14•Shack

332 22 115
                                    

*Koridorun sağından geçen Profesör snape'i fark edince cevap verdim

"Belkide kendisine bizzat siz söylemek istersiniz"

"Gidelim pansy"

"Zaten Draco bizi ortak salonda bekliyordu"*

***************

Arkalarından kıkırdayarak gülen kızın yanına geldi az önce koridorun sağından geçen adam.

O yaklaşınca ciddi bir tavırla konuşmaya başladı kız

"Biliyorlar"

"Farkındayım"

"Şimdi ne olacak? Ya daha fazla kişiye giderse"

"Böyle bir şey olmadığını söyleyeceğiz"

"Bana inanmazlar, Blaise onların arkadaşı hem neden durduk yere böyle bir şey uydursun ki"

"Sizce tek bir cümleyle insanları inandırabiliceğimi düşünmüş olabilir miyim bayan Wilson?"

"Elbette düşünmezsiniz ama, o zaman ne yapacağız"

"Sana ders saatlerinde daha kötü davranacağım ve sende buna tepki vereceksin, sahte cezalar gerçek olmayan puan kırmalar...."

"Yani birbirimizden nefret ediyor gibi davranacağız"

"Bir bakıma evet, herkesin etrafta olduğu zamanlarda çok fazla yakın görünmemeliyiz"

"Peki"

"Şimdi buralarda çok dolanmadan git, yani gidin bayan Wilson"

Hagrid kulübeye gitmek için Salondan çıkmıştı

"İyi akşamlar profesör Snape , iyi aksamlar Jane"

Oradan uzaklaşan Profesör Snape'ten sonra hagrid birden daha açık konuşmaya başladı

"Anlatılanlar doğru mu? Neler oluyor jane"

"Burada anlatamam"

"O halde benimle kulübeye gel"

Çok fazla insana görünmeden Hagrid'le beraber çıktım, buraya geldiğimdendir  dostum olan ve ilk gün bana etrafı gezdiren bu adama güvenebileceğimi biliyordum. Harry'lerin dostu benimde dostum sayılırdı

Kararmış olan havanın soğuk esintisini tenimde hissettim, yanımda yürüyen devasa adam çok sabırlıydı. Oraya gidene kadar hiç bir şey sormamayı başarmıştı, durumun ciddiliğinin oda farkındaydı.

Küçük tatlı ve sıcak kulübenin içine girdiğimiz an hoş bir çay kokusu ve koltuğun üstünde yerini almış, oturan siyah köpek karşıladı bizi.

Devasa bardaklara çay doldurmaya başlayan hagrid, biz oturana kadar sabrını sürdürdü

" Sanirim şimdi anlatabilirsin, Etrafta kimseler yok gibi görünüyor"

"Evet, nasıl başlayacağımı bilmesem de..."

"Profesör Snape hakkında yayılan ilk dedikodu değil, böyle şeyler sık olur. Sadece senden duymak istedim tek gerçeği sen anlatabilirsin jane"

"Hagrid, sen çok iyi bir dostsun ve sana güveniyorum. Doğrusu Profesör Snape'ten gerçekten hoşlanıyorum"

"Oh, jane"

Utanarak konuşuyordum ama bu durum devam ederse sonunda bir gün herkes bunun gerçek olduğunu öğrenecekti. Söylemeden saklayarak sonsuza kadar sevemezdik birbirimizi şimdilik sadece güvendiğim bir kaç kişi herseyin doğrusunu bilecekti.

Severus SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin