıraya göre dizeceksiniz
Jane: Anlaşılan bugünde bana uyku yok
Snape: *ses tonunu degistirmeden* şimdi kahvaltıya geç kalmadan gidin akşam görüşürüz.
Jane'in ağzından: neden her zaman bu kadar sert? Ama bende sevdiğimden emin olmaya başladığım zamanlarda ona karşı böyle bir tepki vermekle hata etmiş olabilirim yinede bu hiç bir şeyi değiştirmez. Her zaman sessiz kalamazdim sonuçta o beni her gördüğünde ağzına geleni söylüyordu, ama benden hoşlanan o değildi sonuçta ondan hoşlanan ve onun bana karşı düşüncelerini değiştirecek olan bendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Severus Snape
Fanfictionçok mu küçüktüm yoksa evren onun yarım kalan yaralı kalbini tamamlamam için beni doğru zamanda mi göndermişti? yaptığım şey doğru muydu yoksa hayatım boyunca onun aynı lily'e karşı duyduğu aşk acısını benimde yaşamam, duygularımı kendime saklamam ve...